beylerbeyi göbek. vallahi süper az önce içtim. pırıl pırıl ya.
Sık geçen başlıklar
garcus 5
ekşi profiliömrüm boyunca arabam hiç olmadı ehliyetim de 8 senedir yatışta arada bir iki lazım olduğunda eşten dosttan araç almışdır o yani. bu yaz korona dolayısıyla bir adet 98 model tempra edindim. adaç oldukça yaşlı. abim iyi anlar zaten işi de bu al sat tamir falan filan, her şeyiyle ilgilendi gayet temiz bir şekilde bana teslim etti. bir iki takılırım sonra satılır yada olmasa da olur modundaydım. ulan 1 ayda arabaya bir alıştım üzerinden hiç inmediğimi farkettim. her işi görüyor. oraya git buraya git bununla görüş şu işini hallet öyle gez böyle dolaş hop otur hop kalk. bundan sonra siksen bırakmam arabayı. ben bu kadar güzel bir şey olduğunu düşünmemiştim. bir de daha yeni bir model temiz bir araca binsem demek iyice kendimden geçerim.
büyük kolaylık, kimseye muhtaç olmuyorsunuz. zaten iş saatlerim ve günlerim oldukça esnek, canın mı sıkıldı atla git abi. zaten araç da station wagon yatır koltukları yat oh be oh ya. aracınız hiç yokken anlamıyorsunuz ama varken öyle bir hissediyorsunuz ki yokluğun ne kötü olduğunu. bir de şimdi iyice alıştım gitse baya etkilenirim herhalde.
büyük kolaylık, kimseye muhtaç olmuyorsunuz. zaten iş saatlerim ve günlerim oldukça esnek, canın mı sıkıldı atla git abi. zaten araç da station wagon yatır koltukları yat oh be oh ya. aracınız hiç yokken anlamıyorsunuz ama varken öyle bir hissediyorsunuz ki yokluğun ne kötü olduğunu. bir de şimdi iyice alıştım gitse baya etkilenirim herhalde.
dert yok tasa yok. millet derdi nereden buluyor anlamıyorum. hayatım süper. her şey harika. para boookkk etrafa avuç avuç saçıyom hatta. sağlık var huzur var başka ne isterim. dertli arkadaşlara da üzülmedim, derdim yok çünkü. geçer yaa ne diyim. bakın bana. huzurrr yaa mutluluk aq. şeyma subaşı gibiyim.
şu an türkiye'de siyaset yapan en başarılı kişi.
oğlum yapmayın lan reddit gibi bilgi tufanı bir yeri porno sitesi sanacak millet amk. *