köyün birinde sürekli caminin halıları çalınıyormuş. bu işten bıkan imam ve cemaat camiye bir gece bekçisi tutmaya karar vermişler. köy halkından birini camiye maaşla bekçi yapmışlar. bekçi daha ilk gece erkenden eve gelmiş. hanımı kocasına "seni gece bekçisi yaptılar, erkenden evde işin ne?" diye sormuş. adam da "hanım, halıları çalan bendim, beni de bekçi yaptılar, ben çalmazsam kim çalacak? yat rahat rahat uyu." demiş.
bu adamı ne zaman görsem bu hikaye aklıma geliyor. merak etme ali ihsan kardeş, siz oy çalmadıysanız kimse çalmamıştır. bunu da en iyi siz biliyorsunuz.