terekenizin akıbetidir.
(bkz: tereke)
"ben ölürsem ölürüm bir şey değil;
ne olursa garip eşyama olur.
bir hayır sahibi çıkar mı dersin,
mektuplarımı iade edecek?
ya kitaplarım, ya şiir defterim?
yanarım bakkal eline düşerse.."*
evet, ölmenin en kötü yanı budur; değer verdiğiniz eşyalarınızı bırakacak kimsenin olmaması..sahaftaki kutuda meçhul bir fotoğraf, eskicide satıldıktan sonra unutulacak bir anı...kimsesiz ölü olmaktır.
04.02.2021 · 50. sıra
fbu
03.02.2021 03:02 ~ 10:36