gerçekleri zamanla öğrenip öğrenemeyeceğini bilemem ama 10-15 yaşlarındaki bir çocuğun kendi vatanından umudu kesmesine sebep olup daha bu yaşta ülkesinden kaçmanın hayalini aşılayanlar allah gani gani belanızı versin. allah gani gani belanızı versin. allah gani gani belanızı versin.
edit : @2 numaralı entrynin evrimi burada
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
bi an tırstım. ulan çaylak mı olduk diye.
şu anda bir tarihe tanıklık etttiğimizin farkında mısınız?
s08e02
kadınlara şövalye olma ve şövalye seçilme hakkı verildi.
s08e02
kadınlara şövalye olma ve şövalye seçilme hakkı verildi.
aktrol. haysiyetsiz adam.
sözde ermeni soykirimina atıfta bulunmuş, bu kadın daha ne kadar o koltukta oturacak merak ediyorum. (bkz: içimizdeki düşman)
elini sıkmadığı ayhan bilgen gayet nazik ve düzgün bir adam.
seçilmiş belediye başkanı ayhan beyin elini sıkmamak sadece pkkye yarar.
anlamsız bir tavır olmuş.
seçilmiş belediye başkanı ayhan beyin elini sıkmamak sadece pkkye yarar.
anlamsız bir tavır olmuş.
oğlumun yanıdır, akşama kadar zombileri hakliyor tablette.
bir saltanatı yıkıyorsunuz, yoksulsunuz, yorgunsunuz, egemenliği halka vereceksiniz, her şey yolunda giderse cumhuriyeti ilan edeceksiniz.
bu tohumu ekerken gücünüzü alacağınız, beklentinizi yeşertecek tek dayanak çocuklardır.
o yüzden en büyük bayram bu bayram...hepimize ama en çok çocuklara kutlu olsun.
bu tohumu ekerken gücünüzü alacağınız, beklentinizi yeşertecek tek dayanak çocuklardır.
o yüzden en büyük bayram bu bayram...hepimize ama en çok çocuklara kutlu olsun.
the problem is there are more people who suffer from lack of speaking, not lack of writing. it is clearly more difficult to put the words in an order while someone listening to you. not waiting for you to type in front of a computer. (bkz: zaaa)
erdoğan’ın en güzel bitirme şeklidir bu. sahip olur sonra harcar. dyp için süleyman soyless harcandı dyp bitti. saadet için numan’ı yanına çekti, mhp de zaten hepsi sağa sola savruldu başta türkeşler sonra bahçeli. sıra chp’de. chp de eğer bir şekilde ittifağa girerse selasını bile duymaya fırsat olmaz. chp’nin akp ile yapacağı, gireceği her türlü ittifak chp aleyhinedir.
chp akp ittifağında chp’ye akp’nin katacağı zerre toz miktarı birşey söz konusu değil. aksine zarar verir. avantaj ve dezavantajları düşünülmeden hareket ederse chpdekiler chp’ye ve chplilere ihanet etmiş olurlar.
chp akp ittifağında chp’ye akp’nin katacağı zerre toz miktarı birşey söz konusu değil. aksine zarar verir. avantaj ve dezavantajları düşünülmeden hareket ederse chpdekiler chp’ye ve chplilere ihanet etmiş olurlar.
kumar bir uyuşturucu olsa idi karşılığı eroin meth taş kokain falan olurdu.
varsayalım bir bok yediniz ve oynadınız.
10 dakika oyun içerinde kaldınız ana paranızın yüzde 25i kadarını kâr ettiniz
durun gidin bir sigara bir bardak su için
mümkünse dışarı çıkın değilse en sevdiğiniz arkadaşınızı arayıp sohbet edin kafanız dağılsın
oyun oynayan bir insansanız o oyunu oynayın.
yani konsantrenizi tamamen bozun odak noktanızı dağıtın
kumar oynarken beyin nöroadrenalin salgılar köpek gibi
nöroadrenalin en çok iki olguda nirvana yapar
1-savaş
hani asker cinnet geçirir öldürdüğü adama 2 şarjör mermi boşaltır ya hah işte onun sebebi hırs yani nöroadrenalin
2-kumar
hani kaybetmeye başlarsınız kasanızda 10 lira eksik kalır uyuz olur kalan 990 lirayı görmez çatır çatır basarsınız ya onun sebebi de budur.
dediklerimi uygulamaya çalışın
ben anaparamı kazanca geçirmeden nadiren kaybedenlerdenim
3000 lirayı 6000 yaparım 9000 bine giderken hepsini yerim sonra üzülürüm. bunlar benim stratejilerim
he birde oynamayın mümkünse
hızlı para kazanan çok hızlı kaybeder
kazandığınız paranızı ise mala yatırın altın falan değil onu denedik ilk kayıpta gidip bozduruluyor.
sevdiğiniz kıyafet almak istediğiniz koltuk takımı yeni televizyon ses sistemi falan filan olabilir hem zor satılır hem de siz kumarbazsınız. tembelsiniz.
satmaya üşenirsiniz
şimdilik bu kadar
mümkünse oynamayın
hiç oynamadıysanız ve oynamayı düşünüyorsanız alın bir sopa kendi kemiklerinizi kırana kadar kendinize vurun emin olun kumar pisliğinin yanında o acı hiç kalır 6 ay acı çekersiniz 60 sene çekmek yerine
ben bu tecrübeleri para ile satın aldım.
bunu da unutmayın.
varsayalım bir bok yediniz ve oynadınız.
10 dakika oyun içerinde kaldınız ana paranızın yüzde 25i kadarını kâr ettiniz
durun gidin bir sigara bir bardak su için
mümkünse dışarı çıkın değilse en sevdiğiniz arkadaşınızı arayıp sohbet edin kafanız dağılsın
oyun oynayan bir insansanız o oyunu oynayın.
yani konsantrenizi tamamen bozun odak noktanızı dağıtın
kumar oynarken beyin nöroadrenalin salgılar köpek gibi
nöroadrenalin en çok iki olguda nirvana yapar
1-savaş
hani asker cinnet geçirir öldürdüğü adama 2 şarjör mermi boşaltır ya hah işte onun sebebi hırs yani nöroadrenalin
2-kumar
hani kaybetmeye başlarsınız kasanızda 10 lira eksik kalır uyuz olur kalan 990 lirayı görmez çatır çatır basarsınız ya onun sebebi de budur.
dediklerimi uygulamaya çalışın
ben anaparamı kazanca geçirmeden nadiren kaybedenlerdenim
3000 lirayı 6000 yaparım 9000 bine giderken hepsini yerim sonra üzülürüm. bunlar benim stratejilerim
he birde oynamayın mümkünse
hızlı para kazanan çok hızlı kaybeder
kazandığınız paranızı ise mala yatırın altın falan değil onu denedik ilk kayıpta gidip bozduruluyor.
sevdiğiniz kıyafet almak istediğiniz koltuk takımı yeni televizyon ses sistemi falan filan olabilir hem zor satılır hem de siz kumarbazsınız. tembelsiniz.
satmaya üşenirsiniz
şimdilik bu kadar
mümkünse oynamayın
hiç oynamadıysanız ve oynamayı düşünüyorsanız alın bir sopa kendi kemiklerinizi kırana kadar kendinize vurun emin olun kumar pisliğinin yanında o acı hiç kalır 6 ay acı çekersiniz 60 sene çekmek yerine
ben bu tecrübeleri para ile satın aldım.
bunu da unutmayın.
ilk önce zaytung tarzı parodi bir hesaptan atılmış sandım. sonra baktım ki bayağı bayağı burhan kuzu’nun hesabıymış.
rabbim bize sabır versin, bizimkisi çok başka bir sınav.*
rabbim bize sabır versin, bizimkisi çok başka bir sınav.*
akp'yi görüp kafir olmak değildir o. akp'yi görüp dinleri sorgulamaya başlamıştır, sorgulayınca da yanlış bir şeyler olduğunu fark etmiştir. direkt akp'ye bakıp yaratıcının olmadığını anlamak saçmalıktır.
noldu lan haset orospu çocukları? eurolig'e girdiği sezon ligin orospusu olmuş adamlar gelip avrupa'nın en iyi takımına dil uzatmaya çalıştı ya ahahahhahaha. zalgiris'e tebrikler keşke bize denk gelmeselermiş. taraftarımızın da onlardan ders alması lazım adamlar istisnasız tshirtlerini giymişler bizde bedava dağıtıldığı halde giymeyenler oluyordu.
maça gelirsek zalgiris tüm tuşlara bastı ama efsaneyi deviremedi. diğer maç daha kolay geçecektir. serinin uzaması daha önceden yazdığım gibi formsuz oyunculara özellikle vesely'e iyi geldi.
maça gelirsek zalgiris tüm tuşlara bastı ama efsaneyi deviremedi. diğer maç daha kolay geçecektir. serinin uzaması daha önceden yazdığım gibi formsuz oyunculara özellikle vesely'e iyi geldi.
sapık büyük ihtimalle protestocuların arasındadır. çember daralınca kaçar. bu hep böyle olmuştur.
doğma büyüme bir izmirli olarak ankaralı kızlar samimiyet ve sohbet yönünden izmirli kızlara bin basar. bence ankara'nın elit eğitimli kızları daha güzel.
izmirli kızlar full makyaj ve mini eteklerle dikkat çeker ama çoğu gold diggerdır. havalarından yanına yaklaşamazsınız.
istanbullu kız?? istanbullu değildir o sivas ya da kayserili'dir.
izmirli kızlar full makyaj ve mini eteklerle dikkat çeker ama çoğu gold diggerdır. havalarından yanına yaklaşamazsınız.
istanbullu kız?? istanbullu değildir o sivas ya da kayserili'dir.
winterfell'de karne ile çorba dağıtıldığını görüp elini taşın altına koymaya gelmiş büyük lider.
evliliği başarı ve statü belirtisi olarak gören mustsuz evli çiftlerin doluştuğu başlık swh
acaba atatürk çocuklar bizim geleceğimiz demek istemiş olabilir mi mesela? anlayamazsınız!
lan çoğunuz 100 bin dolar için götünü siktirirsiniz, emma stone diyenler çıkmış, atış serbest aq .
bazen hiç bilmediğin şeyleri özlüyorsun. hiç gitmediğin bir çay bahçesinin çayını , hiç görmediğin bir tepede izlemediğin gün batımını, henüz yazılmamış bir kitabı , filizlenmemiş fikirleri, zezeyi, portugayı, o saflığı ... insan özlemeyi de özlüyor bazen... büyük özlemler düşlüyorum hiç kavuşamayacağım
edit: bu hissin almancası vardı unutmuşum. hatırlatıldı.(@aakuru teşekkür ederim)
(bkz: fernweh)
edit: bu hissin almancası vardı unutmuşum. hatırlatıldı.(@aakuru teşekkür ederim)
(bkz: fernweh)
yine erdoğan iyi de çevresi kötüye bağlanan senaryo.
bi bitmediniz amk.
bi bitmediniz amk.
(bkz: ton martılı salata)
tinercilerin daha dün salya sümük hırsız dedikleri burak gol atmaya başlayınca yine götlerinin kalktığını gördüğümüz başlık.
kafatasını ayrı beynini ayrı siktiklerim toplanmış algı kasıyorlar akıllarınca. galatasaray hakemlerle bu yıl doğrandı ya, güya ortam hazırlıyorlar bir daha doğransın diye. hahahhaha
sami yen'e gelin siz hele. korkmayın. korkuyorsanız sadece yaklaşın. bir şey deneyeceğiz.
kafatasını ayrı beynini ayrı siktiklerim toplanmış algı kasıyorlar akıllarınca. galatasaray hakemlerle bu yıl doğrandı ya, güya ortam hazırlıyorlar bir daha doğransın diye. hahahhaha
sami yen'e gelin siz hele. korkmayın. korkuyorsanız sadece yaklaşın. bir şey deneyeceğiz.
psikiyatrist olduğunuzu hayal edin. yıllarca eğitim almışsınız. insan vücudunun en kompleks organını tedavi etmeye çalışıyorsunuz. depresyon, anksiyete, obsesif kompülsif bozukluk gibi hayat kalitesini yerlerde süründüren hastalıklarla uğraşıyorsunuz. hastalarınızın kimisi evden, kimisi yataktan bile çıkamıyor. en ilginç tarafı da bu hastalıkların bazen hiçbir nedeni yok.
sonra büyük resmi gören bir grup insan çıkıp hastalarınıza diyor ki ilaç kullanmayın, antidepresan sizi uyuşturur, spor yapın, güç içinizde. bir psikiyatrist olarak ne hissettiniz şu an ?
ekonomi ile ilgili başlıklarda her entry sonuna yatırım tavsiyesi değildir yazdıran korku her neyse aynısını ilaçlarla ilgili başlıklarda da görmeye ihtiyacımız var.
sonra büyük resmi gören bir grup insan çıkıp hastalarınıza diyor ki ilaç kullanmayın, antidepresan sizi uyuşturur, spor yapın, güç içinizde. bir psikiyatrist olarak ne hissettiniz şu an ?
ekonomi ile ilgili başlıklarda her entry sonuna yatırım tavsiyesi değildir yazdıran korku her neyse aynısını ilaçlarla ilgili başlıklarda da görmeye ihtiyacımız var.
çünkü eğitim yöneticisi olmak için sadece akp'li olmak yetmez. yobazın önde gideni olmak gerek. işid zihniyetinde olmak gerek.
beni hiç şaşırtmıyor bunlar. aksi olsa şaşırırım.
beni hiç şaşırtmıyor bunlar. aksi olsa şaşırırım.
yedik içtik allah artırsın, sofrayı kuran kaldırsın.
yozgat demek geçiyor içimden ama aklı başında kimse de yozgat'a gitmez ki... belki memur olduğu için zorunlu gidenlerden birinin başına gelebilir. çomarlığına güveniyorum yozgat.
(bkz: yozgat)
(bkz: yozgat)
hayatta her büyük konuştuğunu yuttun. akıllanır, büyük konuşmamak dileğiyle. özleyeceğin biri olucak. belki çok üzüleceksin biliyorum ama onun her şeyin en başında dedikleri aklına gelsin bari az üzül. kendini her zaman sev ve her şeye gül. mutlu ol.
kemal kılıçdaroğlu, siyaseten eleştirilse(eleştiriyorum) de toplumsal etik konusunda eleştirilecek adam değil. adam oğlunu askere gönderdi(çürük raporu aldırmadı!), akp'den oğlu askere giden bir üst düzey görevli söyleyin, yok söyleyemezsiniz.
adamın oğlunun gemicikleri yok. kemal kılıçdaroğlu da alın lan ihaleleri, al sana denizcilik şirketi, al sana danışmanlık maaşı deseydi düşman olmazdı kardeşi.
hayatın gerçekleri. hepimizin ailesinde böyleleri var. bin kere yardım edersin, kıymet bilmez; bir kez artık yeter dersin hain olursun.
adamın oğlunun gemicikleri yok. kemal kılıçdaroğlu da alın lan ihaleleri, al sana denizcilik şirketi, al sana danışmanlık maaşı deseydi düşman olmazdı kardeşi.
hayatın gerçekleri. hepimizin ailesinde böyleleri var. bin kere yardım edersin, kıymet bilmez; bir kez artık yeter dersin hain olursun.
suriyeli gariban kardeslerimiz fakirlik cekerken kedilereyskjadsajaslsalksjadk...
afiyet olsun kediciklere. hayat sizinle güzel
afiyet olsun kediciklere. hayat sizinle güzel
leşş gibi verilir. verdiğinizin çoğu yağ değil sudur. deriniz öyle bir sarkar ki, xxl boyutunda çöp torbası gibi gözükürsünüz. yapmayın şöyle mal mal şeyler önce bir araştırın ilim irfan sahibi olun ondan sonra kilo verme işlerine girin. erkekler için haftada 0,75-1 kg arası, kadınlarda ise 0,5 kg'dan fazla kilo vermeyin. unutmayın siz 30 kiloyu 4 ayda almadınız.
genellikle kadınların suçudur. kendimden örnek vereceksem örneğin kızla 1 hafadır konuşuyorum ve normalde çekingen yapılı, ne yapacağımı pek bilemeyen tip olmama rağmen konuşmayı ben başlatıyorum hergün. ancak bir gün geç kalkınca veya yazamıyınca bakıyorum o da mesaj atmıyor illa benim atmamı bekliyor. bende hemen soğuyorum mesaj atmıyorum sonra aradan haftalar geçiyor, ikimizde mesaj atmıyoruz ve sonunda numaramı siliyor ve mutlu sonla bir defter kapanmış oluyor. soranlara birden bire iletişimi kesti diyor.
not: bu olay harfi harfine tam 2 kere gerçekleşti.
not: bu olay harfi harfine tam 2 kere gerçekleşti.
oha lan kehanetlere bak! özellikle mars’a gidilecek, küresel ısınma ve bitcoin ile ilgili kehanetleri şeytanın bile aklına gelmeyecek türden.
itici bulunmalari siklerinde olmayan insanlardir.
sanılanın aksine kemal klıçıdaroğlu'na karşı tutunduğu tavırdan ötürü değil reytinglerde nal topladığı için kovulmuştur.
hayatımda onuruyla, emeğiyle, alın teriyle para kazanan kimsenin ekmeğinden olmasına asla sevinmeyen beni bile öyle böyle keyiflendirmemiştir kendisinin kovulması. zira kendisi "ben kanal d haber başkanıyım" derken bile ne kadar çiğ olduğu bas bas bağırıyordu. gram üzülmedim. bin beter olsun. a haber'de takılsın biraz da çok bi değişiklik yaşamaz.
bu arada medya patronlarında köke sürülecek akıl yok. haber bülteninde reyting istiyorsan abicim doğruyu söyleyeceksin doğruyu. fatih portakal çok mu iyi çok mu harika haber sunuyor? hayır. adamın tek yaptığı doğru söylüyor, tarafsız anlatmaya çalışıyor, halka doğru bilgi veriyor ve seçim döneminde de akp'den de aday aldı yayına, chp'den de iyi parti'den de ve hepsine de aynı mesafede yaklaşıyor. çanak sorular sormuyor, gebeş gebeş gülmüyor bu kızımı gibi. ondan sonra fatih portakal neden hep reytinglerde zirvede? acaba neden?
türk halkı yandaşıyla muhalifiyle ne olursa olsun doğru haber duymak ister. sürekli "şöyle iyiyiz, ekonomimiz böyle güzel, dünya deviyiz bik bik bik" markete bi gidiyor adam soğan 10 lira. doğal olarak doğru haberi arıyor. bunu yapan da emeğinin karşılığını alıyor işte. illa fatih portakal'ın karşısına birini çıkaracaksa kanal d her şeyden önce doğru haber verecek diye düşünüyorum da aklıma rahmetlinin şu lafı geliyor aklıma üzdüm mü seni patron bi gülme geliyor sonra.
buket aydın özünde belki çok iyi bi insandır belki ama görevi sürece iktidarın borazanlığını yapmıştır. karşısında bu ülkenin %25'ini temsil eden birinin yüzüne yüzüne gebeş gebeş gülmüştür,bu terbiyesizliktir ömrü billah da bu terbiyesizliği ile çiğliği ile o gebeş kahkahası ile anılacaktır.
ve şimdi kahkahalar ahahahahahahaha.
hayatımda onuruyla, emeğiyle, alın teriyle para kazanan kimsenin ekmeğinden olmasına asla sevinmeyen beni bile öyle böyle keyiflendirmemiştir kendisinin kovulması. zira kendisi "ben kanal d haber başkanıyım" derken bile ne kadar çiğ olduğu bas bas bağırıyordu. gram üzülmedim. bin beter olsun. a haber'de takılsın biraz da çok bi değişiklik yaşamaz.
bu arada medya patronlarında köke sürülecek akıl yok. haber bülteninde reyting istiyorsan abicim doğruyu söyleyeceksin doğruyu. fatih portakal çok mu iyi çok mu harika haber sunuyor? hayır. adamın tek yaptığı doğru söylüyor, tarafsız anlatmaya çalışıyor, halka doğru bilgi veriyor ve seçim döneminde de akp'den de aday aldı yayına, chp'den de iyi parti'den de ve hepsine de aynı mesafede yaklaşıyor. çanak sorular sormuyor, gebeş gebeş gülmüyor bu kızımı gibi. ondan sonra fatih portakal neden hep reytinglerde zirvede? acaba neden?
türk halkı yandaşıyla muhalifiyle ne olursa olsun doğru haber duymak ister. sürekli "şöyle iyiyiz, ekonomimiz böyle güzel, dünya deviyiz bik bik bik" markete bi gidiyor adam soğan 10 lira. doğal olarak doğru haberi arıyor. bunu yapan da emeğinin karşılığını alıyor işte. illa fatih portakal'ın karşısına birini çıkaracaksa kanal d her şeyden önce doğru haber verecek diye düşünüyorum da aklıma rahmetlinin şu lafı geliyor aklıma üzdüm mü seni patron bi gülme geliyor sonra.
buket aydın özünde belki çok iyi bi insandır belki ama görevi sürece iktidarın borazanlığını yapmıştır. karşısında bu ülkenin %25'ini temsil eden birinin yüzüne yüzüne gebeş gebeş gülmüştür,bu terbiyesizliktir ömrü billah da bu terbiyesizliği ile çiğliği ile o gebeş kahkahası ile anılacaktır.
ve şimdi kahkahalar ahahahahahahaha.
alper tunga öldü mü?
bel ağrısı.
memelerim 120. merdivenden iner çıkarken belimi ağrıtıyor. zor gerçekten. büyük memeli olmak zor. öğrenmek isteyen bal kutumu yeşillendirsin.
kilom da 45, 42 si meme.
memelerim 120. merdivenden iner çıkarken belimi ağrıtıyor. zor gerçekten. büyük memeli olmak zor. öğrenmek isteyen bal kutumu yeşillendirsin.
kilom da 45, 42 si meme.
(bkz: ben olsam almam beni)
anne olmak istemeyen kadını ama hayat çok sıkıcı olurdu diye eleştiren insanların çok sıkıcı olduğunu, yeterince gezmediğini/sevişmediğini/okumadığını/eğlenmediğini/oynamadığını düşünüyprum. çocuğum var ama çocuklu insanların büyük bir çoğunluğu çok sıkıcı inanamazsınız.
türkiye mafya devletinin kurucusu ve ilk cumhurbaşkanı olunca böyle oluyor demek ki... zaten atatürk'ün de kendisinin ziyaretine ihtiyacı yok.
ya ne olacaktı ? anayasanın verdiği hak khk ile kanunsuz alınabilir demek,yarın mülk edinme hakkınız,evlenme hakkınız,miras hakkınız bir khk'ya bakar demek.
malumun ilamıdır.
edit:yazım hatası.
malumun ilamıdır.
edit:yazım hatası.
seviyorum lan sizi allah'in cezaları... tinerin hakkını en iyi siz veriyorsunuz, bir de pahali otlardan alsak kim bilir nasıl aforizmalar nasıl sanat eserleri çıkacak...
bu başlığa entry girerek önemsemiş olmaktan dolayı utanç duymakla beraber gerçeği söylemek gerekiyor. herhangi bir hata yok. yemedik yani, gene ekmek çıkmadı size burdan ama devam. yazı yazmayı bilmeyenlere yorumlarınızı alalım.
haftanın 6 günü içip perşembe gecesi içmeyenle ölümüne yarışır.
5 milyon arap surinin türkiye’de kalıcı olması için götünü yırtan batının amacı suriye’de kürdistanı kurdurup demografik yapısı jet hızıyla değiştirilen türkiye’yi yüz milletin birbirine düştüğü iç savaş mekanı yapmak. hazırlık kulübesinde ısınma hareketi yaptırılan berivan gibi küçük suriler de planlanan o dekorda “özerklik isteriz” çığırtkanlığına hatay ve antep’i de ekleyen geleceğin x eyaletinden sorumlu eşbaşkanı yapıldı mı sahne tamamdır.
+ peşinde koruma arabaları olmaması şahane.
+ yokuşta iyi kaptırdı, patlamadı. korumalardan biri şişti sanırım. tabii bisikletler elektrikli olsa gerek.
+ kask var, tebrikler.
- kıyafet uygun değil fakat resmi törene gidiyor, yapacak bir şey yok. en azından paça bandı takılabilir ki pantolonun paçası dişlilere takılmasın.
- tabanı kauçuk, daha casual tarz bir ayakkabı ile daha rahat sürüş olur. kösele ayakkabı sakat.
çok güzel şeyler bunlar, tebrik ediyorum. bir sonraki aşamada daha uzak mesafeye, örneğin eşofmanla gider, gittiği yerde kıyafetlerini değiştirir vs..
bisikletin yaygınlaşması, toplumda kabul görmesi için çok geç kalınmış hamleler. mevcut iktidar mensuplarından bu konuda bir hareket beklemek hayal olur tabii, yeni belediye başkanları bu konuda ciddi bir atılım yapacak gibi görünüyor.
şimdi imamoğlu başkan'ın sprint atağını bekliyoruz. hadi bakalım!
+ yokuşta iyi kaptırdı, patlamadı. korumalardan biri şişti sanırım. tabii bisikletler elektrikli olsa gerek.
+ kask var, tebrikler.
- kıyafet uygun değil fakat resmi törene gidiyor, yapacak bir şey yok. en azından paça bandı takılabilir ki pantolonun paçası dişlilere takılmasın.
- tabanı kauçuk, daha casual tarz bir ayakkabı ile daha rahat sürüş olur. kösele ayakkabı sakat.
çok güzel şeyler bunlar, tebrik ediyorum. bir sonraki aşamada daha uzak mesafeye, örneğin eşofmanla gider, gittiği yerde kıyafetlerini değiştirir vs..
bisikletin yaygınlaşması, toplumda kabul görmesi için çok geç kalınmış hamleler. mevcut iktidar mensuplarından bu konuda bir hareket beklemek hayal olur tabii, yeni belediye başkanları bu konuda ciddi bir atılım yapacak gibi görünüyor.
şimdi imamoğlu başkan'ın sprint atağını bekliyoruz. hadi bakalım!