başını alırlar dediğim çağrı.
anasını siktiniz milletin pandemiden beri. 100 bin lira etmeyecek arabalar sizin yüzünüzden 500 bin lira oldu.
ülkedeki enflasyonu ve dövizi bahane ederek fiyatları koydukça koydunuz.
beter olun.
Sık geçen başlıklar
turkiyeden bikan pilot 68
ekşi profilitürkiye'deki pahalılığın inanılmaz seviyelerine çıktığını gösteren bir başka durum. markamız columbia.
videoda arkadaş yağmurluk diyor ama karakter sınırından dolayı mont olarak açtım ayrıca türkiye fiyatı 6 bin lira demiş lakin resmi satış sitesinden 13.249 lira olarak görülmektedir.
https://x.com/…997082?s=46&t=qdfrxhuh2dbsobmghdx1oq
https://www.columbia.com.tr/…ted-erkek-mont-p-36128
columbia usa sitesinde 105 dolar fiyatı vardır, büyük ihtimalle mağaza indirimiyle 50 dolara düşüyor.
https://www.columbia.com/…lated-jacket-2050671.html
içinizde vergi, navlun, lojistik vb. kalemleri öne sürerek bu fiyatın normal olduğunu savunanlar olacaktır ama bu nasıl bir fiyat farkı ? nerden tutarsan tut elinde kalıyor.
aynı şekilde bizim ürettiğimiz rakı, bira, tekstil ürünleri de türkiye'de daha pahalı. kabul edin arkadaşlar türkiye yabancılar için bile ucuz bir ülke değil artık.
(bkz: türkiye'nin döviz bazında da pahalı olması)
videoda arkadaş yağmurluk diyor ama karakter sınırından dolayı mont olarak açtım ayrıca türkiye fiyatı 6 bin lira demiş lakin resmi satış sitesinden 13.249 lira olarak görülmektedir.
https://x.com/…997082?s=46&t=qdfrxhuh2dbsobmghdx1oq
https://www.columbia.com.tr/…ted-erkek-mont-p-36128
columbia usa sitesinde 105 dolar fiyatı vardır, büyük ihtimalle mağaza indirimiyle 50 dolara düşüyor.
https://www.columbia.com/…lated-jacket-2050671.html
içinizde vergi, navlun, lojistik vb. kalemleri öne sürerek bu fiyatın normal olduğunu savunanlar olacaktır ama bu nasıl bir fiyat farkı ? nerden tutarsan tut elinde kalıyor.
aynı şekilde bizim ürettiğimiz rakı, bira, tekstil ürünleri de türkiye'de daha pahalı. kabul edin arkadaşlar türkiye yabancılar için bile ucuz bir ülke değil artık.
(bkz: türkiye'nin döviz bazında da pahalı olması)
umarım tüm ülkeye yayılır dediğim olay. bu hayvan düşmanlığı değildir aksine hem hayvanları hem de insanları korumaktır.
ayrıca umuyorum ki bu olay göstermelik değildir ve birkaç gün sonra salmazlar yine sokağa.
https://x.com/…192875?s=46&t=qdfrxhuh2dbsobmghdx1oq
arka planda yine o ızdırap sesleri duyabilirsiniz. bunlar anında spawn oluyor oraya çok ilginç bir kitle..
ayrıca umuyorum ki bu olay göstermelik değildir ve birkaç gün sonra salmazlar yine sokağa.
https://x.com/…192875?s=46&t=qdfrxhuh2dbsobmghdx1oq
arka planda yine o ızdırap sesleri duyabilirsiniz. bunlar anında spawn oluyor oraya çok ilginç bir kitle..
bir de şimdi bu çıktı:
siz ocaktan sonra görün her şey uçacak…
olum kısaca deyin ki ben bir alsatçı yavşağın tekiyim bu arabalardan zarar etmek istemiyorum ve o yüzden fiyatların artması için dua ediyorum.
ben böyle orospu çocuğu bir kitle görmedim. bu nasıl bir para hırsı bu nasıl bir aç gözlülük amk. adamlar dua ediyor fiyatlar yükselsin diye resmen ve piyasa hakkında mantıklı argüman sunan diğer yazarlara da saldırıyorlar.
cibiliyetini siktimin soysuz köpekleri. hadi şimdi burada ilan paylaşmaya devam edin.
siz ocaktan sonra görün her şey uçacak…
olum kısaca deyin ki ben bir alsatçı yavşağın tekiyim bu arabalardan zarar etmek istemiyorum ve o yüzden fiyatların artması için dua ediyorum.
ben böyle orospu çocuğu bir kitle görmedim. bu nasıl bir para hırsı bu nasıl bir aç gözlülük amk. adamlar dua ediyor fiyatlar yükselsin diye resmen ve piyasa hakkında mantıklı argüman sunan diğer yazarlara da saldırıyorlar.
cibiliyetini siktimin soysuz köpekleri. hadi şimdi burada ilan paylaşmaya devam edin.
gelmiş yine fener güçlü rakiple oynamadı diyen dalyaraklar.
ulan ne yapalım amk konferans liginde real madrid vardı da biz mi oynamadık.
siz oynadınız da ne oldu ? elinize 3 tane verip top oynamadan evine döndü adamlar.
neymiş fener daha ciddi rakiple oynamamış. her sezon aynı muhabbet. siktirin gidin de biraz takdir etmeyi öğrenin.
ulan ne yapalım amk konferans liginde real madrid vardı da biz mi oynamadık.
siz oynadınız da ne oldu ? elinize 3 tane verip top oynamadan evine döndü adamlar.
neymiş fener daha ciddi rakiple oynamamış. her sezon aynı muhabbet. siktirin gidin de biraz takdir etmeyi öğrenin.
satılık olan hurda olmuş araç değil bu araca ait şasi numarasıdır.
siz türk milletinin ahlak ve çakallık seviyesini çok hafife alıyorsunuz.
siz türk milletinin ahlak ve çakallık seviyesini çok hafife alıyorsunuz.
havalimanlarımızdan birinde satılan baklava dilimidir.
https://twitter.com/…?s=46&t=qdfrxhuh2dbsobmghdx1oq
yanlış duymadınız kilosu falan değil tanesi 308 lira. tam tamına 12 dolar.
evet bahaneleri alalım:
-türkiye pahalı değil siz fakirsiniz
-orası zaten yabancılar için
-ama o dükkanın kirası da pahalıdır
(bkz: türkiye'nin döviz bazında da pahalı olması)
https://twitter.com/…?s=46&t=qdfrxhuh2dbsobmghdx1oq
yanlış duymadınız kilosu falan değil tanesi 308 lira. tam tamına 12 dolar.
evet bahaneleri alalım:
-türkiye pahalı değil siz fakirsiniz
-orası zaten yabancılar için
-ama o dükkanın kirası da pahalıdır
(bkz: türkiye'nin döviz bazında da pahalı olması)
alaçatı'da, bodrum'da, antalya'da bir aylık maaşı 5 günde yiyip 33'lük birayla hikaye atan beyaz yakalı lümpenlerin serzenişte bulunduğu başlık.
işte o pazartesi suratına kamyon gibi çarpar. maaşlı köle olduğunuzu ne zaman anlayacaksınız amk.
beach clubda 200 lira verdiğiniz 33'lük tuborg ile kendinizi zengin mi sanıyorsunuz? instagrama hikaye attınız sonra reels oluşturdunuz ve sikik boktan hayatlarınıza devam edeceksiniz.
çünkü siz modern dünyada sınıf bilincinden yoksun en büyük köle kitlesisiniz.
işte o pazartesi suratına kamyon gibi çarpar. maaşlı köle olduğunuzu ne zaman anlayacaksınız amk.
beach clubda 200 lira verdiğiniz 33'lük tuborg ile kendinizi zengin mi sanıyorsunuz? instagrama hikaye attınız sonra reels oluşturdunuz ve sikik boktan hayatlarınıza devam edeceksiniz.
çünkü siz modern dünyada sınıf bilincinden yoksun en büyük köle kitlesisiniz.
şüphesiz ki bu fiyatları normalleştiren dallamalar birazdan başlık altına damlayacaktır.
dolar bazında bile bu fiyatlar abes kaçıyor. ibiza'da, floransa'da bile böyle değil lan.
turizmciler, galericiler, taksiciler, emlakçılar… mahşerin dört atlısı.
dolar bazında bile bu fiyatlar abes kaçıyor. ibiza'da, floransa'da bile böyle değil lan.
turizmciler, galericiler, taksiciler, emlakçılar… mahşerin dört atlısı.
beni ilgilendirmeyen olay.
ailesi ilgilensin. bu saatten sonra herkes kendinden ve ailesinden sorumlu arkadaşlar çok takılmayın keyfinize bakın.
ailesi ilgilensin. bu saatten sonra herkes kendinden ve ailesinden sorumlu arkadaşlar çok takılmayın keyfinize bakın.
chp'nin kalesi olan ankara'nın çankaya ilçesinde bir sandıkta gerçekleşmiş olan durum.
https://twitter.com/…?s=46&t=qdfrxhuh2dbsobmghdx1oq
baba bu nasıl mümkün oluyor amk? ülkenin her yerinden benzer tutarsızlıklar ortaya çıkmaya başladı alooooooo !!!!
bir diğer örnek. altındağ ilçesinde bir sandıkta sıfır oy çıkmış chp adına.
https://twitter.com/…?s=46&t=qdfrxhuh2dbsobmghdx1oq
not: arkadaşlar veriler chp sitesinden olsa da açıklamaya göre ysk'ya ait verilerdir.
https://twitter.com/…?s=46&t=qdfrxhuh2dbsobmghdx1oq
baba bu nasıl mümkün oluyor amk? ülkenin her yerinden benzer tutarsızlıklar ortaya çıkmaya başladı alooooooo !!!!
bir diğer örnek. altındağ ilçesinde bir sandıkta sıfır oy çıkmış chp adına.
https://twitter.com/…?s=46&t=qdfrxhuh2dbsobmghdx1oq
not: arkadaşlar veriler chp sitesinden olsa da açıklamaya göre ysk'ya ait verilerdir.
200k gibi rakamlar abartı olsa da maaşlar uluslararası bazda çok yüksek değildir. istisnalar elbet vardır ama türkiye şartlarında öyle 150 200 bin liralar çoğu insan için hayal. senior adamlar bile 50 bin alsa şükür eder.
aşağıdaki araştırma piyasa için elle tutulur en iyi araştırma diyebilirim.
https://oncekiyazilimci.medium.com/…23-25156bf50800
aşağıdaki araştırma piyasa için elle tutulur en iyi araştırma diyebilirim.
https://oncekiyazilimci.medium.com/…23-25156bf50800
sözlük kadınlarına ve meriçlerine göre kesinlikle suçsuz olan kadındır.
kesin erkek ilgisiz bırakmıştır, bir şeyler kötü gidiyordur o yüzden yapmıştır. hep erkek suçlu değil mi?
edit: ahahaha ulan bir kere de şaşırtın be :)
kesin erkek ilgisiz bırakmıştır, bir şeyler kötü gidiyordur o yüzden yapmıştır. hep erkek suçlu değil mi?
edit: ahahaha ulan bir kere de şaşırtın be :)
son zamanlarda iyice gözümüze çarpan gerçek.
eskiden türkiye yabancılar için ucuzdu ama artık o ucuzluk gitti. mal ve hizmetler çoğu kalemde diğer ülkelere kıyasla daha pahalı, evet döviz bazında bile.
avrupa'da 10 bin euro olan araç burada 30 bin euro. orada 100 dolara aldığınız north face mont burada 800 dolar, almanya'da 20 euro olan kahve makinası burada 100 euro.
bağcılar'da 3+1 daireyi satıp amerika'da ortalama bir eyaletten müstakil garajlı bir ev alabilirsiniz.
amerika'da kıymanın kilosu 200 küsür lira türkiye'de ise iki katı. türkiye'de ortalama 5 yıldızlı bir otele vereceğiniz 1 haftalık ücretle neredeyse bütün avrupa'yı gezebilirsiniz.
eskiden gurbetçiler boş bavulla gelirdi buraya her şeylerini buradan alırlardı. şimdi yurt dışından kim gelse bön bön fiyatlara bakıyor.
sonuç olarak türkiye ucuz bir ülke değil. döviz bazında bile ucuz bir ülke değil. 2500 euro gelirle avrupa'da daha rahat yaşayabilirsiniz ama aynı paraya türkiye'de istediğiniz her şeyi alamazsınız.
tam olarak anlatmak istediğim durum için aşağıdaki örneğe bakabilirsiniz:
https://twitter.com/…?s=46&t=qdfrxhuh2dbsobmghdx1oq
@linus torvalds adlı yazar arkadaşımızdan otomobil piyasası için başka bir örnek geldi
(bkz: #150688880)
(bkz: ingiltere'de kıymanın 100 tl olması)
(bkz: almanya'da kıymanın 125 tl olması)
(bkz: iphone 14'ün amerika'da 800$ tr'de 1700$ olması)
eskiden türkiye yabancılar için ucuzdu ama artık o ucuzluk gitti. mal ve hizmetler çoğu kalemde diğer ülkelere kıyasla daha pahalı, evet döviz bazında bile.
avrupa'da 10 bin euro olan araç burada 30 bin euro. orada 100 dolara aldığınız north face mont burada 800 dolar, almanya'da 20 euro olan kahve makinası burada 100 euro.
bağcılar'da 3+1 daireyi satıp amerika'da ortalama bir eyaletten müstakil garajlı bir ev alabilirsiniz.
amerika'da kıymanın kilosu 200 küsür lira türkiye'de ise iki katı. türkiye'de ortalama 5 yıldızlı bir otele vereceğiniz 1 haftalık ücretle neredeyse bütün avrupa'yı gezebilirsiniz.
eskiden gurbetçiler boş bavulla gelirdi buraya her şeylerini buradan alırlardı. şimdi yurt dışından kim gelse bön bön fiyatlara bakıyor.
sonuç olarak türkiye ucuz bir ülke değil. döviz bazında bile ucuz bir ülke değil. 2500 euro gelirle avrupa'da daha rahat yaşayabilirsiniz ama aynı paraya türkiye'de istediğiniz her şeyi alamazsınız.
tam olarak anlatmak istediğim durum için aşağıdaki örneğe bakabilirsiniz:
https://twitter.com/…?s=46&t=qdfrxhuh2dbsobmghdx1oq
@linus torvalds adlı yazar arkadaşımızdan otomobil piyasası için başka bir örnek geldi
(bkz: #150688880)
(bkz: ingiltere'de kıymanın 100 tl olması)
(bkz: almanya'da kıymanın 125 tl olması)
(bkz: iphone 14'ün amerika'da 800$ tr'de 1700$ olması)
yine bir fener maçında soyu sopu belli olmayan dallamaların doluştuğu maç.
yazanlara bakıyorum 2 3 fenerli var yine o oranda ads taraftarı. geriye kalanların hepsi malum tayfadan.
salak mısınız olum siz? pazartesi sabahı bir insan neden rakip takım başlığında organize olup entry kasar amına kodumun işsizleri.
karagümrük-beşiktaş maçı neden gündemde değil ? ya da trabzon antalya? ya da galatasaray ümraniye ?
işiniz gücünüz fenerbahçe amk. tarih sizin gibi orospu çocuğunu hiç bu kadar organize şekilde görmemiştir.
yazanlara bakıyorum 2 3 fenerli var yine o oranda ads taraftarı. geriye kalanların hepsi malum tayfadan.
salak mısınız olum siz? pazartesi sabahı bir insan neden rakip takım başlığında organize olup entry kasar amına kodumun işsizleri.
karagümrük-beşiktaş maçı neden gündemde değil ? ya da trabzon antalya? ya da galatasaray ümraniye ?
işiniz gücünüz fenerbahçe amk. tarih sizin gibi orospu çocuğunu hiç bu kadar organize şekilde görmemiştir.
ya ne aç gözlü adamlarsınız amk.
sikko bir ziraat türkiye kupası maçı için 100-150 liranın da peşinde koşmayın.
verin öğrencilere beleş çocuklar izlesin bir şey kaybetmezsiniz lan.
bu akşam oynanacak olan maç.
sikko bir ziraat türkiye kupası maçı için 100-150 liranın da peşinde koşmayın.
verin öğrencilere beleş çocuklar izlesin bir şey kaybetmezsiniz lan.
bu akşam oynanacak olan maç.
yalnız bu adam tam bir yazılımcı ekşici profiline sahip.
hani deseler ki hem ekşici olacak hem de yazılımcı olacak bir insan çiz böyle birini çizerim net.
maaş başlıklarında para birimi olarak k kullanan yazılımcılar bunlar işte.
hani deseler ki hem ekşici olacak hem de yazılımcı olacak bir insan çiz böyle birini çizerim net.
maaş başlıklarında para birimi olarak k kullanan yazılımcılar bunlar işte.
durun siz zahmet etmeyin sayın ekşiciler.
sadece 3.79 dolardır. pahalı değil siz fakirsiniz.
sadece 3.79 dolardır. pahalı değil siz fakirsiniz.
şark kurnazı türk vatandaşının düşüncesi. aynen gerizekalı. zaten senin yerine alacağın arabanın fiyatı da sabit kalacak ötv kalkınca.
böyle ülkenin de düzenin de amk. 27 yaşındayım iyi kötü bir gelire sahibim tek istediğim beni güvenli ve sorunsuz şekilde bir yerden başka bir yere götürebilecek bir araç. amacım ulaşım yani.
ama bu amk ülkesinde otomobil bir yatırım aracı olarak görüldüğü için ulaşılması aşırı zor. neymiş arabamın değeri düşermiş. seni de sikeyim o kıçı kırık 14 yaşındaki tenekeni de.
dünyanın hangi ülkesinde var böyle bir şey yahu. araba almanın en zor olduğu ülkede yaşıyoruz. arjantin'de suriye'de bile böyle değil. neymiş arabasını zararına mı satacakmış. zararına satacaksın tabiki dallama. binlerce km yol yapıyorsun, kazaya karışıyorsun, parça değiştiriyorsun.
ulaşım, barınma vb şeyler yatırım aracı olmamalı. makul ve herkesin ulaşabileceği düzeyde olmalıdır.
böyle ülkenin de düzenin de amk. 27 yaşındayım iyi kötü bir gelire sahibim tek istediğim beni güvenli ve sorunsuz şekilde bir yerden başka bir yere götürebilecek bir araç. amacım ulaşım yani.
ama bu amk ülkesinde otomobil bir yatırım aracı olarak görüldüğü için ulaşılması aşırı zor. neymiş arabamın değeri düşermiş. seni de sikeyim o kıçı kırık 14 yaşındaki tenekeni de.
dünyanın hangi ülkesinde var böyle bir şey yahu. araba almanın en zor olduğu ülkede yaşıyoruz. arjantin'de suriye'de bile böyle değil. neymiş arabasını zararına mı satacakmış. zararına satacaksın tabiki dallama. binlerce km yol yapıyorsun, kazaya karışıyorsun, parça değiştiriyorsun.
ulaşım, barınma vb şeyler yatırım aracı olmamalı. makul ve herkesin ulaşabileceği düzeyde olmalıdır.
dinledikleri şey müzik değildir.
sadece auto tune ile saçma sözler içeren şeyleri dinliyorlar. kulaklarını siktimin oversize zarganaları. bunlar yüzünden biz de bu sikko keko rape maruz kalıyoruz.
sadece auto tune ile saçma sözler içeren şeyleri dinliyorlar. kulaklarını siktimin oversize zarganaları. bunlar yüzünden biz de bu sikko keko rape maruz kalıyoruz.