Sık geçen başlıklar

ekrem imamoğlu'nun istiklal marşını okuyamaması 2

ekşi'de gör
ayıp etmiş. insan bazen terörist elebaşına sayın da diyebiliyor olur böyle şeyler.
bu başlığa entry girerek önemsemiş olmaktan dolayı utanç duymakla beraber gerçeği söylemek gerekiyor. herhangi bir hata yok. yemedik yani, gene ekmek çıkmadı size burdan ama devam. yazı yazmayı bilmeyenlere yorumlarınızı alalım.