Sık geçen başlıklar

evremy12 2

ekşi profili
bazen hiç bilmediğin şeyleri özlüyorsun. hiç gitmediğin bir çay bahçesinin çayını , hiç görmediğin bir tepede izlemediğin gün batımını, henüz yazılmamış bir kitabı , filizlenmemiş fikirleri, zezeyi, portugayı, o saflığı ... insan özlemeyi de özlüyor bazen... büyük özlemler düşlüyorum hiç kavuşamayacağım
edit: bu hissin almancası vardı unutmuşum. hatırlatıldı.(@aakuru teşekkür ederim)
(bkz: fernweh)