+ peşinde koruma arabaları olmaması şahane.
+ yokuşta iyi kaptırdı, patlamadı. korumalardan biri şişti sanırım. tabii bisikletler elektrikli olsa gerek.
+ kask var, tebrikler.
- kıyafet uygun değil fakat resmi törene gidiyor, yapacak bir şey yok. en azından paça bandı takılabilir ki pantolonun paçası dişlilere takılmasın.
- tabanı kauçuk, daha casual tarz bir ayakkabı ile daha rahat sürüş olur. kösele ayakkabı sakat.
çok güzel şeyler bunlar, tebrik ediyorum. bir sonraki aşamada daha uzak mesafeye, örneğin eşofmanla gider, gittiği yerde kıyafetlerini değiştirir vs..
bisikletin yaygınlaşması, toplumda kabul görmesi için çok geç kalınmış hamleler. mevcut iktidar mensuplarından bu konuda bir hareket beklemek hayal olur tabii, yeni belediye başkanları bu konuda ciddi bir atılım yapacak gibi görünüyor.
şimdi imamoğlu başkan'ın sprint atağını bekliyoruz. hadi bakalım!
24.04.2019 · 50. sıra
canim benim
23.04.2019 11:52 ~ 12:26