canım nebahat hocam. lisede çok fazla zorbalığa maruz kaldım ve lise anılarım benim için kabus gibi ama nebahat hoca hariç. ayakta zor duracak kadar hasta olduğunda bile derse gelirdi. öyle zamanlarda beni seçerdi bazen:
- kedi hadi bize son okuduğun kitabı anlat.
hala birçok konuda eksiğim var biliyorum ama bugün edebiyata duyduğum ilgi ve sevginin en büyük mimarıdır hocam. eğer ki bugün kitap yazmak gibi bir eylemin altından kalkacağıma dair bir inancım varsa onu da kendisine borçluyum. yazmanın ne kadar zor ve bir o kadar da rahatlatıcı bir şey olduğunu bana öğrettiği için her yazdığım sayfa sonrası kendisini sevgiyle anıyorum.
iyi ki benim hayatımdan geçtin, iyi ki daha iyi bir insan olma yolunda gösterdiğim çabanın bir parçası oldun hocam.
19.02.2024 · 47. sıra
baklava yiyen kedi
18.02.2024 02:24