sebebi basit. can güvenliği yok. bugün bir eylem yapıp, gözaltına alınsanız 2 yıl bedavadan yatarsınız ortada iddianame bile olmadan. sonrasında canları isterse sizi fetöcü yaparlar, bir kaç yılda öyle yatarsınız.
(bkz: korku imparatorlugu)
11.12.2018 · 39. sıra
gkhns
10.12.2018 15:57