Sık geçen başlıklar

gezi'den sonra insanların eylem yapmaya korkması 1

ekşi'de gör
sebebi basit. can güvenliği yok. bugün bir eylem yapıp, gözaltına alınsanız 2 yıl bedavadan yatarsınız ortada iddianame bile olmadan. sonrasında canları isterse sizi fetöcü yaparlar, bir kaç yılda öyle yatarsınız.

(bkz: korku imparatorlugu)