bu kıza neden hala çocuk muamelesi yapıldığını anlamadığım konuşma.
19 yaşında gayet yetişkin bir birey. sanki 12-13 yaşındaymış gibi konuşuluyor. çocuk deniyor. ben 19 yaşında üniversite için gittiğim ,bilmediğim bi şehirde hem çalışıp hem okuyup ev geçindiriyordum. ki bunu çoğu genç yapar.
şimdi bu kızın embesil gibi yaptığı konuşmalar, hareketler “o daha çocuk , o daha bilmem ne bıdı bıdı” diye geçiştiriliyor. kız bildiğin yüksek kafalarda yaşıyor , yemediği bok kalmamış, şımarıklığın zirvesinde, millet nerdeyse “ aman da aman minik aleyna aguuu aguuu “ diye bebek seviyor.
12.12.2018 · 45. sıra
alidelarge
11.12.2018 08:56