Sık geçen başlıklar

aleyna tilki'nin ödül töreninde yaptığı konuşma 2

ekşi'de gör
bu kıza neden hala çocuk muamelesi yapıldığını anlamadığım konuşma.

19 yaşında gayet yetişkin bir birey. sanki 12-13 yaşındaymış gibi konuşuluyor. çocuk deniyor. ben 19 yaşında üniversite için gittiğim ,bilmediğim bi şehirde hem çalışıp hem okuyup ev geçindiriyordum. ki bunu çoğu genç yapar.

şimdi bu kızın embesil gibi yaptığı konuşmalar, hareketler “o daha çocuk , o daha bilmem ne bıdı bıdı” diye geçiştiriliyor. kız bildiğin yüksek kafalarda yaşıyor , yemediği bok kalmamış, şımarıklığın zirvesinde, millet nerdeyse “ aman da aman minik aleyna aguuu aguuu “ diye bebek seviyor.
eskiden bilerek sacmaladigini düşünüyordum bu konusmadan sonra anladim ki bu cocukta ciddi psikolojik sıkıntılar var. cok talihsiz bir konusma