Sık geçen başlıklar

gssoner86 4

ekşi profili
abdullah öcalan geberip gitse "terör düşmanları damlar birazdan" yazacak tipler var amk.

adalet ağaoğlu "yetmez ama evet" platformunun en büyük savunucularından biriydi. onlarca şerefli türk subayı, türlü iftiralarla içeri atılırken bu ve bunun gibi liboş tayfa "askeri cunta devri bitiyor" sloganı atıp, iktidar borazanı çalıyordu.

ne diyelim şimdi amk, sırf hayatını kaybetti diye güzelleme mi yapalım istiyorsunuz.

edit: hakkında"aydın" yazan oksijen israfı tipler görüyoruz.
kimi liderler vardır; ölümlerinin üstünden asırlar geçse de akıllardan silinmez, sevilir sayılırlar.

kimileri de; bırakın terk-i diyar eylemeyi, iktidardan düştükleri anda kimsenin umurunda olmaz, hatta zamanının en güçlü savunucuları dahi nefretle bahsetmeye başlar.

birincisi olmamak için elinden geleni yapıp ikincisi olmaktan korkmak...