5 dolarcık diyenleri çarmığa germek gerek, yeter artık ya.
Sık geçen başlıklar
rakunsezai 6
ekşi profilisen galatasaray maçında yediği gol sebebiyle kolsuz de, transfer olacak diye golü yedi de.
sonra git sezon sonu transfer et, tam fenerbahçe'ye yakışan hareket.
sonra git sezon sonu transfer et, tam fenerbahçe'ye yakışan hareket.
mikrodalgadan çıkan yemeklerde acaip tarif edilemeyen bir koku oluyor. benim icin en itici tarafı bu.
vedat milor bir programda önüne gelen yemek için lokanta sahibine mikrodalgada mı ısıttınız?mikro dalga kokuyor demişti. o zaman yalnız olmadığımı hissettim.
vedat milor bir programda önüne gelen yemek için lokanta sahibine mikrodalgada mı ısıttınız?mikro dalga kokuyor demişti. o zaman yalnız olmadığımı hissettim.
bodrum kot 2 de oturacağım, 1.850 lira vereceğim ve sonunda sikileceğim diyen arasın.
bu ne boktan başlık açmak diye girip, adama hak verip çıkmak.
milletvekillerinden kuver ücreti alınması ekstra ayıptır. hemen düzeltilmeli.