otoban hız sınırlarıdır. bakın hala öğrenememişiz:
--- spoiler ---
1. otobanda asgari hız binek araç için 90dır. 90 ve daha yavaş gidenler en sağ şeritten gitmek zorundadır.
--- spoiler ---
fakat o da ne? resmi gazete hiç öyle demiyor. bakalım ne diyor?
--- spoiler ---
zorunlu haller dışında şehirlerarası karayolunu kullanan motorlu araçlarda araç cinsi gözetilmeksizin asgari hız sınırı 15 km/s, otoyollarda ise 40 km/s’tir.
--- spoiler ---
demek ki neymiş türklerin öğrenemediği bir şey daha? götten kural uydurmamak. evet. sürekli götümüzden kural uyduruyoruz ve bu kuralın doğru olduğuna kendimizi inandırıp, ahkam kesiyoruz. ve sanırım bu kural uydurmama işini hiçbir zaman öğrenemeyeceğiz. hep uyduracağız.
bu da silerse diye burada dursun. birazdan editleyip "ben resmi kuralı kastetmedim, herkes 40'la giderse ohoooo" diyecek çünkü.
görsel
17.02.2022 · 47. sıra
xeuszt
16.02.2022 08:32