android kullananlarla ios kullananların farklı hiçbir şey yapmadığı; teknolojik açıdan bir sik üretemeyen ülkenin gençlerinin sidik yarışına girdiği konulardan biri. en komplike iş yapanınız vpn kovalayıp yasaklı sitelere girebilme peşindeyken neyi kime ispat etmeye çalışıyorsunuz amk. mercedes’i garajda bırakıp metrobüse binmekmiş. bir insan bu kadar mal olmamalı.
Sık geçen başlıklar
iphone'u bırakıp android telefon kullanmak 3
ekşi'de görandroid sadece ios un yapabildikleri yapsa idi, ios dan daha stabil çalışırdı emin olun.
ben yaptım. 27 yaşına kadar akıllı telefonum bile yoktu. gereksinimim de yoktu. yurtdışına okumaya gelince yaşamımı kolaylaştıracağını düşündüğüm için akıllı bir telefon aldım. hat aldığım operatörde iphone kampanyası vardı. daha doğrusu iphone'a güya para ödemeyecektim de yalnızca internet ve diğer ıvır zıvır hizmetlere para ödeyeceğim için onu almak mantıklı geldi. 2 yıllık sözleşme yaptım. bu yıl sözleşmemin bitmesine yakın gidip şirketle görüştüm. sözleşmem bittiği için faturamın artacağını söyledikleri için de numaramı bir başka operatöre taşımamın daha karlı olacağına karar verdim; çünkü numara taşıyacağım için bazı indirimlerden yararlanabileceğimi ve yeni bir telefonu ücretsiz alabileceğimi söylediler. seçebileceğim telefonlar arasında o zaman kullandığım iphone modeli de vardı; ama ben ben android bir telefona karar verdim. iphone'un pek çok cihazla uyumlu çalışmamasından, uygulamaların çoğunun paralı oluşundan bıkmıştım doğrusu. 3 buçuk aydır android bir telefon kullanıyorum. hayatımdan gayet memnunum.
teknolojiden o kadar anlayan biri değilim; ama telefonun amaç değil araç olduğunun farkındayım. elimdeki telefonun ne markasına ne de modeline takılıyorum. telefonun asıl amacı bana hizmet etmek. internete girmemi, arada fotoğraf çekmemi, yaşamımı kolaylaştırabilecek uygulamaları çalıştırmayı ve görüşme yapmamı sağladığı sürece cinsi ve cibilliyetinin ne olduğu önemli değil; ama şunu söylemeden de geçemeyeceğim ki bir daha zorunda kalmadığım sürece iphone almam. ios için ücretsiz uygulama çok az. olanların da bazıları tam kapasiteyle kullanılmıyor. söz gelimi, runkeeper uygulamasının aslında ne kadar çok özellik barındırdığını android kullanana kadar bilmiyordum. uygulamanın ne olduğunu, işime yarayıp yaramayacağını anlayabilmem için önce para ödeyip almam gerekiyordu. ayrıca iphone'nun içindeki harita/gps kadar gerizekalı bir uygulama da görmedim.
iphone'a bunca saydırdım ama, ben marka sadakati falan dinlemem, bu sözleşmem bitince iphone alarak kara geçeceksem onu alırım. telefon amaç değil araçtır. telefon alırken size hizmet edecek bir araç almanız gerekirken gösteriş için kullanacağız bir oyuncak alıyorsunuz sanki. bir telefonun ne yapmasını bekliyorsunuz ki attan inip eşeğe binmek falan demişsiniz? çoğunuz sosyal medyaya fotoğraf atmak, whatsapp'ta konuşmak ve arada oyun oynamak dışında hiçbir şey yapmıyorsunuz bile.
ha ayrıca iphone bir marka iken android bir işletim sistemi ve android kullanan bir sürü marka var. 300 liraya da android telefon var. birbirine denk iki telefonu kıyaslasanız, bir şeyi de doğru yapsanız ya bir kere.
teknolojiden o kadar anlayan biri değilim; ama telefonun amaç değil araç olduğunun farkındayım. elimdeki telefonun ne markasına ne de modeline takılıyorum. telefonun asıl amacı bana hizmet etmek. internete girmemi, arada fotoğraf çekmemi, yaşamımı kolaylaştırabilecek uygulamaları çalıştırmayı ve görüşme yapmamı sağladığı sürece cinsi ve cibilliyetinin ne olduğu önemli değil; ama şunu söylemeden de geçemeyeceğim ki bir daha zorunda kalmadığım sürece iphone almam. ios için ücretsiz uygulama çok az. olanların da bazıları tam kapasiteyle kullanılmıyor. söz gelimi, runkeeper uygulamasının aslında ne kadar çok özellik barındırdığını android kullanana kadar bilmiyordum. uygulamanın ne olduğunu, işime yarayıp yaramayacağını anlayabilmem için önce para ödeyip almam gerekiyordu. ayrıca iphone'nun içindeki harita/gps kadar gerizekalı bir uygulama da görmedim.
iphone'a bunca saydırdım ama, ben marka sadakati falan dinlemem, bu sözleşmem bitince iphone alarak kara geçeceksem onu alırım. telefon amaç değil araçtır. telefon alırken size hizmet edecek bir araç almanız gerekirken gösteriş için kullanacağız bir oyuncak alıyorsunuz sanki. bir telefonun ne yapmasını bekliyorsunuz ki attan inip eşeğe binmek falan demişsiniz? çoğunuz sosyal medyaya fotoğraf atmak, whatsapp'ta konuşmak ve arada oyun oynamak dışında hiçbir şey yapmıyorsunuz bile.
ha ayrıca iphone bir marka iken android bir işletim sistemi ve android kullanan bir sürü marka var. 300 liraya da android telefon var. birbirine denk iki telefonu kıyaslasanız, bir şeyi de doğru yapsanız ya bir kere.