evet bahçeli şimdi seni dinliyoruz.
7 haziran'da
-kılıçdaroğlu 2. parti olmasına rağmen başbakanlığı sana teklif etti yeter ki koalisyon kurulsun diye.
-demirtaş "bakanlık istemeyiz , dışarıdan destekleriz önemli değil, yeterki akp'nin devlet içindeki kadrolaşmasını temizleyelim" dedi.
-"istersen 1 sene sonra tekrar erken seçime de gidebiliriz" dediler.
-sen ise dedin ki "hayır hayır hayır"
e ne olacak şimdi, akp tek başına iktidar.
tarih seni "tayyip'i başkan yapan adam" olarak hatırlayacak! tarihin en kötü siyasetçisi sensin !
edit:imla
edit2:ilk debemi yaşadığım için biraz heyacanlıyım hoşgörün :) ama yazım izinsiz alıntılanmış ve kaynak gösterilmemiş.
yılmaz özdil yazıları adlı sayfa
telif hakkının korunması büyük bir sorun. kanzuk'u bu dürüme el koymaya davet ediyorum.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
eğitim düzeyi en yüksek kesimdir.
müslümanlar oy çalmasınlar diye ateistler nöbet tutuyor.
5/5 mhp bro.
on beş oy nedir toplama kampinda misin amk?
on beş oy nedir toplama kampinda misin amk?
hollanda çomarı kavramını literatüre sokan akıl almayan bir doğa olayı.
ulan amk ot çekip çekip oy mu kullanıyonuz napıyonuz?!
https://twitter.com/…ombi/status/660882072286949376
ulan amk ot çekip çekip oy mu kullanıyonuz napıyonuz?!
https://twitter.com/…ombi/status/660882072286949376
hollanda'da aşırı sağcı özgürlük partisi'nin lideri geert wilders attığı tweetde "hollanda'da diktatör erdoğan'ın partisini seçen türkler, türkiye'ye gidin ve islamofaşizmin tadını çıkarın" diye yazdı. link
yözö vörör öfödösö, 80 yaşında adamsın..
iq seviyesi ayakkabı numarasından küçük insanlar için komik gelebilecek klip.
siyaseten bir kezbandır.
istese bir seçim hükümeti kurdurup, onun başına geçip 1 yılda ülkedeki hırsızın, uğursuzun kökünü kazıyabilirdi onun yerine çözümsüzlüğü, stepne olmayı seçti.
istese bir seçim hükümeti kurdurup, onun başına geçip 1 yılda ülkedeki hırsızın, uğursuzun kökünü kazıyabilirdi onun yerine çözümsüzlüğü, stepne olmayı seçti.
havuz medyasındaki yansıması şu şekilde olacaktır; iddia akp hakkındaysa manipülasyondur, diğer partilerin hakkındaysa (özellikle chp-hdp) kesin doğrudur.
benim 7 sülalem veriyor.
ceddimi sikeyim.
ceddimi sikeyim.
bu cemaat esas şimdi sıçmıştır. rip.
tanrı seçmiyoruz, hükümet seçiyoruz diye cevaplanası soru.
edit: tanrı seçmekte iyi fikirmiş ama huriyi 60tan 160 çıkarıyorum günde 3 birayı helal ediyorum falan kıran kırana seçim vaatleri
edit: tanrı seçmekte iyi fikirmiş ama huriyi 60tan 160 çıkarıyorum günde 3 birayı helal ediyorum falan kıran kırana seçim vaatleri
(bkz: 1 kasım 2015 iyi bok yiyişin)
telefonumu chp musahitine verirken;
siz ozel hayata saygilisiniz,
cuzdanimi mhp musahitine verirken;
siz hirsizliga prim vermezsiniz
diyerek verip biyiklinin domuz gibi bakmasini saglamak bile mutlu etti.
aksam cifte mutluluk olsun.
edit: troller tam kadro pazar mesaisinde. eksilemeyeni kovuyorlarmis aman diyim :)
siz ozel hayata saygilisiniz,
cuzdanimi mhp musahitine verirken;
siz hirsizliga prim vermezsiniz
diyerek verip biyiklinin domuz gibi bakmasini saglamak bile mutlu etti.
aksam cifte mutluluk olsun.
edit: troller tam kadro pazar mesaisinde. eksilemeyeni kovuyorlarmis aman diyim :)
yezit titriyor diyordu gerçekmiş. titreyerek boşaldılar aq.
ayni yere bakiyoruz ve adam "pasaportum deger kazandi, sokaklar daha guvenli, ekonomik kriz teget geciyor" diyor lan...
ayni seyi birebir goruyoruz ve adam herseyin tam tersini soyluyor. belli ki okumus etmis bir adam bu hem de.
ne anlatacagiz bu kafaya? gunesi gorup "gece" diyor, dolunaya bakip,"bugun amma sicak oldu, golgeye gecelim" diyor, suyun icerisindeyken "hava biraz kuru mu ne" diyor...
nasil yahu?!?
ayni seyi birebir goruyoruz ve adam herseyin tam tersini soyluyor. belli ki okumus etmis bir adam bu hem de.
ne anlatacagiz bu kafaya? gunesi gorup "gece" diyor, dolunaya bakip,"bugun amma sicak oldu, golgeye gecelim" diyor, suyun icerisindeyken "hava biraz kuru mu ne" diyor...
nasil yahu?!?
(bkz: nerede o eski troller)
sonu fatality ile bitmiştir.
- eger trt belgesel yapmak istiyorsa çıksın oslo'daki belgeleri açıklasın.
edit: mhp'li değilim.
- eger trt belgesel yapmak istiyorsa çıksın oslo'daki belgeleri açıklasın.
edit: mhp'li değilim.
başkalarının dedikleri/yaptıklarına göre oy verecek kadar omurgasızsan zaten sen adresini doğru belirlemişsin.
debedit : ilk debe , tesekkurler.
debedit : ilk debe , tesekkurler.
yadırgadığım manşet. al akp kafasını vur sözcü kafasına, fark yok.
not: birazdan chp'ye oy atacak seçmen.
not: birazdan chp'ye oy atacak seçmen.
60 yasini geckin, telviye citir gibi bir annem var benim. yolda nobet tutan asker gorse; "hayirli nobetler oglum sizin sayenizde rahat uyuyoruz", polis falan gorse "hayirli isler oglum sizin sayenizde biseyler biseyler", doktor gorse "hayirli musteriler" * filan diyor. kaymakamlar filan bile bu kadar selamlamiyordur halkini :)
sabah telefonda konusuyoruz:
ben: oyunu kime verdin gı?
annem: alti oka verdim oburunun bi tarafina batsin diye.
ben: sandik gorevlilerine ne dedin peki?
annem: ozgurluk ve baris olsun dedim.
der cunku. gadin anam *
sabah telefonda konusuyoruz:
ben: oyunu kime verdin gı?
annem: alti oka verdim oburunun bi tarafina batsin diye.
ben: sandik gorevlilerine ne dedin peki?
annem: ozgurluk ve baris olsun dedim.
der cunku. gadin anam *
sözlerini çoğunluk biziz, doğru biziz diyenlere 'peygamber de yalnızdı, bir elime güneşi bir elime ayı verseniz pes etmem diyerek inandığı yolda mücadelesine devam etti ' şeklinde bitirmiştir
kendisinin bugün bir kez daha haklılığı kanıtlanıyor. akp yine koli ve para dağıtarak oy alıyor.
(bkz: hatun haklı beyler)
(bkz: hatun haklı beyler)
ev ile sandık arasına çamaşır suyu dökülerek yönlendirilmesi gereken annedir.
elinizde kurabiyeyle sandığa doğru da yürüyebilirsiniz. dökülenleri toplarken söylene söylene arkanızdan gelecektir.
elinizde kurabiyeyle sandığa doğru da yürüyebilirsiniz. dökülenleri toplarken söylene söylene arkanızdan gelecektir.
seçimde oy ve ötesi gönüllüsü olarak üsküdar ilçesindeki evimin tam karşısındaki okulda görev yaptım. saat 18:30'da sayım bitti, tutanakları aldık, bina sorumlusuna verdim. daha diğer tutanaklar yazılıyordu. (çünkü karbon kağıdı yoktu, her tutanak örneği teker teker yazıldı). bakın daha yazılıyordu. sonuçlar torbaya konmadı. ilçe seçim kuruluna gitmedi...neyse, ben ıslak imzalı örneği aldım. bina sorumlusuna teslim ettim. yapacağım bir şey var mı dedim. hayır bina sorumluları (3 tane) ve 3 avukat biz burdayız, size iyi akşamlar dendi. iyi akşamlar deyip çıktım. yürüdüm. eve geldim. saat 7. bir de baktım istanbul'un yarısı sayılmış.
lan ben daha okuldan eve yürüyerek yeni gittim. o sırada, bina sorumlusunun elinde toplam 27 sandıktan sadece 3-5 tane sonuç belgesi vardı. hiçbir sonuç daha üsküdar ilçe seçim kuruluna bile gitmemişti. üstelik istanbulun göbeği burası. üstelik okulda sandıkları en hızlı sayan sınıf bizimkiydi...saydık bitti, daha sonuçlar okuldan çıkmadan eve geldim. istanbulun yarısı sayılmış.
yanlış okumadınız, yarısı sayılmış.
bir daha yazayım. yarısı sayılmış lan yarısı. hangi ara saydınız? hangi ara torbaları seçim kuruluna götürdünüz, hangi ara sisteme girdiniz??
hangi ara biz bu ultra süper hıza inandık? fıtrat mı lan yoksa bu da?
*
edit: clark sehir uyardı. t3 sisteminin önemi arttı. oraya dikkat etmek lazım.
edit2. https://t3.oyveotesi.org/
lan ben daha okuldan eve yürüyerek yeni gittim. o sırada, bina sorumlusunun elinde toplam 27 sandıktan sadece 3-5 tane sonuç belgesi vardı. hiçbir sonuç daha üsküdar ilçe seçim kuruluna bile gitmemişti. üstelik istanbulun göbeği burası. üstelik okulda sandıkları en hızlı sayan sınıf bizimkiydi...saydık bitti, daha sonuçlar okuldan çıkmadan eve geldim. istanbulun yarısı sayılmış.
yanlış okumadınız, yarısı sayılmış.
bir daha yazayım. yarısı sayılmış lan yarısı. hangi ara saydınız? hangi ara torbaları seçim kuruluna götürdünüz, hangi ara sisteme girdiniz??
hangi ara biz bu ultra süper hıza inandık? fıtrat mı lan yoksa bu da?
*
edit: clark sehir uyardı. t3 sisteminin önemi arttı. oraya dikkat etmek lazım.
edit2. https://t3.oyveotesi.org/
hatay antakya 2036 nolu sandıkta (1 kasım 2015)
geçerli 291 oyun
281 tanesini akp almış.
hey gidi koca türkiye.
ahmet atakan
abdullah cömert
ali ismail korkmaz
geçerli 291 oyun
281 tanesini akp almış.
hey gidi koca türkiye.
ahmet atakan
abdullah cömert
ali ismail korkmaz
katıksız orospu çocuklugudur. takım tutar gibi parti mi tutulur lan.. yarın dogalgaza %20 zam gelse o kornayı götüne sokarsın.
geldi sıraya girdi , oyunu verdi cıktı.demokratik batı ulkelerin de de oldugu gibi . ıkı saat önce tayyip erdoğan oy verirken okul kapatıldı , içeri vatandaş sokulmadı . bunları iyi izleyin,vicdanınıza kalmış .
bir aktroll beyanı.
18 yaşıma girdiğim günden bu yana istisnasız olarak her seçimde mhp'ye oy verdim.
muhtarlık seçimlerinde dahi mhpli muhtara attım oyu.
bugün ilk kez oy attığım parti oldu chp. yılların ülkücüsü babam da kabinde oy pusulasının fotoğrafını çekmiş. o da chp'ye atmış. annem akpliydi, o da ben de verdim dedi :)
bizler türkçü ve atatürkçü vatandaşlarız.
dilerim bizi dışlamazsın chp.
mhp'den atatürk'ün partisine geldik. hoşgeldin diyen olsun diye beklemesek de, yarın 65 yaşındaki annem, babam ve bana "ne işiniz var sizin chp ile?" demeyin, olur mu?
oy verdik ki "gitsinler."
muhtarlık seçimlerinde dahi mhpli muhtara attım oyu.
bugün ilk kez oy attığım parti oldu chp. yılların ülkücüsü babam da kabinde oy pusulasının fotoğrafını çekmiş. o da chp'ye atmış. annem akpliydi, o da ben de verdim dedi :)
bizler türkçü ve atatürkçü vatandaşlarız.
dilerim bizi dışlamazsın chp.
mhp'den atatürk'ün partisine geldik. hoşgeldin diyen olsun diye beklemesek de, yarın 65 yaşındaki annem, babam ve bana "ne işiniz var sizin chp ile?" demeyin, olur mu?
oy verdik ki "gitsinler."
şu asker polis resmi koyanların amacı ne acaba.teröristleriniz olmasa onlar da orada olmayacak.ben izmir de dal tassak gittim oyumu kullandım nedense polis falan yoktu sıkıntı sizinkilerde olabilir mi ?
etil istedim metil verdi
eltime bir mendil verdi
ülke olmuş dingonun ahırı
insan ölmüş kimin derdi?
eltime bir mendil verdi
ülke olmuş dingonun ahırı
insan ölmüş kimin derdi?
muhtemelen ittihat ve terakki'ye rey verme amacı ile hareket etmiştir.
üstteki 3 entry ak-troll gundiler, aldırmayın.
(bkz: kanki bavulda boş yer var mı)
umut sarıkaya'cıdır. kadın anasını sevindirmiştir
(bkz: entry nick uyumu)
"satılık devlet. hem de bahçeli."
"18 yaşındaki bireylerin de 22 yaşındakiler kadar siyasi bilinç sahibi olmalarını sağlamak daha yapıcı olabilir" diyerek katılmadığım önerme. eğer 18 yaşındaki bir birey bizim toplumumuzda sıkça görüldüğü gibi aslında şuur olarak reşit olamamışsa, verdiği oyun demokrasiye artı bir değer katamayacağı doğrudur. fakat buradaki hata bireyin 18 yaşında olması değil, 18 yaşına geldiği halde bağımsız siyasi düşüncesini oluşturamamasından kaynaklanıyor. popüler kültür ile zehirlenmez ise aile baskısı ile eziliyor. özgüven kazandırmak için verilen gazlar da egosunu binbeşyüz yapıp dübürü tavana vurursa o da sakat. iyi yetiştirmek lazım çocuğu ki şu hayatta geçireceği 18 yılın sonrasında iyi kötü bir siyasi bilince ve olgunluğa erişmiş ola.
müslümanlar oy çalmasın diye sandıkta beklemektir. oylarınız biz ateistlere emanet
şu an %90 akp seçmenin oy verdiği bir okuldan yazıyorum ve sandık başkanından akp müşahitine kadar kelimenin tam anlamıyla bizden tırsıyorlar. bilgili insan olmanın ya da kanun nizam bilme ihtimali gerçekten insanların hareketlerini çok değiştiriyor.
kime yarıyorsa o yapmıştır dendi, ikna oldum artık.
tutarsız ve ahmakça bir siyasi seçim.
ikinci dünya savaşında ölmesi gereken, türkiye savaşa girmediği için ölmeyen, türkiye'yi savaşa sokmamak için titizlik gösteren kişiye minnet yerine öfke ve kin duyup küfürler eden topluluktur. ikinci dünya savaşına giren bütün ülkeler ise yeni bir dünya umuduyla yoğurulup dikelmişlerdir.
doğru tespit. zafer kazanmadılar, hunharca siktiler, ülkeye de komple boşaldılar, daha ne analiz kasıyonuz aq.