Sık geçen başlıklar

hdplilerin yaptığı oy hırsızlığı 1

ekşi'de gör
şu asker polis resmi koyanların amacı ne acaba.teröristleriniz olmasa onlar da orada olmayacak.ben izmir de dal tassak gittim oyumu kullandım nedense polis falan yoktu sıkıntı sizinkilerde olabilir mi ?