emekli olanlar (+60/+65 yaş) oy kullanmamalı şeklinde düzeltilmesini talep ettiğim istek.
sen hayatını iyi kötü garantiye almışsın. emekli maaşını almış kenara çekilmişsin. ne olursa olsun o maaş sana ödenecek. gençlerin geleceklerini yönlendirmelerine neden karışasın ki. sen bu garanticiliğin üzerinden gençlerin geleceklerini baltalıyorsun. seçim zamanı atıyorlar bir binlik hemen oyunu o tarafa veriyorsun. alın emekli maaşınızı çekilin kenara.
05.07.2020 · 46. sıra
anox
04.07.2020 13:18 ~ 13:23