ana yemeği tavuk ızgara olan yılbaşı menülerine 500 tl vermeyecek olan her yazar evde oturmalıdır
Sık geçen başlıklar
monreve 47
ekşi profilibu açıklamaları dikkate alıp reis doğru söylüyor diyenin de vicdanına sokayım
izlemeden elestirenler var. onyarginiz batsin
izledim. igrenc otesi.
izledim. igrenc otesi.
https://twitter.com/…mtr/status/1336914263533903872
hakkıyla ihale kazanan, vergisini düzenli ödeyen, milletin amına koymayan, siyasi güce biat etmeyen holding patronunun aldığı jet.
1 2 ihale ile amorti edilebilecek bedel olmalı.
bu alımı gören kalyon ve limak "bombardier mı çekeyim yanına " demiştir
hakkıyla ihale kazanan, vergisini düzenli ödeyen, milletin amına koymayan, siyasi güce biat etmeyen holding patronunun aldığı jet.
1 2 ihale ile amorti edilebilecek bedel olmalı.
bu alımı gören kalyon ve limak "bombardier mı çekeyim yanına " demiştir
4'e yükseldi diye üzüldüğümüz günlerden
8.50'den 7.90'a düştü diye sevindiğimiz günlere.
yaparsa ak parti yapar.
aq
8.50'den 7.90'a düştü diye sevindiğimiz günlere.
yaparsa ak parti yapar.
aq
damattan yüzü gülmeyen şahsım oğlunda karar kılabilir.
(bkz: ya hak)
(bkz: ya hak)
diyanet bütçesinin, sanayi ve teknoloji bakanlıgını, kültür ve turizm bakanlığını geride bırakması.. bu şekilde bir ülke nasıl gelişir?
diğer tarafta dışişleri bakanlığı bütçesini geride bırakması ise inanılmaz bir olay. eğer türkiye cumhuriyetinin elçilik ve konsolosluk bütçeleri dışişleri bakanlığı bütçesine bağlı ise o zaman durum inanılmaz.. zira bir elçiliğin kira personel ve diğer giderleri x 200+ ülke x ortalama 2 konsolosluk ile hesaplarsanız durum ortaya net çıkar.
dindar nesil yetiştiricezin sosyal sonuçları bu kadar net iken bu konuda ısrar niyedir.
edit: evet horoz ötünce aktroller üşüştü hemen mesaja.. söyle anlatayım.. daha az imam olursa din elden gitmez merak etmeyin ama daha az sanayi olursa, daha az eğitim olursa, daha az araştırma geliştirme olursa işsizlik olur..
sma hastalığı için aileler para arayışında
bir çok eğitim kuruunda akademisyenler , öğretmenler neredeyse tuvalet kağıdını kendisi alıyor
bir çok üniversite bütçe yetersizliği yüzünden ar-ge'ye para ayıramıyor
hala daha bir çok köyde ilkokul duvarlarını öğretmenler kendi imkanları ile boyuyor
binlerce kız çocuğu okumadığı için erken yaşta evlendiriliyor
eğitim seviyesi düşük veya yüksek insanlar yılda 1 kere tiyatroya gidemiyor. buna para ayıramıyor.
elhamdülillah müslümanız buna karşı olanın da alnını karışlarız ama etmeyin eylemeyin.. ihtiyacımız olanın ne olduğunu iyi bilmek lazım..
ülke ekonomisini diyanete verilen bütçe kurtarmayacak.. demiyoruz ki diyanetin bütçe azalırsa dolar düşer ama üretirsen düşer, ithal etmezsen düşer, üretirsen işsizlik düşer.
ama bazen nafile.. anlatsak ta yetmiyor.
edit2: biz demiyoruz ki diyanetin bütçesi diğer bakanlıklara aktarılsın.. şahsi fikrim, diğer bakanlıkların halka memlekete getirisi daha fazla.. refah seviyesine etkisi daha fazla..üretimi destekleyen, eğitimi destekleyen bakanlıkları bütçesi artırılmalı.
en muhalif olani bile kendisine alkislatan selcuk bayraktari dusun bir de cubbeliyi. hangisinin faydasi daha fazla
yeni üniversite mezunu ama işsiz gencin işe ihtiyacı var
diğer tarafta dışişleri bakanlığı bütçesini geride bırakması ise inanılmaz bir olay. eğer türkiye cumhuriyetinin elçilik ve konsolosluk bütçeleri dışişleri bakanlığı bütçesine bağlı ise o zaman durum inanılmaz.. zira bir elçiliğin kira personel ve diğer giderleri x 200+ ülke x ortalama 2 konsolosluk ile hesaplarsanız durum ortaya net çıkar.
dindar nesil yetiştiricezin sosyal sonuçları bu kadar net iken bu konuda ısrar niyedir.
edit: evet horoz ötünce aktroller üşüştü hemen mesaja.. söyle anlatayım.. daha az imam olursa din elden gitmez merak etmeyin ama daha az sanayi olursa, daha az eğitim olursa, daha az araştırma geliştirme olursa işsizlik olur..
sma hastalığı için aileler para arayışında
bir çok eğitim kuruunda akademisyenler , öğretmenler neredeyse tuvalet kağıdını kendisi alıyor
bir çok üniversite bütçe yetersizliği yüzünden ar-ge'ye para ayıramıyor
hala daha bir çok köyde ilkokul duvarlarını öğretmenler kendi imkanları ile boyuyor
binlerce kız çocuğu okumadığı için erken yaşta evlendiriliyor
eğitim seviyesi düşük veya yüksek insanlar yılda 1 kere tiyatroya gidemiyor. buna para ayıramıyor.
elhamdülillah müslümanız buna karşı olanın da alnını karışlarız ama etmeyin eylemeyin.. ihtiyacımız olanın ne olduğunu iyi bilmek lazım..
ülke ekonomisini diyanete verilen bütçe kurtarmayacak.. demiyoruz ki diyanetin bütçe azalırsa dolar düşer ama üretirsen düşer, ithal etmezsen düşer, üretirsen işsizlik düşer.
ama bazen nafile.. anlatsak ta yetmiyor.
edit2: biz demiyoruz ki diyanetin bütçesi diğer bakanlıklara aktarılsın.. şahsi fikrim, diğer bakanlıkların halka memlekete getirisi daha fazla.. refah seviyesine etkisi daha fazla..üretimi destekleyen, eğitimi destekleyen bakanlıkları bütçesi artırılmalı.
en muhalif olani bile kendisine alkislatan selcuk bayraktari dusun bir de cubbeliyi. hangisinin faydasi daha fazla
yeni üniversite mezunu ama işsiz gencin işe ihtiyacı var
istanbul 1 senede adam olmay basladiysa, ankara’dan her gun gol haberi geliyorsa dönüşür
olası 2. dalga turk ekonomisini duzeltilmesi imkansiz bir hale getireceginden , tahminim 1 haziran itibari ile dunyada en cok zaturreye yakalanan ulke olacagiz.
fatih’in kalbinde oturuyorum. apartmanimiz 5 daire. tek türk biziz
entry bu kadar.
entry bu kadar.
**platinium extra edit**
yazarların ben de getirebilirim dediği ürünler kategorilere ayrıldı. anlaşılan şu imamoğlu başkan olursa fıstık ve midye lobisi devrede :)
”en en üst edit”
ama artik kabak tadi verdi hala bana troll denmesi. degilim olm vallahi billahi tillahi degilim lan.
tek niyetim muhtemel sevincimi paylasmak vallahi billahi tillahi
ellerini acmis yeter ama aq diyen tavşan caps’i gelsin buraya. bulamadim simdi
geldi https://eksiup.com/432e16da5557
**en üst edit**
ilgi gösteren ve destek veren herkese çok içten teşekkür ederim. gündem sebebi ile de olayı farklı boyutlara çekenlere de ben hakkımı helal ediyorum. ne içersek içelim hepimiz aynı otobüsteyiz :)
ben bira çok severim mesela.. sen çay, o soda diğeri fuse tea limon.. benim canım bunu yazmak istedi diye birinden özür mü dilemem gerekiyor şimdi tam anlamadım. insanların aylardır uğraştığı seçim çalışmalarını baltaladım mı şimdi ben bu halimle. olm ben basit bir adamım lan.
azıcık gevşeyelim yahu.. gülelim ( çok ) - eğlenelim ( saatlerce ) - dans edelim ( sessizce ) - yiyelim ( kilo almayalım ) - içelim ( canın ne isterse )
ekrem imamoğlu'nun seçimi kazanması halinde 13 nisan 2019'da caddebostan sahilde çimlerin üzerinde kuruluyoruz ve ilk 100 kişiye dilediği marka birayı ısmarlıyorum
tek eksik, biranın yanında verilecek çerezleri ısmarlayacak kişi.. (bkz: o sen olsan bari)
editler silsilesi;
* gelemeyecek ama para göndermek isteyen yazarlara sonsuz teşekkürler*** 1 krş para akışı bile kabul edilmemekte.
1'i eski diğeri piyasaya yeni giren uygulamayla bişiler yollarsan hayır demeyiz :)
** şu hayatta bir çok kötü alışkanlığım olabilir, çok kötü biri olabilirim mesela ama aktroll ya da benzeri asla :) ***
*** bir hevesle açılan ve tutmaz dediğim başlık semt pazarına dönüştü. eserimle gurur duyuyorum :)
**** listede olmayan ama katkı göstereceğini söyleyen arkadaşlar, eklicem bi ara söz
***** neden 13 nisan diyenler olmuş toplu yanıt: gelecek hafta bir kaç gün işlerim sebebi ile yoğun olacağım 14'ünde derbi maç var.
bu sefer biz kazanıcaz!
------
kişilerin tedarik edebilirim dediği ürünleri kategori yaptım.
içecekler
bira: monreve
getirilen bira sayısı kadar ayrıca ayran aq. yeter ki bi rahat verin: monreve
3 şişe şarap: emenayk
hand made 10 litre kalimotxo. ego masturbatoru
hand made 20 years old şarap : seritatil
+100 bira: severek izliyoruz
+50 bira: hanhan
+200 bira: fugit
+3 kasa bira: sakaci sairr
+50 bira: baydanisko
3 litre viski + pringles + ekşici fuları: kuzeyin torunu
4 chivas. kaç yıllık olduğu bilinmiyor: cocain
10 tane parti açılış şampanya chilling ( mantar'ı uçmalı mı? )
1 tane 100lük russian standart ve 10 bira: mrlaw
2 şişe tekila: buckethead ( olmeca ama )
200 şişe soda / 4 şişe moet şampanya: fornature
10 bira 10 şarap ve karışık 5kg çerez: papazekber
vişne suyu: atin eksin yuruyusu
100 kişilik çay: byekizz ( bardak ve kaşık dahil mi )
yiyecek - çerez
karışık çerez: redturtle
5 kilo tuzlu fıstık : shitdeath
bir çuval fıstık: kacma seker vercem
daha da fıstık aq: endokuranya
5 kg kabuklu yer fıstığı: burdaondokuzharfvar ( fıstık olayı kapanmıştır )
5 kg kabak çekirdeği : tuyukonduranadam
kusuncaya kadar cips & midye: cybocek
cips mips bişiler : ninjabey
1 kg çiğdem: besteciselin ( kesin izmirli / berkay )
yiyecek - diğer
bir sürü midye dolma: chrysaor
2000 midye:uc bucuktan dort ( midyeci ahmet mi yoksa )
2001 midye: uc bucuktan dort ( yok yok ahmet bu )
çocuk gelecekse gofret:boris yeltmesin ( çocukları ayrı bir köşede misafir edicez onlar güneşim tadını çıkarsın ne de olsa marttan sonra bahar )
patlamış mısır: xplod
daha çok patlamış mısır : scream2015
büyük seçim patlamış mısır: endokuranya
1 kg kuru et: pakobundy
2 kg kuruetle geliyom lan(pirşuta): samsaninkiliyik ( aynen kopyaladım karşim. )
çiğköfte: blowjoe
çubuk kraker: karaou
haydari ve rus salatası: frozen76
domates: naughty ninja ( salkım mı kokteyl mi? )
1 kg meyve:buzdagi
yan ürünler
çöplerimiz için poşet & ıslak mendil : boranir
masa: severek izliyoruz
müzik destek: i was tony montana
10. yıl marşı çalımı & dinletisi all2uslubas
izmir marşı çalımı & dinletisi: soyutgercek
2 sandalye biraz cips: achilles030211028 ( artır hocam daha. kendine almısın bunları :) )
tirbüşon: ionizer
4 gitar virtüözü ve 2 adet smirnoff cnttn
40 adet örtü: bobarctor ( sayı uymazsa söyle karşim )
kendi yazdığı şarkı ve 3 şişe şarap : lambayapufdee
ihtiyaç halinde limon: pixies bey
kategorisiz
allah korusun tıbbi destek: lmrvnx ( kbb dahil değil )
varlığım yeter dedi: albipacino
en son ne eksik kaldıysa: kukreyenaslan
eksik listesi
alex de souza
hagi
nouma
szymkowiak
mususi
ediz bahtiyar
yazarların ben de getirebilirim dediği ürünler kategorilere ayrıldı. anlaşılan şu imamoğlu başkan olursa fıstık ve midye lobisi devrede :)
”en en üst edit”
ama artik kabak tadi verdi hala bana troll denmesi. degilim olm vallahi billahi tillahi degilim lan.
tek niyetim muhtemel sevincimi paylasmak vallahi billahi tillahi
ellerini acmis yeter ama aq diyen tavşan caps’i gelsin buraya. bulamadim simdi
geldi https://eksiup.com/432e16da5557
**en üst edit**
ilgi gösteren ve destek veren herkese çok içten teşekkür ederim. gündem sebebi ile de olayı farklı boyutlara çekenlere de ben hakkımı helal ediyorum. ne içersek içelim hepimiz aynı otobüsteyiz :)
ben bira çok severim mesela.. sen çay, o soda diğeri fuse tea limon.. benim canım bunu yazmak istedi diye birinden özür mü dilemem gerekiyor şimdi tam anlamadım. insanların aylardır uğraştığı seçim çalışmalarını baltaladım mı şimdi ben bu halimle. olm ben basit bir adamım lan.
azıcık gevşeyelim yahu.. gülelim ( çok ) - eğlenelim ( saatlerce ) - dans edelim ( sessizce ) - yiyelim ( kilo almayalım ) - içelim ( canın ne isterse )
ekrem imamoğlu'nun seçimi kazanması halinde 13 nisan 2019'da caddebostan sahilde çimlerin üzerinde kuruluyoruz ve ilk 100 kişiye dilediği marka birayı ısmarlıyorum
tek eksik, biranın yanında verilecek çerezleri ısmarlayacak kişi.. (bkz: o sen olsan bari)
editler silsilesi;
* gelemeyecek ama para göndermek isteyen yazarlara sonsuz teşekkürler*** 1 krş para akışı bile kabul edilmemekte.
1'i eski diğeri piyasaya yeni giren uygulamayla bişiler yollarsan hayır demeyiz :)
** şu hayatta bir çok kötü alışkanlığım olabilir, çok kötü biri olabilirim mesela ama aktroll ya da benzeri asla :) ***
*** bir hevesle açılan ve tutmaz dediğim başlık semt pazarına dönüştü. eserimle gurur duyuyorum :)
**** listede olmayan ama katkı göstereceğini söyleyen arkadaşlar, eklicem bi ara söz
***** neden 13 nisan diyenler olmuş toplu yanıt: gelecek hafta bir kaç gün işlerim sebebi ile yoğun olacağım 14'ünde derbi maç var.
bu sefer biz kazanıcaz!
------
kişilerin tedarik edebilirim dediği ürünleri kategori yaptım.
içecekler
bira: monreve
getirilen bira sayısı kadar ayrıca ayran aq. yeter ki bi rahat verin: monreve
3 şişe şarap: emenayk
hand made 10 litre kalimotxo. ego masturbatoru
hand made 20 years old şarap : seritatil
+100 bira: severek izliyoruz
+50 bira: hanhan
+200 bira: fugit
+3 kasa bira: sakaci sairr
+50 bira: baydanisko
3 litre viski + pringles + ekşici fuları: kuzeyin torunu
4 chivas. kaç yıllık olduğu bilinmiyor: cocain
10 tane parti açılış şampanya chilling ( mantar'ı uçmalı mı? )
1 tane 100lük russian standart ve 10 bira: mrlaw
2 şişe tekila: buckethead ( olmeca ama )
200 şişe soda / 4 şişe moet şampanya: fornature
10 bira 10 şarap ve karışık 5kg çerez: papazekber
vişne suyu: atin eksin yuruyusu
100 kişilik çay: byekizz ( bardak ve kaşık dahil mi )
yiyecek - çerez
karışık çerez: redturtle
5 kilo tuzlu fıstık : shitdeath
bir çuval fıstık: kacma seker vercem
daha da fıstık aq: endokuranya
5 kg kabuklu yer fıstığı: burdaondokuzharfvar ( fıstık olayı kapanmıştır )
5 kg kabak çekirdeği : tuyukonduranadam
kusuncaya kadar cips & midye: cybocek
cips mips bişiler : ninjabey
1 kg çiğdem: besteciselin ( kesin izmirli / berkay )
yiyecek - diğer
bir sürü midye dolma: chrysaor
2000 midye:uc bucuktan dort ( midyeci ahmet mi yoksa )
2001 midye: uc bucuktan dort ( yok yok ahmet bu )
çocuk gelecekse gofret:boris yeltmesin ( çocukları ayrı bir köşede misafir edicez onlar güneşim tadını çıkarsın ne de olsa marttan sonra bahar )
patlamış mısır: xplod
daha çok patlamış mısır : scream2015
büyük seçim patlamış mısır: endokuranya
1 kg kuru et: pakobundy
2 kg kuruetle geliyom lan(pirşuta): samsaninkiliyik ( aynen kopyaladım karşim. )
çiğköfte: blowjoe
çubuk kraker: karaou
haydari ve rus salatası: frozen76
domates: naughty ninja ( salkım mı kokteyl mi? )
1 kg meyve:buzdagi
yan ürünler
çöplerimiz için poşet & ıslak mendil : boranir
masa: severek izliyoruz
müzik destek: i was tony montana
10. yıl marşı çalımı & dinletisi all2uslubas
izmir marşı çalımı & dinletisi: soyutgercek
2 sandalye biraz cips: achilles030211028 ( artır hocam daha. kendine almısın bunları :) )
tirbüşon: ionizer
4 gitar virtüözü ve 2 adet smirnoff cnttn
40 adet örtü: bobarctor ( sayı uymazsa söyle karşim )
kendi yazdığı şarkı ve 3 şişe şarap : lambayapufdee
ihtiyaç halinde limon: pixies bey
kategorisiz
allah korusun tıbbi destek: lmrvnx ( kbb dahil değil )
varlığım yeter dedi: albipacino
en son ne eksik kaldıysa: kukreyenaslan
eksik listesi
alex de souza
hagi
nouma
szymkowiak
mususi
ediz bahtiyar
sohbetlerinin bazıları emre'nin evinde yapılıyor açıklamasını da okudum. böyle bir durum varsa emre'ye geçmiş olsun.
e dürzü, örtülü ödenekten bakanlar kuruluna sakso çeksin diye mi getirildi..
halkın parası ile geldi ve halkına olimpiyatlarda en mutlu günleri yaşattı
dürzü,
halkın parası ile geldi ve halkına olimpiyatlarda en mutlu günleri yaşattı
dürzü,
kuşkusuz başyaveri fetöden tutuklu olan erdoğan kadar az ilgi görmeyecektir.
yargılama talebi ve tutuklama kararını aynı olay görüp mağara esprisi yapanları gösteren platformdur ekşisözlük
zidane'nin vedası bir de bolt'un vedası.
dünya spor tarihine damga vuran negatif sonuçlu vedalar olarak yerini aldı.
dünya spor tarihine damga vuran negatif sonuçlu vedalar olarak yerini aldı.
fetö - aşikar - hain
sıktı bu trio artık.
sıktı bu trio artık.
her hali ile atma recep din kardeşiyiz
boyle oynamaya devam ederse salih ucan 2019'da ünlüler takımına katılır.
hadi siktir git ins.