Sık geçen başlıklar

seçim sonuçlarını korna çalarak kutlamak 1

ekşi'de gör
katıksız orospu çocuklugudur. takım tutar gibi parti mi tutulur lan.. yarın dogalgaza %20 zam gelse o kornayı götüne sokarsın.