oha buna bile duyar kasan çıkmış, ne diyeyim ben size sözlük. al besle o zaman ayı.
Sık geçen başlıklar
accoutre 24
ekşi profiliaskerdeki badi ise fenadır.
(bkz: kanki bavulda boş yer var mı)
patron biziz, bizim dediğimizi yapmayan siktirsin gitsin tehditi içeren videodur. iki kişiyi de video içerisinde işten çıkardılar. sesini yükseltenlerin isimlerini alıyor, susmayanları polis zoruyla dışarı attırıyor. adamlar kayyum değil mafya, terbiyesiz herifler.
tam soruyu yapıştırıyordum, nickini gördüm ve küfür ettim yazar kardeş.
(bkz: lan mı)
komik bulanlar kendi götlerini açıp bakıp gülebilir. verilmek istenen mesajı algılayacak beyni olmayanların bok attığı reklamdır. yok nasıl yürüyüşmüş sen nasıl yürüyorsun hırt.
(bkz: akp)
muhabirlik yaparken televizyon kanalı satın alabilecek seviyeye gelen, piyasadan hala milyonlarca lira alacağı olan başka bir insana rastgelmedim henüz. ha tabi yaptığı programları ağzı açık izleyen vasat izleyici kitlemizin de etkisi var.
survivor kitlesinden seri eksi bekliyorum. tıkınıza kuvvet.
muhabirlik yaparken televizyon kanalı satın alabilecek seviyeye gelen, piyasadan hala milyonlarca lira alacağı olan başka bir insana rastgelmedim henüz. ha tabi yaptığı programları ağzı açık izleyen vasat izleyici kitlemizin de etkisi var.
survivor kitlesinden seri eksi bekliyorum. tıkınıza kuvvet.
(bkz: biliyoruz andrey abi)
lan bunlar resmen dalga geçiyor milletle. adamlarda uçak gemisi filosu var amk, sene 2016 olacak sen daha 1 tane yapmaya kalkışmışsın, neyin tribindesiniz siz amk. yeter rezil ettiğiniz bizi.
edit: uçak gemisi bile değilmiş, doklu amfibi gemisi imiş vay anasını sayın seyirciler.
ek bilgi için teşekkürler on bir
edit: uçak gemisi bile değilmiş, doklu amfibi gemisi imiş vay anasını sayın seyirciler.
ek bilgi için teşekkürler on bir
fışkiye de kırıldıysa 2 gün daha uzatılsın yas.
bence istek şarkı yapmış, sahne alıyor musunuz bir yerde?
https://www.youtube.com/watch?v=vkn7pimk1km
https://www.youtube.com/watch?v=vkn7pimk1km
(bkz: hadi bakalım)
(bkz: format çok uzaklaşmış olamaz)
halk ekmeğin ordan ara sokağa girilerek çözülecek sorundur.
islam hoşgörü dinidir. oruç tutmak sadece birşey yiyip içmeden sinirli stresli şekilde ortalıkta dolaşıp insanlara hayatı zehir etmek değildir. oruç tutmak aynı zamanda nefsini tutmayı, sabırlı olmayı, diğer insanların oruç tutup tutmamasına karışmamayı da gerektirir. *
gerekli valilik izinleri alınmışsa, yapılmasında bir sakınca olmayan iştir. saçma sapan bakirelik, sikiş, sokuş başlıklarına ses etmessiniz hiç. kan arama konusunda ciddi değilsindir umarım.
(bkz: niye zorunuza gidiyor hırtolar)
(bkz: niye zorunuza gidiyor hırtolar)