ön yargıymış da, masum köylülermiş de. çomar kelimesi çok iticiymiş deeeeee. bak yemin ederim ağır küfür ederim hümanistliğine davar.. eğer doğru bir şeyin arkasında duracaksan eğitimin bilimin arkasında dur, anadolu çomarının değil. gerizekalı. bakın yukarıda çomarlardan şikayet eden bütün yazarları okuyun. hepsinin gözünde canlanan kişiler var. canlı kanlı kişiler. unicornlardan bahsetmiyorlar. bu kitleyle muhatap olmuşlar, diyolağa geçmişler. onu bırak ben onların içinde büyüdüm lan. "ama o insanlar tarla ekiyor" güzel kardeşim sen hiç anadolu çomarının ektiği tarlaya gittin mi? ben gittim. yemin ederim gitsen veganlıktan soğursun.
daha fazla hasat almak için toprağa yapay gübre diye bastıklarını görsen kusarsın. kimya laboratuvarında o kadar kimyasal yoktur. hele ilaçlama. aman allahım. avuç avuç atıyorlar ilacı. aptallar ve cahiller. öldürüyorlar toprağı, verimsizleştiriyorlar ve bu umurlarında değil.
anadolu çomarı yarını düşünmez. sağlığı düşünmez. biz anadolu çomarı bethovın dinlesin, konçerto gösterisi yapsın demiyoruz. adam gibi tarım yapsın diyoruz. o bile yok.
hayvancılık? sen o hayvanlara yedirdiklerini gördün mü? sana o hayvanlara yaptıklarını yapsalar 3 gün yaşarsın. zaten hayvancılık da bu yüzden öldü. ne oldu o kadar angusa. merak ettin mi hiç? sordun mu? sorguladın mı? yaşayamıyor garipler. ölüyorlar. bakmıyor, bakmayı bilmiyor. tek amacı var, hayvana yağ yaptırıp fazla paradan satmak.
tek amacı var. parası olsun, kendi hastalıklı zihniyete sahip olanlar ülke yönetsin, kimse onlara cahil demesin, bütün okumuş kesim ölsün.
eskiden eğitime bir saygı vardı. bu saygı "cehalete" devredildi. çomar okumuşsun ama adam olamamışsın diyor. adam olmanın reçetesini soruyorsun bilmiyor. ben bana "çocuğun her şeyi babadan" gelir diyen çomar gördüm. gerçekten dedi bunu. saçmalama dedim. kromozom dedim.
inanmıyorsan kitap oku dedi. vallahi de dedi billahi de dedi. adam kadın sadece karnında taşır dedi. ve sen hümanist kardeşim bana diyorsun ki bu adamı aşağılama.
aşağılayacağım. itin götüne sokup çıkaracağım. işte sen aşağılamadığın için, gülüp geçtiğin, köylü dediğin için bunlar şu anda beni yönetiyor. beni yönetiyor lan. bu adam beni yönetiyor.
ama cahil kalmışlar. lannnnnnnnnnnnnn.. ben niye cahil kalmadım. ulan ben senin haritada gösteremeyeceğin kıç kadar ilçede büyüdüm. ben niye kalmadım lan. çık cevap ver bana. fakirlik de vardı, kimsesizlik de.. ben niye kalmadım lan.
o yüzden bırakacaksın bu romantizmi.
neyse sakin sakin tanımlama yapayım. anadolu çomarı ifadesi sayın ilber ortaylı hocamın cuk oturan ve beni asla rahatsız etmeyen tabiridir. "afedersin ermeni, gavur bunlar" gibi anadolu çomarı ifadeleri ile karşılaştırıldığında gayet yerindedir. anadolu çomarı bir ili, ilçeyi veya köyü tanımlamaz. anadolu çomarı bir kitleyi tanımlar.
22.04.2016 · 16. sıra
fridanin parcalanmis omurgasi
12:57 ~ 13:12