Sık geçen başlıklar

oy pusulasını sandığa atarken söylenenler 2

ekşi'de gör
60 yasini geckin, telviye citir gibi bir annem var benim. yolda nobet tutan asker gorse; "hayirli nobetler oglum sizin sayenizde rahat uyuyoruz", polis falan gorse "hayirli isler oglum sizin sayenizde biseyler biseyler", doktor gorse "hayirli musteriler" * filan diyor. kaymakamlar filan bile bu kadar selamlamiyordur halkini :)

sabah telefonda konusuyoruz:

ben: oyunu kime verdin ?
annem: alti oka verdim oburunun bi tarafina batsin diye.
ben: sandik gorevlilerine ne dedin peki?
annem: ozgurluk ve baris olsun dedim.

der cunku. gadin anam *