60 yasini geckin, telviye citir gibi bir annem var benim. yolda nobet tutan asker gorse; "hayirli nobetler oglum sizin sayenizde rahat uyuyoruz", polis falan gorse "hayirli isler oglum sizin sayenizde biseyler biseyler", doktor gorse "hayirli musteriler" * filan diyor. kaymakamlar filan bile bu kadar selamlamiyordur halkini :)
sabah telefonda konusuyoruz:
ben: oyunu kime verdin gı?
annem: alti oka verdim oburunun bi tarafina batsin diye.
ben: sandik gorevlilerine ne dedin peki?
annem: ozgurluk ve baris olsun dedim.
der cunku. gadin anam *
02.11.2015 · 23. sıra
kabak cekirdegi
01.11.2015 12:08