amsalak olması.
Sık geçen başlıklar
yasomitsu 12
ekşi profilieskiden(çocukken), anma günleri, cumhuriyet kutlamaları, marşlar falan hep angarya gelirdi. insanlardaki duyguyu anlayamaz benimseyemezdim.
geçtiğimiz günlerde 29 ekim cumhuriyet bayramı yanımda 2,5 yaşındaki oğlum bando takımı geçerken marş söylemem için bana baktı. sanıyor ki şarkı söyleyeceğiz.
10. yıl marşını boğazım düğümlenmeden okuyamadım, sonunu getiremeden gözlerimdsn yaşlar süzüldü. istiklal marşını ne siz sorun ne de ben söyleyeyim...
bugün yine oğluma atatürk ile ilgili anıtkabir videosu izletirken siren sesi çaldı ve ben yine ağladım, içimdeki yumru büyüdükçe büyüdü daha da ağladım. oğlum yanağımdan süzülen yaşı aldı anne sen atatürk’e üzülme dedi.
bu kadar üzüleceğimi, bu kadar özleyeceğimi söyleseler belki inanmazdım, oluyormuş.
insan öylesine ilkelerini, ülküsünü ve fikrini seviyormuş ki öldükten yıllar sonra dahi üzülüyormuşsun.
geçtiğimiz günlerde 29 ekim cumhuriyet bayramı yanımda 2,5 yaşındaki oğlum bando takımı geçerken marş söylemem için bana baktı. sanıyor ki şarkı söyleyeceğiz.
10. yıl marşını boğazım düğümlenmeden okuyamadım, sonunu getiremeden gözlerimdsn yaşlar süzüldü. istiklal marşını ne siz sorun ne de ben söyleyeyim...
bugün yine oğluma atatürk ile ilgili anıtkabir videosu izletirken siren sesi çaldı ve ben yine ağladım, içimdeki yumru büyüdükçe büyüdü daha da ağladım. oğlum yanağımdan süzülen yaşı aldı anne sen atatürk’e üzülme dedi.
bu kadar üzüleceğimi, bu kadar özleyeceğimi söyleseler belki inanmazdım, oluyormuş.
insan öylesine ilkelerini, ülküsünü ve fikrini seviyormuş ki öldükten yıllar sonra dahi üzülüyormuşsun.
ağzını yarı açık tutmak, sürekli saykodelik hareketler yapmak, cümlenin başını kıçını alıp kapak yapmalara çalışmak, haplanmış gibi dans etmek, göt açık gezmek, bir ton makyajla dolanmak, türkçeyi götünden konuşmak, evet yerine "-eheeeee" diye moron bir kalıpla cevap vermek, ölü balık gibi bakmak sözlük erkekleri * tarafından seksapalite olarak adlandırılmış.
arkadaşım doğru düzgün biz escort seviyoruz diyin de şu amip kendini nimetten saymasın!
ha bir de aslı enver'e oh olmuştur. o ses türkiye'de murat hadiseyle resmen yiyişirken geniş geniş takılırsan olacağı o..
ohhh canıma değsin.
arkadaşım doğru düzgün biz escort seviyoruz diyin de şu amip kendini nimetten saymasın!
ha bir de aslı enver'e oh olmuştur. o ses türkiye'de murat hadiseyle resmen yiyişirken geniş geniş takılırsan olacağı o..
ohhh canıma değsin.
(bkz: kociş)
yok daha beteri
yok daha beteri
merhaba sevgili sözlük, bu akşam sizden ilk defa bir yardım talebinde bulunuyorum..
öncelikle bu kesinlikle maddi yardım için açılmış bir başlık değildir.
bu yakın bir tanıdığım olan sudenaz'ın hayatında, ufacık da olsa mutlu bir an yaratmak için açılmış bir başlıktır..
sudenaz 11 yaşında ve yaklaşık (daha fazla da olabilir..) 1 senedir sarkom tanılı kemik tümörü yenmeye çalışan, çabalayan annesinin desteği ile hayat ışığını hiç kaybetmeyen bir kardeşimiz..
buradan nasıl güzel olduğunu görebilirsiniz
kendisi youtube da bir kanal oluşturmuş ve birilerinin onu takip etmesi, videolarını beğenmesi, şu kısacık hayatında çektiği dertleri bir nebze dahi olsun unutturacaktır..
linki şuraya iliştiriyorum siz mükemmel sözlük ruhu olan kişilerin sudenaz'a desteklerini bekliyorum..
hayat benim hayatım
ve evet hayat senin hayatın, dibine kadar yaşamalısın..
sağlıkla...
edit: yaptığınız yorumlar ve attığınız güzel mesajlar için çok teşekkürler arkadaşlar. sudenaz o kadar mutlu ki. herkese teşekkür ediyor sanırım kısa süre içerisinde de yeni bir video çekecek. kendisine bunun dışında nasıl yardım edebiliriz diye soran oluyor. emin olun ailenin yardım talebi yok, sadece sudenaz'ın böyle bir desteğe ihtiyacı vardı siz de bunu sağladınız, süpersiniz.
hastalığın adı düzeltildi..
öncelikle bu kesinlikle maddi yardım için açılmış bir başlık değildir.
bu yakın bir tanıdığım olan sudenaz'ın hayatında, ufacık da olsa mutlu bir an yaratmak için açılmış bir başlıktır..
sudenaz 11 yaşında ve yaklaşık (daha fazla da olabilir..) 1 senedir sarkom tanılı kemik tümörü yenmeye çalışan, çabalayan annesinin desteği ile hayat ışığını hiç kaybetmeyen bir kardeşimiz..
buradan nasıl güzel olduğunu görebilirsiniz
kendisi youtube da bir kanal oluşturmuş ve birilerinin onu takip etmesi, videolarını beğenmesi, şu kısacık hayatında çektiği dertleri bir nebze dahi olsun unutturacaktır..
linki şuraya iliştiriyorum siz mükemmel sözlük ruhu olan kişilerin sudenaz'a desteklerini bekliyorum..
hayat benim hayatım
ve evet hayat senin hayatın, dibine kadar yaşamalısın..
sağlıkla...
edit: yaptığınız yorumlar ve attığınız güzel mesajlar için çok teşekkürler arkadaşlar. sudenaz o kadar mutlu ki. herkese teşekkür ediyor sanırım kısa süre içerisinde de yeni bir video çekecek. kendisine bunun dışında nasıl yardım edebiliriz diye soran oluyor. emin olun ailenin yardım talebi yok, sadece sudenaz'ın böyle bir desteğe ihtiyacı vardı siz de bunu sağladınız, süpersiniz.
hastalığın adı düzeltildi..
başlığı altında metallica'ya tarihi eser, tek şarkıyla anasının örekesinden yeni fırlamış bebeye sanatçı diyenler var.
üstelik çok çok daha iyi müzik yapıyormuş..
yaptığı şey müzikmiş..
üstelik çok çok daha iyi müzik yapıyormuş..
yaptığı şey müzikmiş..
(bkz: tea with milk) bunu ingilizler beş çayı olarak yapınca elitlik, biz demlik demlik içince varoşluk öyle mi?
he amk he.
he amk he.
tavuk, balık, kelle, bunlar yenir elle.
hiç mi duymadın kodumun cahili.
hiç mi duymadın kodumun cahili.
başkası yapsa evli adamın metresi derker, kapatma derler, kevaşe derler, kahpe derler...