-after all this time?
always.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
güntekin yavşağı ne zaman galatasaray kazansa rakibin yapamadıklarına getiriyor lafı, ne zaman galatasaray kaybetse rakibin yaptıklarından bahseder. beşiktaş fener maçlarında rakipten asla bahsetmez. bunları görmüyoruz sanma beinsport. sana da ayar vereceğiz.
diyanet işleri başkanlığının özellikle 10 kasım günü "keşke yunan galip gelseydi" diyen birini ziyaret ederek vatanına ne kadar çok bağlı olduğunu göstermiştir.
skandal hadise. senede bir defa yapılan bir anma bu ve onun da saatini tutturamadılar, pes!
09:04'ten sonra yaşananların videosu: https://www.youtube.com/…atch?v=iwbq-b33bve&t=9m12s
tüm türkiye'de atatürk 09:05'te anılırken, devlet erkanının atatürk'ün mozolesine erken ulaşmasının sonucu anıtkabir'de saygı duruşu saat 09'da yapıldı. saat 09:05 olduğunda istiklal marşı bitmişti. sirenler çalmaya başladığında ne yapacaklarını bilemediler. erdoğan askerlere, askerler erdoğan'a baktı ve yürümeye karar verdiler. başta kemal kılıçdaroğlu olmak üzere muhalefet de erdoğan'a uydu ve sirenler çalarken devam ettiler. ve ortaya şöyle bir tablo çıktı: devlet erkanı 09:05'te atatürk anısına saygı duruşu yapmıyor, erdoğan'ın arkasından yürüyordu.
o anın simgesel değerine aykırı bir hareket oldu. yanlışlıkla ya da bilerek, nedeni ne olursa olsun böyle bir şey kabul edilemez.
09:04'ten sonra yaşananların videosu: https://www.youtube.com/…atch?v=iwbq-b33bve&t=9m12s
tüm türkiye'de atatürk 09:05'te anılırken, devlet erkanının atatürk'ün mozolesine erken ulaşmasının sonucu anıtkabir'de saygı duruşu saat 09'da yapıldı. saat 09:05 olduğunda istiklal marşı bitmişti. sirenler çalmaya başladığında ne yapacaklarını bilemediler. erdoğan askerlere, askerler erdoğan'a baktı ve yürümeye karar verdiler. başta kemal kılıçdaroğlu olmak üzere muhalefet de erdoğan'a uydu ve sirenler çalarken devam ettiler. ve ortaya şöyle bir tablo çıktı: devlet erkanı 09:05'te atatürk anısına saygı duruşu yapmıyor, erdoğan'ın arkasından yürüyordu.
o anın simgesel değerine aykırı bir hareket oldu. yanlışlıkla ya da bilerek, nedeni ne olursa olsun böyle bir şey kabul edilemez.
kadın değil ara formdur.
erkek suserların hayatlarının 10-20 yaş arası fantastik, renkli ve heyecanlı olduğunu gözler önüne sermiştir. cidden çok şaşırdım. nerden nereye.. erken yaşları pek bi alımlı geçirirken sen gel en verimli çağlarını ekşisözlük köşelerinden kız kaldırmaya çalışmakla geçir. vallahi bayağı acıklı, hüzünlü geldi bana. halbuki hepiniz de köşelerde sıkıştırılan yumurta gibi oğlanlarmışsınız. rahmetli münir özkul’un sesi geliyor ya bir yerlerden. .
ziyaaa...!
ziyaaa...!
hayatımızı vazgeçtiklerimiz belirler.
bu yüzden bir karar alırken neyi seçtiğimizden ziyade, nelerden vazgeçtiğimizi çok iyi sorgulamamız gerekiyor.
öğreniyoruz arkadaşlar,
yanlış insanlara harcadığımız zaman yüzünden doğru insanlara gücümüz kalmadığında, pişmanlığı öğreniyoruz.
bu yüzden bir karar alırken neyi seçtiğimizden ziyade, nelerden vazgeçtiğimizi çok iyi sorgulamamız gerekiyor.
öğreniyoruz arkadaşlar,
yanlış insanlara harcadığımız zaman yüzünden doğru insanlara gücümüz kalmadığında, pişmanlığı öğreniyoruz.
eskiden(çocukken), anma günleri, cumhuriyet kutlamaları, marşlar falan hep angarya gelirdi. insanlardaki duyguyu anlayamaz benimseyemezdim.
geçtiğimiz günlerde 29 ekim cumhuriyet bayramı yanımda 2,5 yaşındaki oğlum bando takımı geçerken marş söylemem için bana baktı. sanıyor ki şarkı söyleyeceğiz.
10. yıl marşını boğazım düğümlenmeden okuyamadım, sonunu getiremeden gözlerimdsn yaşlar süzüldü. istiklal marşını ne siz sorun ne de ben söyleyeyim...
bugün yine oğluma atatürk ile ilgili anıtkabir videosu izletirken siren sesi çaldı ve ben yine ağladım, içimdeki yumru büyüdükçe büyüdü daha da ağladım. oğlum yanağımdan süzülen yaşı aldı anne sen atatürk’e üzülme dedi.
bu kadar üzüleceğimi, bu kadar özleyeceğimi söyleseler belki inanmazdım, oluyormuş.
insan öylesine ilkelerini, ülküsünü ve fikrini seviyormuş ki öldükten yıllar sonra dahi üzülüyormuşsun.
geçtiğimiz günlerde 29 ekim cumhuriyet bayramı yanımda 2,5 yaşındaki oğlum bando takımı geçerken marş söylemem için bana baktı. sanıyor ki şarkı söyleyeceğiz.
10. yıl marşını boğazım düğümlenmeden okuyamadım, sonunu getiremeden gözlerimdsn yaşlar süzüldü. istiklal marşını ne siz sorun ne de ben söyleyeyim...
bugün yine oğluma atatürk ile ilgili anıtkabir videosu izletirken siren sesi çaldı ve ben yine ağladım, içimdeki yumru büyüdükçe büyüdü daha da ağladım. oğlum yanağımdan süzülen yaşı aldı anne sen atatürk’e üzülme dedi.
bu kadar üzüleceğimi, bu kadar özleyeceğimi söyleseler belki inanmazdım, oluyormuş.
insan öylesine ilkelerini, ülküsünü ve fikrini seviyormuş ki öldükten yıllar sonra dahi üzülüyormuşsun.
acun hakkında kafada 2 soru uyandıran şov(!)
1. acun şeyma'da ne buluyor?
2. acun eser'de ne buluyor?
şişman ama sempatik olayı 2000lerin başında sona ermişti diye hatırlıyorum.
1. acun şeyma'da ne buluyor?
2. acun eser'de ne buluyor?
şişman ama sempatik olayı 2000lerin başında sona ermişti diye hatırlıyorum.
lig oyle boktan bir haldeki fb 4 5 mac ust uste alsa samp potasina girer
genk
genk
--- spoiler ---
birkaç dik bakış dışında bugüne kadar herhangi bir olumsuz durumla karşılaşmadım.
--- spoiler ---
neden çünkü demokratik bir ülke burası! atatürk'ün kurduğu türkiye cumhuriyeti. osmanlı devam etseydi de o zaman görseydim taşağını, padişaha saygı duruşunda yürüyüp gittiğini.
amk kadir bilmezleri.
birkaç dik bakış dışında bugüne kadar herhangi bir olumsuz durumla karşılaşmadım.
--- spoiler ---
neden çünkü demokratik bir ülke burası! atatürk'ün kurduğu türkiye cumhuriyeti. osmanlı devam etseydi de o zaman görseydim taşağını, padişaha saygı duruşunda yürüyüp gittiğini.
amk kadir bilmezleri.
hem güzel, hem akıllı, hem de sevgi dolu çok fazla sevgilisi olmamış kız var. hem de hemen her yaştan.
bu entrydeki saçma sapan önyargılarınızdandır belki de sizden uzak durmaları.
kadınlar için skor önemli değildir. her ortamda sevgili, koca sorulduğu için ve cahil cahil yaşa takılanlar olduğu için; bir çok kadın aslında sevmediği ve sevilmediği ilişkinin içinde kalıp hayatını heba ediyor.
sizin kalıplarınıza uymayan herkese mütemadiyen çamur attığınız için, insanlar mutsuzluklarına devam ediyor.
şu yaşta kadın, bu kiloda kadın, şu boyda kadın. o kadınlar kadar taş düşsün başınıza bi bitmediniz!
bırakın artık etiketlemeyi, kim nasıl isterse öyle yaşasın karışmayın!
bu entrydeki saçma sapan önyargılarınızdandır belki de sizden uzak durmaları.
kadınlar için skor önemli değildir. her ortamda sevgili, koca sorulduğu için ve cahil cahil yaşa takılanlar olduğu için; bir çok kadın aslında sevmediği ve sevilmediği ilişkinin içinde kalıp hayatını heba ediyor.
sizin kalıplarınıza uymayan herkese mütemadiyen çamur attığınız için, insanlar mutsuzluklarına devam ediyor.
şu yaşta kadın, bu kiloda kadın, şu boyda kadın. o kadınlar kadar taş düşsün başınıza bi bitmediniz!
bırakın artık etiketlemeyi, kim nasıl isterse öyle yaşasın karışmayın!
misir'da basarili olmusu var. orada ne olduysa aynisi olurdu.
muhtemelen hapistekilerle iktidardakiler yer degisirdi. kisa surede secim yapilir. muhafazakar sag yine iktidar olurdu. davudoglu abdullah gul tarzi kureselci daha modern gorunumlu biri iktidar olurdu.
avrasyacilik yerine kureselcilik hakim olurdu.
rusya ve irana mesafe koyup, abdyle ortam gerilmezdi bu kadar. israil , suudla yakin olur, misirla barisirdilar.
aziz millet, reisi unutur yasasin yeni reis derdi. eskiyi kotulemeye yeninin iyi yonlerini trtden atvden dinlemeye baslardi.
mehmet barlas nagehan engin ardic hulya kocyigit arda turan gibi bilimum profesyonel yeni iktidari guzellemeye baslardi. eskiden ulkede ne kadar baski oldugunu ulkenin darbeyle beraber nasil nefes aldigini ilerledigini dinlerdik bu arkadaslardan.
kanald ve hurriyeti demiroren degil akin ipek satin alirdi. altan kardesler burada milliyetciligin ne kadar kotu oldugunu globallesen dunyada devletlerin sinirlarinin ne kadar anlamsiz oldugunu anlatirlardi.
kisaca isimler, sermaye iktidar degisirdi. halkin egitimsizligi ve ahlaksizligi,devletin kanunsuzlugu ve baskisi, burokrat ve iktidara yakinlarin talan ve vurgunu baki kalirdi.
muhtemelen hapistekilerle iktidardakiler yer degisirdi. kisa surede secim yapilir. muhafazakar sag yine iktidar olurdu. davudoglu abdullah gul tarzi kureselci daha modern gorunumlu biri iktidar olurdu.
avrasyacilik yerine kureselcilik hakim olurdu.
rusya ve irana mesafe koyup, abdyle ortam gerilmezdi bu kadar. israil , suudla yakin olur, misirla barisirdilar.
aziz millet, reisi unutur yasasin yeni reis derdi. eskiyi kotulemeye yeninin iyi yonlerini trtden atvden dinlemeye baslardi.
mehmet barlas nagehan engin ardic hulya kocyigit arda turan gibi bilimum profesyonel yeni iktidari guzellemeye baslardi. eskiden ulkede ne kadar baski oldugunu ulkenin darbeyle beraber nasil nefes aldigini ilerledigini dinlerdik bu arkadaslardan.
kanald ve hurriyeti demiroren degil akin ipek satin alirdi. altan kardesler burada milliyetciligin ne kadar kotu oldugunu globallesen dunyada devletlerin sinirlarinin ne kadar anlamsiz oldugunu anlatirlardi.
kisaca isimler, sermaye iktidar degisirdi. halkin egitimsizligi ve ahlaksizligi,devletin kanunsuzlugu ve baskisi, burokrat ve iktidara yakinlarin talan ve vurgunu baki kalirdi.
osmanlı dahil eski türk devletlerinin hepsini seviyorum . çok eski bir tarihimiz var.
her imparatorluğun bir sonu var. roma, pers ,bizans, rus çarlığı. v.b.
bu yıkılan imparatorluklardan o dönemin etkilerine göre kimisi sosyalizmi, kimisi cumhuriyeti seçmiş.
şu anda cumhuriyet turkiyesinde yaşıyoruz ve sonuna kadar sahip çıkmalıyız.
her imparatorluğun bir sonu var. roma, pers ,bizans, rus çarlığı. v.b.
bu yıkılan imparatorluklardan o dönemin etkilerine göre kimisi sosyalizmi, kimisi cumhuriyeti seçmiş.
şu anda cumhuriyet turkiyesinde yaşıyoruz ve sonuna kadar sahip çıkmalıyız.
dahili bedhahın ta kendisi olanlarca çekilmiş ve dahili bedhahlara laf atan anma videosu.
atatürk'ün gençliğe hitabede belirttiği ve gençliği uyardığı, "iktidara sahip olanlar gaflet ve dalalet, hatta hıyanet içinde bulunabilirler" dediği tayfanın ta kendisisiniz.
"hatta bu iktidar sahipleri şahsi menfaatlerini müstevlilerin siyasi emelleriyle tevhit edebilirler".
adam oturup sizin ne yapıp memlekete ihanet edeceğinizi anlatmış, siz de onun anlattığı gibi memlekete ihanet edip, kendisini yalandan anıyorsunuz.
ne diyeyim ki!
atatürk'ün gençliğe hitabede belirttiği ve gençliği uyardığı, "iktidara sahip olanlar gaflet ve dalalet, hatta hıyanet içinde bulunabilirler" dediği tayfanın ta kendisisiniz.
"hatta bu iktidar sahipleri şahsi menfaatlerini müstevlilerin siyasi emelleriyle tevhit edebilirler".
adam oturup sizin ne yapıp memlekete ihanet edeceğinizi anlatmış, siz de onun anlattığı gibi memlekete ihanet edip, kendisini yalandan anıyorsunuz.
ne diyeyim ki!
(bkz: tarık çamdal)
benimle farklı düşündüğün için değil; eleştiri adı altında ahlaksızlık yaptığın ve açık bir şekilde yavşak olduğun için orospu çocuğusun dedirten yazı.
açık öğretim mi ?
çok söylenmiş ama ben tekrar hatırlatayım. eğer gercekten bu ise gonul verecek kabiliyeti goruyorsaniz kendinizde okuyun. zaten bunu goren vatandas da burda okumayin diyen andavallara kanip vazgecmez. ama ustune basa basa söylüyorum. okuyacaksanız en iyi yerlerde okuyun. bunu kesinlikle kolay iş bulursunuz, etiket falan gibi beyaz yakalı zırvalarının dışında söylüyorum. iyi bir okulda bilmediğiniz süper ötesi yönlerinizi farkedebilirsiniz ve hayatınıza bambaşka bir yön çizebilirsiniz. sayısız örneği mevcut. küçük bir araştırma ile bu insanların kim olduğunu öğrenebilirsiniz. en basitinden cenk-erdem itü müh. fakültesinde tanışıp hayatlarında bambaşka bir yön çizdiler. belki siz cenk-erdem olmayabilirsiniz ama en azından çevrenizde sizi ruhen tatmin edecek, keyifle sohbet edecek insanlar bulabilirsiniz o okullarda. o okullara sıradan bir insan olarak girip sanatçı çıkabilirsiniz. sayısız örneği var köyden odtüye gelip neler neler yapıyorlar.
ama sıradan bir okula giderseniz eğer ve yukarıda bahsettiğim şeyler sizin için önemli ise şunlara hazırlıklı olun. çevrenizde sadece beyin kapasitesi dota,batak,okey,arabalar,en kolay para nasıl vurulur,iddaa, olmayan karı-kız hakkında şunu şöyle sktim,benim işim zaten hazır gibi insan zekasını gerileştiren muhabbetlere maruz kalabilir ve üniversiteye ilk girdiğinizden çok daha geri bir şekilde okulu bitirebirsiniz. daha torpille akademisyen olmuş ve proje ar-ge kısımlarına girmiyorum bile.
üniversiteyi sadece okula gidip gelip barlara takılmak diye düşünmeyin. kişilik olarak donanımlı ve birikimli olmaya çalışın. ve bunu en iyi kolay şekilde yapabileceğiniz, aynı düşünceyle birleşebileceğiniz yer ilk önce kendiniz sonra iyi bir okul. hayatınızın iyi yada kötü kırılma noktası olacak. iyi düşünün.
ama sıradan bir okula giderseniz eğer ve yukarıda bahsettiğim şeyler sizin için önemli ise şunlara hazırlıklı olun. çevrenizde sadece beyin kapasitesi dota,batak,okey,arabalar,en kolay para nasıl vurulur,iddaa, olmayan karı-kız hakkında şunu şöyle sktim,benim işim zaten hazır gibi insan zekasını gerileştiren muhabbetlere maruz kalabilir ve üniversiteye ilk girdiğinizden çok daha geri bir şekilde okulu bitirebirsiniz. daha torpille akademisyen olmuş ve proje ar-ge kısımlarına girmiyorum bile.
üniversiteyi sadece okula gidip gelip barlara takılmak diye düşünmeyin. kişilik olarak donanımlı ve birikimli olmaya çalışın. ve bunu en iyi kolay şekilde yapabileceğiniz, aynı düşünceyle birleşebileceğiniz yer ilk önce kendiniz sonra iyi bir okul. hayatınızın iyi yada kötü kırılma noktası olacak. iyi düşünün.
akademisyenlik diyerek katki sağlayacağım. doçentliğe kadar olan süreçte eve iş getirmek tabiri hafif kalır evi işe getiriyorsunuz. kendimden biliyorum, genellikle 7 gün de bölümdeyim. nadirde olsa haftasonunu evde geçirdiğimde tuhaf hissediyorum, soyle ki ic sesimin bu ne rahatlik dedigini duyar gibiyim.
su (bkz: karim) yazanlar. yaa bir birakin gencler su isleri yahu. hepimiz adem ogluyuz surda. sovunuz kime abi ? kariniza sikin bu yalani tamam da yani surda bir online platformda neye gerek yahu.
hee amk dunyanin en guzel kadini geldi seninle evlendi amk yamuk suratli yanik tenli killi ortadogu boduruyla evlendi...
hee amk dunyanin en guzel kadini geldi seninle evlendi amk yamuk suratli yanik tenli killi ortadogu boduruyla evlendi...
kendi özelliklerini yazan erkekleri görmemize yarayan başlık. hayır sonra dönüp ne diyorsunuz?
+bu yakışıklı da kim?
+aa benmişim.
+bu yakışıklı da kim?
+aa benmişim.
milliyetçilik : ne mutlu türk olana
ulusalcılık : ne mutlu türküm diyene
edit: üzgünüm ama millet ve ulus kelimeleri etimolojik olarak aynı kökene dayanmıyor arkadaşlar. bir yazar arkadaşımla gerçekleştirdiğim yazışma sonrasında belki aynı algıya sahip başka kimseler de vardır diye kelimelerin kökenleri ile ilgili bu bilgiyi buraya da eklemeye karar verdim.
ulus kelimesi ilk türkçe sözlük olan dîvânu lugâti't-türk'te ülüş ya da uluş olarak yer alır ve kent anlamına gelir. bu kelime zaman içerisinde kentlerin büyümeye başlaması ile birlikte ülke anlamına evrilmiştir.
millet kelimesinin kökeni arapça "milla" köküdür. bu kelime; din, töre, bir din ve töreye bağlı cemaat anlamına gelir ve türkçede de 19.yy sonuna kadar bu anlamı ile yer almaya devam etmiştir. fransızca nation kelimesinin karşılığı olan millet kelimesinin kullanımı ise fransız ihtilalinden sonra oturmaya başlamıştır.
konu ile ilgili daha bilgili arkadaşlar eminim vardır, bilgilendirme ve görüşlerinize açığım.
sevgiler, saygılar
ulusalcılık : ne mutlu türküm diyene
edit: üzgünüm ama millet ve ulus kelimeleri etimolojik olarak aynı kökene dayanmıyor arkadaşlar. bir yazar arkadaşımla gerçekleştirdiğim yazışma sonrasında belki aynı algıya sahip başka kimseler de vardır diye kelimelerin kökenleri ile ilgili bu bilgiyi buraya da eklemeye karar verdim.
ulus kelimesi ilk türkçe sözlük olan dîvânu lugâti't-türk'te ülüş ya da uluş olarak yer alır ve kent anlamına gelir. bu kelime zaman içerisinde kentlerin büyümeye başlaması ile birlikte ülke anlamına evrilmiştir.
millet kelimesinin kökeni arapça "milla" köküdür. bu kelime; din, töre, bir din ve töreye bağlı cemaat anlamına gelir ve türkçede de 19.yy sonuna kadar bu anlamı ile yer almaya devam etmiştir. fransızca nation kelimesinin karşılığı olan millet kelimesinin kullanımı ise fransız ihtilalinden sonra oturmaya başlamıştır.
konu ile ilgili daha bilgili arkadaşlar eminim vardır, bilgilendirme ve görüşlerinize açığım.
sevgiler, saygılar
mekanı cennet olsun kalanlara da sabır versin
annesini trafik kazasında kaybetmiş biri olarak en iyi ben anlıyorum bu durumu. ınsan hayatı bu ülkede en ucuz olan şeylerden malesef...
annesini trafik kazasında kaybetmiş biri olarak en iyi ben anlıyorum bu durumu. ınsan hayatı bu ülkede en ucuz olan şeylerden malesef...
en basta lahmacunun oldugu yiyeceklerdir.
un helvasının kazanacağı versus. ikisi de çok güzel ama un helvası bir başka. o yumuşaklık o damağa yapışan kıvam o lezzet. canım çekti lan.
babamın köyünde vardı bunlardan.
bunlar evin dışında olur. yere açılmış bir çukurun üzeri içinden sıçılacak/işenecek bir delik bırakacak yolda tahtalarla örtülür. etrafına derme çatma dört duvar ve üstüne dam kondurulur. tuvalet bundan ibarettir.
herhangi bir kanalizasyon sistemine bağlı olmadığı için ara ara içinde biriken boklu suyun tahliye edilmesi gerekir. bunun için yağmurlu bir günde evin erkeklerinden biri kürekle mevzubahis çukura iner ve bokları çukurun dışına atar. akan yağmur suyu bokları sürükleyerek meskun mahalden uzaklaştırır.
yeni nesil böyle güzellikleri bilemeden yetişecek, maalesef :(
bunlar evin dışında olur. yere açılmış bir çukurun üzeri içinden sıçılacak/işenecek bir delik bırakacak yolda tahtalarla örtülür. etrafına derme çatma dört duvar ve üstüne dam kondurulur. tuvalet bundan ibarettir.
herhangi bir kanalizasyon sistemine bağlı olmadığı için ara ara içinde biriken boklu suyun tahliye edilmesi gerekir. bunun için yağmurlu bir günde evin erkeklerinden biri kürekle mevzubahis çukura iner ve bokları çukurun dışına atar. akan yağmur suyu bokları sürükleyerek meskun mahalden uzaklaştırır.
yeni nesil böyle güzellikleri bilemeden yetişecek, maalesef :(
nasıl denk geliyor bilmiyorum fakat insanın kendini toparlamaya başladı daha az hatırladığı zamanlarda vuku bulan olay. yukardan izliyor musunuz ne yapıyorsunuz?
hanım çocuklar uyudu" dertleşek "mi?
türkçeye yeni eş anlamlı kelimeler türettin be sözlük.
dertleşecekmiş, tabanmış. tabanınızı sevsinler sizin.
türkçeye yeni eş anlamlı kelimeler türettin be sözlük.
dertleşecekmiş, tabanmış. tabanınızı sevsinler sizin.
malum partinin tek artısı, son 16 yılda atatürk sevgisini ve anıtkabir ziyaretlerini ters orantıyla %100 artırmasıdır.
anıtkabir bugün yine katılım rekoru kıracaktır, sen rahat uyu atam fikirlerin ve hedeflerin her zaman korunacak gerçek türk gençliği ile.
anıtkabir bugün yine katılım rekoru kıracaktır, sen rahat uyu atam fikirlerin ve hedeflerin her zaman korunacak gerçek türk gençliği ile.
ankaradan bildiriyorum, zar zor duyduk maalesef. ankara, bu ülkenin başkenti. ankara, atatürk'ün naaşının uyuduğu il.
yer : ankara-eryaman/ümitköy arası
yer : ankara-eryaman/ümitköy arası
bülbülüm altın kafeste atamızın anısına...
ağzı boş kalmış yine dedirten. rasim gerekeni yapar mısın lütfen.
tabi ki (bkz: mustafa kemal atatürk)
dini bir ibadet olan oruc ile hepimizin cumhuriyetinin kurucusu olan ataturk’un nasil,neden karsilastirildigini,neyle ölçülüp aynı derecede oldugunu anlayamadigim versus.enteresan gercekten.
allahım sen ailelerine sabır ver. çok zor.
bir dönem dersime gelen medeni hukuk hocam anlatmıştı. doğuda savcılık görevindeymiş yanlış hatırlamıyorsam. o dönem şehit cenazesi varmış. otopsi yapılmış. ailesine gönderilecek. komutan askerine “mezarı başında 1 hafta nöbet tutulacak” diye emir vermiş. hoca anlamamış neden olduğunu. sonrasında komutandan öğrenmiş sebebini. ortada bir naaş olmadığı için ailelerin görmesine izin verilmiyormuş. ama ilk 1 hafta içinde anne kesin oğlunun mezarı başına gelip mezarı açmak istermiş. ona engel olmak için askerler nöbet tutarlarmış. gel zaman git zaman nöbet tutan askerlerden biri denk geliyor. hoca ona da soruyor aile bireylerinden gelen oldu mu diye. o iç yakan cevabı alıyor: üçüncü gününde annesi mezarı başına gelmiş ve mezarı açmak istemiş.
bunu duyduğumda gözlerimden akan yaşa engel olamadım ben. dinlerken bile dayanılmaz bir acı çekiyor insan.
allah ailelerine büyük büyük sabırlar versin inşallah.
bir dönem dersime gelen medeni hukuk hocam anlatmıştı. doğuda savcılık görevindeymiş yanlış hatırlamıyorsam. o dönem şehit cenazesi varmış. otopsi yapılmış. ailesine gönderilecek. komutan askerine “mezarı başında 1 hafta nöbet tutulacak” diye emir vermiş. hoca anlamamış neden olduğunu. sonrasında komutandan öğrenmiş sebebini. ortada bir naaş olmadığı için ailelerin görmesine izin verilmiyormuş. ama ilk 1 hafta içinde anne kesin oğlunun mezarı başına gelip mezarı açmak istermiş. ona engel olmak için askerler nöbet tutarlarmış. gel zaman git zaman nöbet tutan askerlerden biri denk geliyor. hoca ona da soruyor aile bireylerinden gelen oldu mu diye. o iç yakan cevabı alıyor: üçüncü gününde annesi mezarı başına gelmiş ve mezarı açmak istemiş.
bunu duyduğumda gözlerimden akan yaşa engel olamadım ben. dinlerken bile dayanılmaz bir acı çekiyor insan.
allah ailelerine büyük büyük sabırlar versin inşallah.
apaçık taşşak geçilmiş burada.
doktor olmak için kitap okumak yetmiyor mesela. semptomları internetten de buluyor insanlar. internete baş ağrısı sebepleri diye yazarak derin bir inceleme sonunda teşhisi belki doktor olmayan biri de koyar. ama tedavisi, teşhisin kesin doğruluğu, ilaç dozları filan doktordan sorulur.
matematik bilen herhangi biri de matematik öğretmeni olabilir mesela. hiç bir çocuğa matematik nasıl öğretilebilir diye düşünmemiş ama matematik bilen biri tahtaya çıkıp formülleri yazıp anlatmış olur, değil mi? çocuğun x'i sembol mü rakam mı yoksa harf mi olarak düşündüğünün önemi yok. oysa ki matematik öğretmeni bilir ki, x'lerden önce elma, armut filan gelir.
avukatlık da doktorluk ve öğretmenlik kadar kolaydır. tek yapmanız gereken, yasaları internetten araştırmak, sonra bunların yorumunu yapmak ve mahkemeye gidip hakime "hakim bey google araştırmalarım gösteriyor ki müvekkilim suçsuzdur" demek.
arkadaşlar, gerizekalı olmamaya çalışmak gerekiyor. sizin ve cocuğunuzun sağlığınızı emanet ettiğiniz doktoru, çocuğunuzun ve milletin geleceğini emanet ettiğiniz öğretmeni, tüm sülalenizin haklarını emanet ettiğiniz avukatları bu kadar da küçük görmeyin.
iki saniye düşünün, herhangi biri avukat olabiliyorsa çocuğunuzu hukuk fakültesine neden gönderdiniz?
doktor olmak için kitap okumak yetmiyor mesela. semptomları internetten de buluyor insanlar. internete baş ağrısı sebepleri diye yazarak derin bir inceleme sonunda teşhisi belki doktor olmayan biri de koyar. ama tedavisi, teşhisin kesin doğruluğu, ilaç dozları filan doktordan sorulur.
matematik bilen herhangi biri de matematik öğretmeni olabilir mesela. hiç bir çocuğa matematik nasıl öğretilebilir diye düşünmemiş ama matematik bilen biri tahtaya çıkıp formülleri yazıp anlatmış olur, değil mi? çocuğun x'i sembol mü rakam mı yoksa harf mi olarak düşündüğünün önemi yok. oysa ki matematik öğretmeni bilir ki, x'lerden önce elma, armut filan gelir.
avukatlık da doktorluk ve öğretmenlik kadar kolaydır. tek yapmanız gereken, yasaları internetten araştırmak, sonra bunların yorumunu yapmak ve mahkemeye gidip hakime "hakim bey google araştırmalarım gösteriyor ki müvekkilim suçsuzdur" demek.
arkadaşlar, gerizekalı olmamaya çalışmak gerekiyor. sizin ve cocuğunuzun sağlığınızı emanet ettiğiniz doktoru, çocuğunuzun ve milletin geleceğini emanet ettiğiniz öğretmeni, tüm sülalenizin haklarını emanet ettiğiniz avukatları bu kadar da küçük görmeyin.
iki saniye düşünün, herhangi biri avukat olabiliyorsa çocuğunuzu hukuk fakültesine neden gönderdiniz?
başlık bu haliyle biraz garip oldu ama sayın vali gerçekten bulunduğu ilin aksine çok anlamlı bir harekette bulunmuş.
tören öncesi siren ve istiklal marşının çakışmaması için defalarca uyarıda bulunuyor. bir anda marş çalmaya başlıyor ve saniyeler sonra siren de çalıyor. vali "istiklal marşı'nı geçin" diye bağırıyor ve akabinde siren ve istiklal marşı aynı anda devam ediyor.
ardından tören bitiminde vali bu sorumsuzluğa sebep olan herkesin görevden alınması talimatını veriyor.
varlığımızı borçlu olduğumuz ulu önder'e en ufak bir saygısızlıkta bulunan herkesin akıbetinin aynı olması dileğiyle.
https://tr.sputniknews.com/…ya-valisi-goreven-alin/
olayın görüntüleri:
https://youtu.be/cf6h75xl7qu
tören öncesi siren ve istiklal marşının çakışmaması için defalarca uyarıda bulunuyor. bir anda marş çalmaya başlıyor ve saniyeler sonra siren de çalıyor. vali "istiklal marşı'nı geçin" diye bağırıyor ve akabinde siren ve istiklal marşı aynı anda devam ediyor.
ardından tören bitiminde vali bu sorumsuzluğa sebep olan herkesin görevden alınması talimatını veriyor.
varlığımızı borçlu olduğumuz ulu önder'e en ufak bir saygısızlıkta bulunan herkesin akıbetinin aynı olması dileğiyle.
https://tr.sputniknews.com/…ya-valisi-goreven-alin/
olayın görüntüleri:
https://youtu.be/cf6h75xl7qu
evet o andan bahsediyorum. liseye kadar eğitim sürecinde çarpma işlemini x ile yaparken bir anda . ile yapmaya başlıyoruz. neden ne sebeple yapıldığını anlamadığım garip bir durumdur bu.
adeta öğretmene hoca dediğimiz an gibidir. beklenmedik anda gelir ve hemen uyum sağlarız.
adeta öğretmene hoca dediğimiz an gibidir. beklenmedik anda gelir ve hemen uyum sağlarız.
ben sadece bakıyorum. evet bildiğiniz bakmak. öküzün trene baktığı gibi değil ama bakıyorum işte.
bir de onun haberi yok ama her baktığımda içimden dünyada ondan daha yakışıklı ve karizmatik kimsenin olmayacağını düşünüyorum.
not: onu gören arkadaşlarım; zevksiz olduğumu, hatta salak olduğumu söyleyip cümlelerini “gönül harbiden de ota da konuyormuş boka da.” diye bitiriyorlar.
bir de onun haberi yok ama her baktığımda içimden dünyada ondan daha yakışıklı ve karizmatik kimsenin olmayacağını düşünüyorum.
not: onu gören arkadaşlarım; zevksiz olduğumu, hatta salak olduğumu söyleyip cümlelerini “gönül harbiden de ota da konuyormuş boka da.” diye bitiriyorlar.
"aziz atatürk,
adınızın verildiği ankara'daki atatürk orman çiftliğ'ini katledip kendime çankaya köşkü dururken o kadar yokluğa rağmen bilmem kaç yüz odalık, bilmem kaç altın kaplı tuvaltleri olan saray yaptırdım" mı desin allasen
adınızın verildiği ankara'daki atatürk orman çiftliğ'ini katledip kendime çankaya köşkü dururken o kadar yokluğa rağmen bilmem kaç yüz odalık, bilmem kaç altın kaplı tuvaltleri olan saray yaptırdım" mı desin allasen
üç gün sonra başka kulüpler yaptığında da alkışlayacağım hareket.
orospu çocuğu olmaları
"allah için yaptım allah beni seviyor şimdi."
şu videoyu izledikten sonra ışid'in canlı bombalarını sorgulamayacaksınız, emin olun. ne ruh halinde olduklarını göreceksiniz.
beyin yıkamak falan değil bu, beyin yıkamak için ciddi bir süreç gerekiyor. aylarca uğraşılıyor insanlar üstünde ama bu tip salakların beynini yıkamak için 2-3 dakika bir şey anlatmak yeterli.
verseler eline bombayı "allah seni daha çok sevecek." deseler gider patlatır kendisini. potansiyel terörist.
böyleleri sevmiyor işte mustafa kemal'i.
şu videoyu izledikten sonra ışid'in canlı bombalarını sorgulamayacaksınız, emin olun. ne ruh halinde olduklarını göreceksiniz.
beyin yıkamak falan değil bu, beyin yıkamak için ciddi bir süreç gerekiyor. aylarca uğraşılıyor insanlar üstünde ama bu tip salakların beynini yıkamak için 2-3 dakika bir şey anlatmak yeterli.
verseler eline bombayı "allah seni daha çok sevecek." deseler gider patlatır kendisini. potansiyel terörist.
böyleleri sevmiyor işte mustafa kemal'i.
bazen insanı dumura uğratan dublaj kazaları da yaşanmıyor değil. skins dizisinin bir bölümünde baş rol gay kardeşimiz başka birine beni becer filan diyor ama sevgili netfiliks bunu beni sik, beni sikmeni istiyorum diye seslendirmiş. tabi murpy yasaları gereği tam bu esnada odaya peder bey girdi. ben elimde bir tabak çekirdek bir elimde kola ekranda beni sik, beni sik diye inleyen bir oğlan çocuğu. üzgünüm sözlük çok üzgün.
daha ilginç kısım ise; girmiş olduğu 10 entry'nin tamamının yüksek sayıda fav almış olması ve bunların önemli bir kısmının da yazarlar tarafından favlanmasıdır.
bu sözlükte ilginç durumlar var gibime geliyor.
bu sözlükte ilginç durumlar var gibime geliyor.
su anki zamlarla amerikadaki iclouddan daha pahaliya geliyor dolar bazinda bile.
store'unuzu amerikaya cevirip $2,99'dan kullanabilirsiniz. su an turkiye fiyati $3,70'a geliyor.
edit: 200 gb depolama alanina atifta bulunuyorum, 19,99 olmadi mi fiyati? oldu.
not: hdd alirim daha iyici arkadaslara kucuk bir uyari, o hdd gidince icindekiler de gidiyor. en azindan degerli foto ve video gibi anilariniz ve belgeleriniz icin bir bulut servisi alin en ucuzundan. gerekirse 10 hesap acip bu dosyalari ucretsiz hesaplarda saklayin bolusturerek. cok aglarsiniz anilariniz kaybolursa. yasadim biliyorum.
store'unuzu amerikaya cevirip $2,99'dan kullanabilirsiniz. su an turkiye fiyati $3,70'a geliyor.
edit: 200 gb depolama alanina atifta bulunuyorum, 19,99 olmadi mi fiyati? oldu.
not: hdd alirim daha iyici arkadaslara kucuk bir uyari, o hdd gidince icindekiler de gidiyor. en azindan degerli foto ve video gibi anilariniz ve belgeleriniz icin bir bulut servisi alin en ucuzundan. gerekirse 10 hesap acip bu dosyalari ucretsiz hesaplarda saklayin bolusturerek. cok aglarsiniz anilariniz kaybolursa. yasadim biliyorum.