Sık geçen başlıklar

çayın varoş bir içecek olması 1

ekşi'de gör
(bkz: tea with milk) bunu ingilizler beş çayı olarak yapınca elitlik, biz demlik demlik içince varoşluk öyle mi?
he amk he.