Sık geçen başlıklar

nefret edilesi hitap şekilleri 10

ekşi'de gör
l harfi ile olan bilader lafı. öyle gevşek bir hitap şekli ki ağzına vurasım geliyor diyenin.
(bkz: canım)

işyerinde benden 10 yaş küçük kız, evlenmiş diye ablalık taslıyordu resmen. hayır yani samimi niyet olduğu sürece hiç takılmam yaşa filan ama böyleleri de böyle yapınca inatla abla dedirtiyor, başaramayınca da sinirimden kuduruyorum. zilliye bak ya, 10 gramlık beyniyle bilgiçlik peşinde. sinirlendim ya yine.

edit: 10 gramı çok demişiz ya, 2 dir en fazla.
şöyle bi baktım da insanların sevmediği hitap şekillerine, her şeyi aforoz etmişsiniz arkadaşlar. size "yarrağım" diye seslensek yeridir yani.
adam türkçede ki bütün hitap şekillerini yazmış lan. birine sesleneceğimiz zaman yerden taş alıp taş mı fırlatalım napalım ?