şarap.
uzun sürer, diğerleri gibi aniden vurup aniden gitmez. hafif hafif kanı ısıtır önce sonra tatlı tatlı baş dönmesi başlar.
bu işler bünyeden bünyeye de değişir gerçi.
Sık geçen başlıklar
jelibonpanda 20
ekşi profilihanımın zorunlu görevi dolayısıyla van şehrindeyim.
insanlarını çok seviyorum. saftır ve iyi niyetlidir, yardımseverdir.
şimdi, böyle konuları halk ile iç içe olunca ve dertleşince anlıyorsunuz. burası bilmemkaç yıldır kayyum ile yönetiliyor. esnafın söylediği şey "hdp seçildi, akp kayyum atadı, madem beni seçmediniz size hizmet yok" şeklinde çalışılmış hep. bakın ben demiyorum bunu en az 10-15 esnaf diyor, birçoğu da kürt falan da değil.
madem ki "terörist" alırsın abicim, işlemini yaparsın, seçilemezsin dersin. adam ezici üstünlükle seçilsin, sonra yarısı oy alan akp adayına versin bu olayı.
şu anda sokakta asker ve polis var ve hepsi de biz gibi zorunlu görevde olan, muhtemelen "ulan noluyor" diyor içinden. uzaktan kolay "devlet size gösterir" demek. burada çok büyük hatalar var ve bunu halk çekiyor. şurada 2 dakika markete indiğinizde ağzınız burnunuz biber gazından yanıyor.
olum, uzaktan ahkam kesmek kolay. burada bu şeylerle karşılaşan halkın polisin, askerin dizlerinin nasıl titrediğini görmüyorsunuz. allah zeval vermesin hiçbirine.
devletin yaptığı bir yanlışı halk şuan ödemek zorunda kalıyor.
ulan ben kyk başvurumda 1000 tane belge sundum "temiz" olduğumu kanıtlamak için. bu adamların ne olduğu bilinmiyor mu ? tamamen kaybetmeyi kabullenmiyorum olayı, bunu kalıp batı cephesinde yapamayacaklar kitle fazla diye, ama doğuda iş kolay; işi "terörizm" adı altında yürüttün mü milyon tane andaval zaten hazır kıta.
zaten bilmemkaç yıldır kayyum ile yönetilen bir şehir, seçimde "x" biri kazansa yine kayyum atanacaktı muhtemelen.
insanlarını çok seviyorum. saftır ve iyi niyetlidir, yardımseverdir.
şimdi, böyle konuları halk ile iç içe olunca ve dertleşince anlıyorsunuz. burası bilmemkaç yıldır kayyum ile yönetiliyor. esnafın söylediği şey "hdp seçildi, akp kayyum atadı, madem beni seçmediniz size hizmet yok" şeklinde çalışılmış hep. bakın ben demiyorum bunu en az 10-15 esnaf diyor, birçoğu da kürt falan da değil.
madem ki "terörist" alırsın abicim, işlemini yaparsın, seçilemezsin dersin. adam ezici üstünlükle seçilsin, sonra yarısı oy alan akp adayına versin bu olayı.
şu anda sokakta asker ve polis var ve hepsi de biz gibi zorunlu görevde olan, muhtemelen "ulan noluyor" diyor içinden. uzaktan kolay "devlet size gösterir" demek. burada çok büyük hatalar var ve bunu halk çekiyor. şurada 2 dakika markete indiğinizde ağzınız burnunuz biber gazından yanıyor.
olum, uzaktan ahkam kesmek kolay. burada bu şeylerle karşılaşan halkın polisin, askerin dizlerinin nasıl titrediğini görmüyorsunuz. allah zeval vermesin hiçbirine.
devletin yaptığı bir yanlışı halk şuan ödemek zorunda kalıyor.
ulan ben kyk başvurumda 1000 tane belge sundum "temiz" olduğumu kanıtlamak için. bu adamların ne olduğu bilinmiyor mu ? tamamen kaybetmeyi kabullenmiyorum olayı, bunu kalıp batı cephesinde yapamayacaklar kitle fazla diye, ama doğuda iş kolay; işi "terörizm" adı altında yürüttün mü milyon tane andaval zaten hazır kıta.
zaten bilmemkaç yıldır kayyum ile yönetilen bir şehir, seçimde "x" biri kazansa yine kayyum atanacaktı muhtemelen.
bu ülkede, "hiçbir şey".
ne olursan ol sikilme ihtimalin var amk.
ne olursan ol sikilme ihtimalin var amk.
gta gibi oyunlarda trafik kurallarına ve lambalara uymaktır. sonra sıkılınca önünüze geleni tararsınız.
iki saat sonra abimin cenazesini yıkayıp toprağa gömüp son görevimi yerine getireceğim. bok gibiyim sözlük. hala algılayamıyorum gerçek mi değil mi diye.
magnum ile beraber çocukluğumdan beri hala alamayacakmışım gibi bir düşünceye sevkeden ürün.
demek ki bazı şeyler asla değişmiyor. :/
demek ki bazı şeyler asla değişmiyor. :/
somalıların seçimlerde sert bir şekilde tepki verdiği olay.
1 kasım 2015: %49,5 akp
referandum: 53,1 evet
resmen tokat gibi.
1 kasım 2015: %49,5 akp
referandum: 53,1 evet
resmen tokat gibi.
çıtayı yükseltmiştir.
sen yoğun bakımda nefes almaya çalışırken benim sana yardımcı olamamam bana çok koyuyor anne.
söz, iyileş; geçemediğin candy crush bölümlerinin hepsini geçicem. kaçırdığın survivor bölümlerini de izletçem sana. eve yeşil cheetos da aldım.
söz, iyileş; geçemediğin candy crush bölümlerinin hepsini geçicem. kaçırdığın survivor bölümlerini de izletçem sana. eve yeşil cheetos da aldım.
kuran'ı eliyle yazıp çoğaltanların rantının elden gitme korkusu.
"dr tamer vajinayı temizliyordu leonardo da vinci" şeklinde bol esprili bir sloganı olması gereken şirket.
güzel değildir.
kadınlar erkekleşiyor, erkekler kadınlaşıyor amk. nasıl bir moda anlayışı bu lan ?
kadınlar erkekleşiyor, erkekler kadınlaşıyor amk. nasıl bir moda anlayışı bu lan ?
olum biz çocukken hepsi orta yaşı anca geçmişti, 70lerden yüzümüzü güldüren, hepimizin bildiği hatta ailedenmiş gibi saydığımız oyuncular. gittikçe öksüz kalıyoruz.
nur içinde yatsın damat.
nur içinde yatsın damat.
simit-ayran ikilisinin hepsini yeneceği karşılaştırmadır.
(bkz: oralı olmamak)
elde edildikten sonra hanım kızımız sıkılacağı için siktiri çekeceği erkektir.
titizlik, filtre kahve içmek, bakım yapmak ve temizliğin gay sayılmadığını düşünürüm. ne yani gay olmamak için illa kahvehaneye gidip leş gibi kokup çay içip karını dövmen mi gerekiyor arkadaş ?
tatlıdır.