(bkz: katı meyve sıkacağı)birkaç kere kullanıp atarlardı evin en ücra köşesine. ben de kafamı dinlerdim. 3 30.04.2020 · 18. sıra hezaren 29.04.2020 00:01
bu ülkede, "hiçbir şey".ne olursan ol sikilme ihtimalin var amk. 5 29.04.2020 · 29. sıra jelibonpanda 28.04.2020 03:01
(bkz: taş) canlıyken olamadım bari cansızken olayım. 4 31.12.2019 · 18. sıra dubrovnick 30.12.2019 01:18
yine kendim olmak isterdim... yaşadığımız mı var 3 30.12.2019 · 10. sıra thesoundofsilence 29.12.2019 02:58