Sık geçen başlıklar

türk olarak doğmuş olma şanssızlığı 1

ekşi'de gör
türk değil de ortadoğu'da doğmuş olma şanssızlığı daha objektif olacaktır. sadece türk demek biraz götlük gibi geliyor?