Sık geçen başlıklar

kılıçdaroğlu'na hayır mansur ve ekrem'e evet 1

ekşi'de gör
aha başladık. 2028'deki meşrulaştırma mottolarımız ne olacak acaba?

- one more demokrat dede
- hit me kk one more time
- son seçim
- oy vermezseniz s*ki tuttuk
- oy verin gitsinler

kk'ya hayır, gerisi beni zerre ilgilendirmez.

edit: arkadaşlar durumu iyi analiz edin de çıktı, aynı filmi izliyoruz bakın. yakında chp gençlik kolları başkanı “arkandayız pirrom” diye açıklama yaparsa bilin ki ski tuttuk gençler.