Sık geçen başlıklar

izmirliler performansa değil laikliğe oy verir 2

ekşi'de gör
adam "belediye binası duvarına hz. ali resmi asıp laik olduğumu söylesem yine yer benim çomar izmirlim" demiş açık açık. ve hala "evet yeriz, ne var ki?" diyenler var.

adamın ne laik ne de cumhuriyetçi olmadığını, atatürk'ü de koyun gütmek için kullandığını ne zaman anlayacaklar bakalım. ha akp'lilerin "ama müslüman adam" demesi, ha bunların "ama atatürkçü" demesi. eşek aynı eşek, semer modeli farklı bir tek.
b.k gibi bir belediye başkanıyım kabul ediyorum ama siz yine de oy verin öcüler gelir yoksa, demektir.