Sık geçen başlıklar

param var arabadan anlamıyorum arabası 3

ekşi'de gör
peugeot'ya toyota'ya wolkswagen'e filan param var arabası diyenlerle dolmuş burası. hakikaten milletin param var algısı bile buram buram fakir amk. olum parası olan adam niye pejoya toyotaya woswosa filan binsin.
parası olan kimseler arabadan anlamaz arkadaşlar, bakın etrafınıza arabadan en çok anlayan tiplerin genelde ekonomik olarak alt gelir grubunda olduğunu görürsünüz.
param var arabadan anlamıyorum başlığına adam fiat punto yazmış. senin paran yok ki amk!

yani şu anki türkiye araç piyasasına bakacak olursak buraya yazılacak marka/modellerin en az 500 bin tl ve yukarısı olması lazım bence. benim götüm henüz o kadar büyümedi, bilenler yazmaya devam etsin.

tanım: yazanların 9/10 unun salladığı başlık