o sırada wehrmacht ve luftwaffe ile baş etmek imkansızdı idda ediyorum abd ordusu bile birebirde baş edemez dağılırdı almanya karşısında.
türkiye'ye gelince, teslim olmayacağı için istanbul'u ağır bombardıman uçakları ile harabeye döndürüp bizi teslim olmaya zorlarlardı, rusya sıranın kendisinde olduğunu bildiği için anadolu'yu tampon gibi görüp tüm desteğini buraya tahkim ederdi.
detaylara gerek yok, devletimiz yıkılırdı şu an çok farklı şeyler konuşurduk, silahlanıp dağa çıkılırdı, gayri nizami mücadele edilirdi, gerekirse belimize 50 kg bomba bağlayıp dalardık işgalci askerlerin arasına ama olmadı, iyi ki de olmadı.
şükranlar ismet paşa.
22.03.2024 · 19. sıra
rahmetlifuhrer
21.03.2024 12:27