Sık geçen başlıklar

1 temmuz 2024'den geçerli elektriğe %38 zam 2

ekşi'de gör
ödemeyenlerle ilgili olarak ileride askıda fatura diye bir saçmalığa girişen olursa basarım küfrü. açık konuşuyorum.

sakın kimsenin faturasını ödemeyin!
aptal olmayın!

faturasını ödediğiniz kalabalıklar gidip erdoğan'a oy veriyor. erdoğan'ı baş tacı ediyor. öyleyse onların faturasını erdoğan ödesin. size ne? he bu arada erdoğan'ın faturaları birikti. ödemesi için elimizden geleni yapalım, askıda fatura saçmalığına bir son verelim. faturasını ödeyemeyen insan bize veya belediyelere değil, maçası yiyorsa saray'a isyan etsin. yeter. milletin askıda faturasını ödüyorsun, o gidip yine erdoğan'a oy veriyor. bırakın elektriksiz, susuz kalsınlar. ciddiyim. dertlerini de dinlemeyin. saray'a anlatsınlar. bize ne? biz onların yanlış seçimlerinin kurbanı olmak zorunda mıyız?

lütfen daha acımasız olun. vicdanınızı askıya alın. onların vicdanı zaten askıda. boş verin daha beter olsunlar.
az bulduğum oran.

%1 bile oy almaması gereken bir partiye koşa koşa ağzından salyalar saça saça oy vermeye koşturan halka müstehaktır.