bu ortalama olduğuna göre bunun çok daha üstündekiler olduğu gibi, çok daha altındakiler de var. benim canımı sıkan kısım o 86'nın altı. olm milyonlarca yıllık evrimden sonra gelinen şu teknoloji çağında gorilden daha düşük zekaya sahip bunca insanın olması sizin canınızı sıkmıyor mu? sonra primat denince de kızıyorlar.
sözlüğün ortalamasının 86'dan çok da yüksek olduğunu düşünmüyorum bu arada. 90'sa öpüp başıma koyarım.
Sık geçen başlıklar
i am cookie monsters nipple 19
ekşi profiliben bu tarz konularda kitaba bağlı kalınmaması gerektiğini düşünüyorum gençler. o öyle demiş de, o fiyata 65" olmazmış da, hatalı yazılmış da. geçin bunları. dünyanın en zengin adamının şirketisin sen, 100-200 dolar fark için kendi hatandan kaynaklanan bir sorunu müşteriyi memnun ederek çözebilmen gerekir. biz yanlış yazmışız o yüzden size söz verdiğimiz ürünü değil de aslında olması gereken ürünü gönderiyoruz demek tahminim odur ki sadece türkiye'de olur.
siteye 65" yazılması amazon.com.tr çalışanlarının hatası. müşteriye iki defa 65" gönderileceği bilgisinin verilmesi amazon.com.tr çalışanlarının hatası. bu tarz sorunlarda bu kişilerin bir, hadi bilemedin iki üst kademesindeki yöneticilerin inisiyatif alıp müşteriye verilen sözü tutması gerekir. kendi üstlerine de "böyle böyle bir durum yaşandı, ben de inisiyatif alarak müşteriye 65" ürün gönderilmesini sağladım" diye bilgi verip olayı kapatmalı. sonrasında hatayı yapan çalışanlara yeniden eğitim mi verirsin, kovar mısın, olayı siklemez misin senin bileceğin iş lakin bu kadar büyük firmaların böyle götlükler yapması beni sinirlendiriyor.
amazon gibi müşteri memnuniyetini her şeyin üstünde tutan bir firmanın türkiye operasyonu bile bu kadar inisiyatif almaktan acizse; sorunu firmada değil, firmanın türkiye ayağını yürütenlerde aramalıyız.
daha yazacaktım da yine canım sıkıldı amk.
ayrıca müşteri temsilcilerini işe alırken üçer beşer mülakata sokuyorsunuz da, türkçe yazmayı bildiklerinden niye emin olmuyorsunuz ulan? gözlerim kanadı.
siteye 65" yazılması amazon.com.tr çalışanlarının hatası. müşteriye iki defa 65" gönderileceği bilgisinin verilmesi amazon.com.tr çalışanlarının hatası. bu tarz sorunlarda bu kişilerin bir, hadi bilemedin iki üst kademesindeki yöneticilerin inisiyatif alıp müşteriye verilen sözü tutması gerekir. kendi üstlerine de "böyle böyle bir durum yaşandı, ben de inisiyatif alarak müşteriye 65" ürün gönderilmesini sağladım" diye bilgi verip olayı kapatmalı. sonrasında hatayı yapan çalışanlara yeniden eğitim mi verirsin, kovar mısın, olayı siklemez misin senin bileceğin iş lakin bu kadar büyük firmaların böyle götlükler yapması beni sinirlendiriyor.
amazon gibi müşteri memnuniyetini her şeyin üstünde tutan bir firmanın türkiye operasyonu bile bu kadar inisiyatif almaktan acizse; sorunu firmada değil, firmanın türkiye ayağını yürütenlerde aramalıyız.
daha yazacaktım da yine canım sıkıldı amk.
ayrıca müşteri temsilcilerini işe alırken üçer beşer mülakata sokuyorsunuz da, türkçe yazmayı bildiklerinden niye emin olmuyorsunuz ulan? gözlerim kanadı.
işe alınma olasılığını azaltır.
ben direkt olarak komple deri bir kıyafet giyiyorum. ağzıma da bilardo topu sokuyorum. istediğiniz gibi sikebilirsiniz mesajı veriyorum, mülakat daha rahat geçiyor.
ben direkt olarak komple deri bir kıyafet giyiyorum. ağzıma da bilardo topu sokuyorum. istediğiniz gibi sikebilirsiniz mesajı veriyorum, mülakat daha rahat geçiyor.
abazanların gecenin üçünde bir elleriyle otuzbir çekerken, diğer elleriyle başlığına "bana yazarsa süqerün, amunu yalarun" falan yazdıkları kadın.
ben ki, ayı oğlu ayının önde gideniyim, bu tipleri çevremde barındırmam, kadın ne sikime sana mesaj atsın olm? homo erectus'tan hallice yöntemlerle kadın tavlama dönemi iki milyon yıl önce falan bitti amk.
ben ki, ayı oğlu ayının önde gideniyim, bu tipleri çevremde barındırmam, kadın ne sikime sana mesaj atsın olm? homo erectus'tan hallice yöntemlerle kadın tavlama dönemi iki milyon yıl önce falan bitti amk.
yine okan üniversitesi büyük resim görme bölümü mezunları iş başında.
yine habeş maymunundan halliceleri bir araya getirmiş über erkek.
okulda, kursta vs. altyapıyı oluşturmuş ise sıradan bir tiptir. yabancı dil öğrenmek heves işidir, zeka değil. ingilizce öğrenemediğiniz için gerizekalı değilsiniz yani, onun başka sebepleri var.
3008 vs qashqai başlığına bunların dengi olarak xc90 yazmış lan adam. qashqai'yi falan siktir edin xc90 alın demiş.
biraz daha mantıklı bir öneri de ben sunayım o halde.. ikisini de siktir edin, airbus a380-800 alın. hem kafanız rahat eder, hem de tüm sülaleyi alabilir.
biraz daha mantıklı bir öneri de ben sunayım o halde.. ikisini de siktir edin, airbus a380-800 alın. hem kafanız rahat eder, hem de tüm sülaleyi alabilir.
ulan abartı sanıyordum da gerçekten televizyonda insanların eşcinsellik görüp koşa koşa vurdurmaya başlayacağını düşünen gerizekalılar varmış. üstelik büyük resmi görüp bunu nüfus kontrolüne bağlamış.
vay amına koyayım ben bunları şehir efsanesi sanıyordum.
vay amına koyayım ben bunları şehir efsanesi sanıyordum.
oncelikle boyumun 2.56 oldugunu belirteyim. benim de anlamadigim durum. yani kiz utanmadan 1.80 - 1.90 boyuyla bana sulaniyor. var mi arkadasim boyle bir sey? kendin gibi hobbitlerle takilsana? cafede mafede hep yaliyorlar beni. sirf bu yuzden kadinlarla evlenmeyecegim. zaten erkek adam erkekle evlenir.
beyler birakin bunlari lutfen. kuduruyorum, am istiyorum diye yazin acik acik. kimse sizi ayiplamaz, aksine takdir eder acik sozlu oldugunuz icin.
buraya gelip "1.83848283 ile katildigim grup. ne ise yarayacaksa artik:)))" diyerek, gizlice am avina ciktiginizi sanarak kendinizi rezil edeceginize, yeri gogu inletin am istiyorum diye.
istirham ediyorum bak.
buraya gelip "1.83848283 ile katildigim grup. ne ise yarayacaksa artik:)))" diyerek, gizlice am avina ciktiginizi sanarak kendinizi rezil edeceginize, yeri gogu inletin am istiyorum diye.
istirham ediyorum bak.
orospu çocuğu makas atmakla kalmıyor drift yapıyor bir de.
allahtan emniyet kemeri de takmıyormuş. kurtulurdu falan. iyi olmuş sikiğe.
allahtan emniyet kemeri de takmıyormuş. kurtulurdu falan. iyi olmuş sikiğe.
züğürt tesellisidir.
zeki olduğunuz için değil, sizi sevmediği için sevmiyor. kendinizi kandırmayın.
zeki olduğunuz için değil, sizi sevmediği için sevmiyor. kendinizi kandırmayın.
şımarık çocuk ağlaması. ama böyle acıktığı için veya canı yandığı için ağlayan çocuk değil. canı sıkıldığı için ibneliğine ağlayan çocuk. o ibneyi gözünüzde canlandırın hak vereceksiniz.
lan oyunlarin cogu uc bes lira, hala torrent varken niye satin aliyorsunuz diyenler var.. 100-200 lira olur anlarim da bu kadar da karinca siken olmayin lan.
hero makyajlarının ekşi itiraf başlığı altında konuşulması gereken oyun. dotayla ne alakası var amk.
garsona şampiyon diye seslenmesi değildir. komik lan. ben de bundan sonra şampiyon diycem.
(bkz: safinaz sen misin)