hayvan haklarını savunmak için hayvan olmanıza da gerek yok arkadaşlar bu arada.
Sık geçen başlıklar
lgbt olmayıp lgbt savunucusu olmak 6
ekşi'de görotizmli çocuğa sahip olmayıp, otizme destek vermek,
hayvan olmayıp, hayvan haklarını korumak,
erkek olup, kadın haklarını savunmak,
bu liste böyle uzar gider...
bunun sebebi insan olmaktan geçer...herkesin aynı yaşam şartlarına sahip olduğunu bilecek kadar saygı duymayı bilmekten geçer, eğitimden, ahlaktan, sevgiden geçer.
en önemlisi de düşünebilmekten, sorgulayabilmekten geçer. bunlar maalesef günümüzde bir meziyet oldu herkeste bulunmuyor.
bazı dangalaklar kendilerinin lgbt bireylerinden farklı bir tür olduklarını sanıyorlar...
dünya gerçekten çok çok çok adaletsiz bir yer...
hayvan olmayıp, hayvan haklarını korumak,
erkek olup, kadın haklarını savunmak,
bu liste böyle uzar gider...
bunun sebebi insan olmaktan geçer...herkesin aynı yaşam şartlarına sahip olduğunu bilecek kadar saygı duymayı bilmekten geçer, eğitimden, ahlaktan, sevgiden geçer.
en önemlisi de düşünebilmekten, sorgulayabilmekten geçer. bunlar maalesef günümüzde bir meziyet oldu herkeste bulunmuyor.
bazı dangalaklar kendilerinin lgbt bireylerinden farklı bir tür olduklarını sanıyorlar...
dünya gerçekten çok çok çok adaletsiz bir yer...
olması gerekendir. lgbt hakları insan haklarıdır. nasıl ki kadın haklarını savunmak için kadın olmak gerekmiyorsa bu da aynı şekildedir.
erkek olarak kadın hakları ve kadın erkek eşitliği savunması da mı yapamazsın mesela?
yılanın illa size de mi dokunması gerekiyor? bu kafada olursanız, merak etmeyin. o yılan öyle ya da böyle size de dokunur bir gün.
yılanın illa size de mi dokunması gerekiyor? bu kafada olursanız, merak etmeyin. o yılan öyle ya da böyle size de dokunur bir gün.
ulan abartı sanıyordum da gerçekten televizyonda insanların eşcinsellik görüp koşa koşa vurdurmaya başlayacağını düşünen gerizekalılar varmış. üstelik büyük resmi görüp bunu nüfus kontrolüne bağlamış.
vay amına koyayım ben bunları şehir efsanesi sanıyordum.
vay amına koyayım ben bunları şehir efsanesi sanıyordum.
savaş mağduru olmayıp, savaş karşıtı olmakla aynıdır.