bu ortalama olduğuna göre bunun çok daha üstündekiler olduğu gibi, çok daha altındakiler de var. benim canımı sıkan kısım o 86'nın altı. olm milyonlarca yıllık evrimden sonra gelinen şu teknoloji çağında gorilden daha düşük zekaya sahip bunca insanın olması sizin canınızı sıkmıyor mu? sonra primat denince de kızıyorlar.
sözlüğün ortalamasının 86'dan çok da yüksek olduğunu düşünmüyorum bu arada. 90'sa öpüp başıma koyarım.
13.03.2024 · 20. sıra
i am cookie monsters nipple
12.03.2024 00:02