ben bi dezavantajini gormedim.
belki de yakisikli olmadigim icindir.
onumuzdeki basliklara bakicaz. (bkz: çirkin olmanın avantajları)
09.06.2021 · 43. sıra
fredzoidberg
08.06.2021 11:24 ~ 11:26