Sık geçen başlıklar

rte'nin sinan oğan'a eleman demesi 2

ekşi'de gör
milliyetçilere üzülüyorum.

her seferinde "doğru adam" diye bir piyon lider buluyorlar kendilerine. sonra o lider gidip "milliyetçiliği ayaklarımızın altına aldık" diyebilen adama destek çıkıyor. haliyle eleman oluyor.

eleman tabi. aynı devlet bahçeli gibi sinan oğan'da bir eleman.