kazanmak yetmez.
zira, imamoğlu da ilk raund'u kazanmıştı. yani, 'hiç bir şey olmasa da birşeyler oldu' diyen çıkar, 'çünkü çaldılar' diyen çıkar, 'öyle yirmi bin oy farkla olmaz' diyen çıkar. o yüzden; neme lazım deyip tren gibi geçecek bir aday bulunmalı ve sandıkların üçte biri daha açılmamışiken, sağlam bir üç milyon, beş milyon fark atmalı. aksi halde, oy sayımı bir sonraki seçime kadar devam eder.
kılıçdaroğlu pırıl pırıl dürüst bir adamdır ama o farkı atamaz. ayrıca eminim iyi bir planı vardır.
ben aday olacağım, ben, ben, ben deyip şimşekleri üstüne çekiyor.
ayrıca cesur ve yürekli bir adam.
köylü, şehirli, pkk lı, kendi partisinin içinde gözüne kestirenler, kısaca önüne gelen saldırıyor. saldırmayan kimse kalmadı dense yeridir. ama pes etmiyor.
bu yüzden insanlar sevmeye başladı.
11.10.2021 · 19. sıra
fikiri
10.10.2021 01:26