Sık geçen başlıklar

kılıçdaroğlu cb adayı olursa kazanabilir mi 2

ekşi'de gör
kazanmak yetmez.
zira, imamoğlu da ilk raund'u kazanmıştı. yani, 'hiç bir şey olmasa da birşeyler oldu' diyen çıkar, 'çünkü çaldılar' diyen çıkar, 'öyle yirmi bin oy farkla olmaz' diyen çıkar. o yüzden; neme lazım deyip tren gibi geçecek bir aday bulunmalı ve sandıkların üçte biri daha açılmamışiken, sağlam bir üç milyon, beş milyon fark atmalı. aksi halde, oy sayımı bir sonraki seçime kadar devam eder.

kılıçdaroğlu pırıl pırıl dürüst bir adamdır ama o farkı atamaz. ayrıca eminim iyi bir planı vardır.
ben aday olacağım, ben, ben, ben deyip şimşekleri üstüne çekiyor.

ayrıca cesur ve yürekli bir adam.
köylü, şehirli, pkk lı, kendi partisinin içinde gözüne kestirenler, kısaca önüne gelen saldırıyor. saldırmayan kimse kalmadı dense yeridir. ama pes etmiyor.
bu yüzden insanlar sevmeye başladı.
insanların bu aralar sorduğu soru.

önümüzdeki seçimlerde muhalefet seçmeninin temel motivasyonu kendi adaylarının kazanması değil karşıdaki adayın kaybetmesi üzerine kurulu olacak. abd seçimlerinde aynısı trump için oldu. muhalefet, trump'ın karşısındaki adayda birleşti ve seçimi kazandılar. biden'i çok sevdiklerinden değil...

türkiye'de de böyle olacak. muhalefetin adayının kim olduğundan bağımsız olarak, iktidara kaybettirmek için oy kullanacak olan seçmenin tercihleri önemli olacak. şu konjonktürde, değil kemal kılıçdaroğlu, hasan cihat örter muhalefetin ortak adayı olsun açık ara farkla kazanır.

siz bakmayın buraya gelip de "kılıçdaroğlu aday olursa ben oy vermem" diyen elemanlara. bu arkadaşlar, kılıçdaroğlu aday olmasa da zaten oy vermez. sağcısı solcusu, gerçek bir muhalif seçmen, muhalefet kimi ortak aday olarak belirlemişse gider oy verir.

haa baktı anketlerde kazanamıyor, eminim kazanamayacagı bir seçimde aday olmaz. kim kazanacaksa onu aday gösterir sıkıntı yapmaya gerek yok. aday olursa mutlaka kazanıyor anlamına gelir.