Sık geçen başlıklar

ama sen pek engelliye benzemiyorsun 1

ekşi'de gör
o arkadaşın da sırıtarak yanıtladığı diyalog. o kişi o diyalogdan memnunsa yapacak bir şey yok.

kendi halinden memnun olan insanlar için başkalarına tepki göstermeyi bırakalı çok oldu. siz birileri için mücadele ediyorken o birileri sizi hiç umursamıyor. bunu idrak edebilmek yıllarımı aldı ama artık öğrendim. size de tavsiye ederim. çok rahatlıyor insan.