o arkadaşın da sırıtarak yanıtladığı diyalog. o kişi o diyalogdan memnunsa yapacak bir şey yok.
kendi halinden memnun olan insanlar için başkalarına tepki göstermeyi bırakalı çok oldu. siz birileri için mücadele ediyorken o birileri sizi hiç umursamıyor. bunu idrak edebilmek yıllarımı aldı ama artık öğrendim. size de tavsiye ederim. çok rahatlıyor insan.
26.04.2023 · 33. sıra
paintman
25.04.2023 13:38 ~ 13:41