daha geçen sene izlemişim gibi.. 18 yıl nedir?
şu iki sahne 18 yıldır aklımda;
https://www.youtube.com/watch?v=3zmdawxi_j8
https://www.youtube.com/watch?v=mznllql7bpa
Sık geçen başlıklar
blurayfin 18
ekşi profilibu olaydaki sorumlular;
- ogs ve hgs diye iki ayrı şey çıkarıp milletin kafasını karıştıranlar (devlet)
- yol ortasına beton yapanlar (devlet)
- aniden direksiyon kıran şoför (birey)
sorumluluğun büyüğü devlettedir.
- ogs ve hgs diye iki ayrı şey çıkarıp milletin kafasını karıştıranlar (devlet)
- yol ortasına beton yapanlar (devlet)
- aniden direksiyon kıran şoför (birey)
sorumluluğun büyüğü devlettedir.
son videosunu 1 saatte damıtmış. sjajsj sanırsın budha hayatın gerçeklerini vazediyor. en fazla reddit'ten okuduğu top voted bir yazıyı alıntılamıştır.
içinde artık tedavülde olmayan eski samsung telefon şarjı var. artık üretilmeyen kodak fotoğraf makinesi aktarım kablosu var. 50 tane iphone şarj kablosu var ve hiçbiri calismiyor. lan kablosu var. var oğlu var. ve artık benim bile hatırlamadığım nice kablolar, adaptörler, piller var. nereye gitsem bu kutuyu götürüyorum ve asla bırakmıyorum. gözlemlerime göre yalnız değilim, etrafımdaki tüm diğer hemcinslerimde benzer bir kutu var. bu kutunun en büyük düşmanı da kadınlardir. sürekli atmaya çalışırlar.
suyumuz geldi ne ya. tipik berkecan ezgi evliliği. suyumuz geldi aksksk
adeta rönesanstan kopup gelmiş.
https://pbs.twimg.com/media/deymdstw0aaak7f.jpg
edit: heykelin nasreddin hoca olduğuna dair rivayetler var.
https://pbs.twimg.com/media/deymdstw0aaak7f.jpg
edit: heykelin nasreddin hoca olduğuna dair rivayetler var.
asrın ironisi olur herhalde. sen yıllarca didin, uğraş, başkanlık sistemini bir şekilde ülkeye getir. sonra yapılan ilk seçimde kaybet. böyle ironiye can kurban yemin ederim. ne gülerim ama.
22 aralık 2016 halep'in düşman işgalinden kurtuluşu.
asın bayrakları.
asın bayrakları.
laik devletin ruhuna fatiha'dır o. yakında üzerine de bir yasin okuyup cenazeyi gömmeden birşeyler yapmak lazım.
lan durun komünistler zaten ortalık karışık amk
arkadaki tablolara dikkat edin, 14 yazıyor. (1 ve 4)
https://pbs.twimg.com/media/co8z3mfxyaadvpl.jpg
bu sene iyi komplo yaptı be
https://pbs.twimg.com/media/co8z3mfxyaadvpl.jpg
bu sene iyi komplo yaptı be
demin tayyip erdoğan dedi.
donald trump'tan bahsederken;
"orada bi adam var müslümanları sevmiyor. bizde gelmiş burada bi binaya adını vermişiz. ben de gittim yanlışlıkla açılışını yaptım. o ismi de değiştirmek lazım"
akksldkdşsşsşsşd
donald trump'tan bahsederken;
"orada bi adam var müslümanları sevmiyor. bizde gelmiş burada bi binaya adını vermişiz. ben de gittim yanlışlıkla açılışını yaptım. o ismi de değiştirmek lazım"
akksldkdşsşsşsşd
(bkz: ssg kim lan)
şimdi artık iphone falan var açılış notları tarih oldu ama bir zamanlar bu çok meşhurdu. kimi bismillahirahmanirahim yazardı kimi en büyük cimbom yazardı kimi ne mutlu türküm diyene yazardı. hey gidi günler.
benim bu teoriyi çok ciddi destekleyen bir savım var.
yıllardır porno izlerim. özellikle black cock yani devasa zenci siki içerikli olanları da izledim. ve şu nokta dikkatimi çekti; adamın penisi 30 santim ve kadının neredeyse afedersiniz kalbine kadar sokmuş ama kadın hala eliyle vajinasını ovuyor. yani herif 30 santimlik şeyi sokmuş ama hala kadın tatmin değil ve eliyle işini görüyor. şimdi demekki burada boyun bi önemi yok. önemi olsa kadın niye eline muhtaç olsun. önemli olan o noktayı bulmak. noktayı bulun gerisi kolay. isterseniz 0.5 uç sokun yine iş görür. ha maksat gözümüz doysun mantalitesindeyse kadın ona yapacak bişey yok. gözünü allah doyursun orospu seni. sevgiler.
yıllardır porno izlerim. özellikle black cock yani devasa zenci siki içerikli olanları da izledim. ve şu nokta dikkatimi çekti; adamın penisi 30 santim ve kadının neredeyse afedersiniz kalbine kadar sokmuş ama kadın hala eliyle vajinasını ovuyor. yani herif 30 santimlik şeyi sokmuş ama hala kadın tatmin değil ve eliyle işini görüyor. şimdi demekki burada boyun bi önemi yok. önemi olsa kadın niye eline muhtaç olsun. önemli olan o noktayı bulmak. noktayı bulun gerisi kolay. isterseniz 0.5 uç sokun yine iş görür. ha maksat gözümüz doysun mantalitesindeyse kadın ona yapacak bişey yok. gözünü allah doyursun orospu seni. sevgiler.
http://www.kapsamhaber.com/…asta_ziyafeti_h1409.jpg
http://image.cdn.iha.com.tr/…es/2015/42/1296955.jpg
http://ilerihaber.org/…an-herkese-kavun-yedirdi.jpg
http://image.cdn.iha.com.tr/…es/2015/42/1296868.jpg
http://static.birgun.net/…kavun-yedirdi-80184-1.jpg
http://ilerihaber.org/images/crsz_g7ucaau4en.jpg
http://static.birgun.net/…kavun-yedirdi-80182-1.jpg
http://cdn.internethaber.com/gallery/25660/9.jpg
http://www.kamudanhaber.com/…91_3746_01122012_4.jpg
http://www.haber5.com/…2/12/01/15/4a6f/sncyngi2.jpg
http://haber.sol.org.tr/…21201000000istanbul121.jpg
http://imggaleri.hurriyet.com.tr/…rdi/a17211000.jpg
http://cdn.internethaber.com/gallery/25660/12.jpg
http://imggaleri.hurriyet.com.tr/…rdi/a17205740.jpg
http://www.hurriyet.com.tr/_np/8278/11808278.jpg
http://www.cumhuriyet.com.tr/…286338_resource/6.jpg (hayvanlar alemi)
http://image.cdn.iha.com.tr/…es/2015/42/1296955.jpg
http://ilerihaber.org/…an-herkese-kavun-yedirdi.jpg
http://image.cdn.iha.com.tr/…es/2015/42/1296868.jpg
http://static.birgun.net/…kavun-yedirdi-80184-1.jpg
http://ilerihaber.org/images/crsz_g7ucaau4en.jpg
http://static.birgun.net/…kavun-yedirdi-80182-1.jpg
http://cdn.internethaber.com/gallery/25660/9.jpg
http://www.kamudanhaber.com/…91_3746_01122012_4.jpg
http://www.haber5.com/…2/12/01/15/4a6f/sncyngi2.jpg
http://haber.sol.org.tr/…21201000000istanbul121.jpg
http://imggaleri.hurriyet.com.tr/…rdi/a17211000.jpg
http://cdn.internethaber.com/gallery/25660/12.jpg
http://imggaleri.hurriyet.com.tr/…rdi/a17205740.jpg
http://www.hurriyet.com.tr/_np/8278/11808278.jpg
http://www.cumhuriyet.com.tr/…286338_resource/6.jpg (hayvanlar alemi)
sedet'ten bahsediyorum oruç oruç sinirlendirdi beni çünkü herkese aşmış çizer diyor. oturdum ve tek tek çıkardım ve bi noktadan sonra yoruldum. iftara ne kadar kaldı :(
(bkz: tamer poyraz demiralp/@ssg)
(bkz: feraz şanyar/@ssg)
(bkz: johannes voss/@ssg)
(bkz: kim jung-gi/@ssg)
(bkz: shaun tan/@ssg)
(bkz: hüseyin celal koç/@ssg)
(bkz: #3092)
(bkz: ergün gündüz/@ssg)
(bkz: latif demirci/@ssg)
(bkz: jim lee/@ssg)
(bkz: todd mcfarlane/@ssg)
(bkz: #4053225)
(bkz: tamer poyraz demiralp/@ssg)
(bkz: feraz şanyar/@ssg)
(bkz: johannes voss/@ssg)
(bkz: kim jung-gi/@ssg)
(bkz: shaun tan/@ssg)
(bkz: hüseyin celal koç/@ssg)
(bkz: #3092)
(bkz: ergün gündüz/@ssg)
(bkz: latif demirci/@ssg)
(bkz: jim lee/@ssg)
(bkz: todd mcfarlane/@ssg)
(bkz: #4053225)