yapacağınız geyiği sikeyim. yılların kutsal bilgi kaynağını 2 senede oyun parkına çevirdiler.
amerikan borsalarının çöktüğü yok, %2 gerileme var o da trump'ın saçmalıklarının fiyatlaması. mcmaster'ı görevden almış yine, kafasına göre takılıyor embesil.
muhtemelen birileri faiz cenneti ülkemizden yüklü bir miktarda para çekti onun hararetini yaşadık. sabaha toparlar, gün içinde 3.95-3.96larda yatay seyreder ve bu şekilde kapatır haftayı.
tüm kaynağını betona gömersen para birimini böyle dansöz ederler işte.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
yalan rüzgarı, rosalinda, maria mercedes gibi evdekilerin izlettiği dizileri saymayacak olursak (bkz: the oz)
nickime bakıp yakan beylere genel duyuru yapayım; oğlum evladım 37 yaşında olucam yakında. koca kadınım.
bu nick 15 yıl önce alındı, ne yazık ki değişmiyor n'apayım?
bu nick 15 yıl önce alındı, ne yazık ki değişmiyor n'apayım?
kayıtlara geçmesi açısından yazıyorum.
1 abd doları'nın 3,96494984 türk lirası ettiği dönemde yapılan açıklamadır.
yatakta başka bir kadınla karısına basılıp, hayatım şu an seks yaptığımızı düşünmen yanlış diyen adam gibi.
1 abd doları'nın 3,96494984 türk lirası ettiği dönemde yapılan açıklamadır.
yatakta başka bir kadınla karısına basılıp, hayatım şu an seks yaptığımızı düşünmen yanlış diyen adam gibi.
her şeyin içine viagra'nın etkin maddesi olan sildenafil koyulduğunu gördüğümüz ifşadır. toplumun cinsel saldırganlığını düşününce, taşlar yerine oturuyor.
ilave olarak hacı, hicret, osmanlı, evliya, ümmetoğlu, hünkar, hastürk, uygur, nisa, tekbir gibi dini/siyasi/ruhani terimlerle halkı kandırma furyasının devam ettiğini gördüğümüz listedir.
last but not least, pınar yine şaşırtmamış ve listeye girmiştir. boykota devam.
ne ayaksınız olm siz?
ilave olarak hacı, hicret, osmanlı, evliya, ümmetoğlu, hünkar, hastürk, uygur, nisa, tekbir gibi dini/siyasi/ruhani terimlerle halkı kandırma furyasının devam ettiğini gördüğümüz listedir.
last but not least, pınar yine şaşırtmamış ve listeye girmiştir. boykota devam.
ne ayaksınız olm siz?
uzun yolda takip mesafenizi daima koruyun, araya giren kaynakçılar olursa onunla da mesafe koyun. olur da dibinize kadar girip sürekli selektör yapan bir magandaya denk gelirseniz aniden frene basın.
sonuç olarak takip mesafesi bırakmadığı ve arkadan çarptığı için götüne girecek olan iki araç masrafı olacaktır.
sonuç olarak takip mesafesi bırakmadığı ve arkadan çarptığı için götüne girecek olan iki araç masrafı olacaktır.
yıldız tilbe'nin evine aldığı bir homelessla olan macerasını içeren video klip.
suyumuz geldi ne ya. tipik berkecan ezgi evliliği. suyumuz geldi aksksk
boluspordan hazırlık maçı da olsa 6 tane gol yedik lan 6 tane. güler misin ağlar mısın? yedeğini de sikeyim asını da sikeyim başkanını da sikeyim teknik direktörünü de sikeyim. kahpe evlatları.
sorulur mu bu. tabii ki ekşi sözlük yazarları hangi burçsa o burçtur.
metrobüsün boş olmasını daha çok garipsedim.
maaşların yatış gününün nasıl hesaplandığını merak ederek çıktığım liste . acaba çaylak olunan gün mü yoksa her ayın ilk pazartesi mi ?
edit:imla
edit:imla
türkiye'de ağaçlar bu hızla kesilmeye devam edilirse her şehirde gerçekleşecek olan olay.
ağaçlar durmaktan çok fazlasını yapıyor. ama bizim insanızın bunu görmesi biraz zaman alacak. filtreden geçmediği için kolay kolay.
ağaçlar durmaktan çok fazlasını yapıyor. ama bizim insanızın bunu görmesi biraz zaman alacak. filtreden geçmediği için kolay kolay.
güzel soru. fakat mantıklı bir cevabı yok. o yüzden ‘ne yapıyor lan bu mallar?’ diye izliyoruz.
koca şair "çişim geldi" diyecek değil yaa,,,
hiç üşenmemiş tam da bu başlık altına uyacak şiir yazmış :
_____________________________________________
bilmem ki nasıl anlatsam;
nasıl, nasıl, size derdimi.
bir dert ki yürekler acısı,
bir dert ki düşman başına.
gönül yarası desem..
değil !
ekmek parası desem..
değil !
bir dert ki..
dayanılır şey değil !
_________________________________
hiç üşenmemiş tam da bu başlık altına uyacak şiir yazmış :
_____________________________________________
bilmem ki nasıl anlatsam;
nasıl, nasıl, size derdimi.
bir dert ki yürekler acısı,
bir dert ki düşman başına.
gönül yarası desem..
değil !
ekmek parası desem..
değil !
bir dert ki..
dayanılır şey değil !
_________________________________
nil makaracı'nın açıklamasına göre kendisini işten çıkaran da bi kadın. bu ülkede kadının kadına yaptığı eziyetin sonu yok.
bugün taşak oğlanı haline gelen feminist ideolojinin bu hale gelmesinin sebebi de budur. üst sınıfa geçen, daha üst sınıfa ait olduğunu hisseden kadının diğer kadınları şevkle ezmesi.
bugün taşak oğlanı haline gelen feminist ideolojinin bu hale gelmesinin sebebi de budur. üst sınıfa geçen, daha üst sınıfa ait olduğunu hisseden kadının diğer kadınları şevkle ezmesi.
al-kol
al-gebra
al-goritma
al-kimya (alchemy)
bagdat ve sam'da cevirilen yüzlerce antik yunan eseri.
roma rakamlari ile bi skim basaramayan avrupalilar karsisinda hint rakamlarinin araplar tarafindan sadelestirilmesi, gelistirilmesi, "0" in kesfi.
iberya'li müslüman filozoflarin avrupa kültürüne etkisi.
ingilizce'deki orange kelimesinden ispanyolca'daki ojala kelimesine kadar onlarca dilde görülen arapca kökenli kelimeler.
islam rönesansinin bitisi
avrupa rönesansinin baslangici
araplarin deve sidigi ile tanismasi
kapanis..
al-gebra
al-goritma
al-kimya (alchemy)
bagdat ve sam'da cevirilen yüzlerce antik yunan eseri.
roma rakamlari ile bi skim basaramayan avrupalilar karsisinda hint rakamlarinin araplar tarafindan sadelestirilmesi, gelistirilmesi, "0" in kesfi.
iberya'li müslüman filozoflarin avrupa kültürüne etkisi.
ingilizce'deki orange kelimesinden ispanyolca'daki ojala kelimesine kadar onlarca dilde görülen arapca kökenli kelimeler.
islam rönesansinin bitisi
avrupa rönesansinin baslangici
araplarin deve sidigi ile tanismasi
kapanis..
kızına tecavüz edene kendi ceza veren adam başlığında bu cinayeti övenler 400 favori alıyordu. şimdi iftira olduğu ortaya çıktı bu sefer babaya sövenler yüzlerce favori alıyor. akşama kadar sövüp aşağıladığınız çomarlar dan bir farkınız yok. bu tiplerde artık ekşici çomar oluyorlar haliyle.
aynı fikirdeyim...
şöyle ki efendim; senelerdir biz kıçımızı yırtarken yapmayın, etmeyin, bu böyle gitmez derken "ehonomi çoh eyi" diye gezen sığırların akıllanması için o doların fezaya çıkmasını bütün kalbimle istemekteyim.
fındık üreticisinin sıkıntısını, taksici esnafının ezilmesini, çiftçinin ağlamasını, halk otobüslerinin isyanını büyük keyifle izliyorum. bana bir şey olmaz, yıllardır bütün tedbirlerimi aldım. bu güne kadar ben çektim. biraz da size girsin... ilaveten aynı gemideyiz diyene de kafam girsin!
velhasıl bence ehonomi çoh eyi
edit: başından beri trol olduğunu biliyoruz. zaten başlığı açan da kaçıp gitti. haberin niteliği ile fikirlerim arasında ilişki yok, bu benim fikrim. haber doğru da olsa yanlış da olsa böyle düşünüyorum... hele hele gerizekalı aktroll çomarın biri de nikaltıma kadar aklınca pisliğini kusmuş... mal olduğunuzu biliyoruz da bu dipnotu yazdıracak kadar da salaklaşmayın arkadaş!
şöyle ki efendim; senelerdir biz kıçımızı yırtarken yapmayın, etmeyin, bu böyle gitmez derken "ehonomi çoh eyi" diye gezen sığırların akıllanması için o doların fezaya çıkmasını bütün kalbimle istemekteyim.
fındık üreticisinin sıkıntısını, taksici esnafının ezilmesini, çiftçinin ağlamasını, halk otobüslerinin isyanını büyük keyifle izliyorum. bana bir şey olmaz, yıllardır bütün tedbirlerimi aldım. bu güne kadar ben çektim. biraz da size girsin... ilaveten aynı gemideyiz diyene de kafam girsin!
velhasıl bence ehonomi çoh eyi
edit: başından beri trol olduğunu biliyoruz. zaten başlığı açan da kaçıp gitti. haberin niteliği ile fikirlerim arasında ilişki yok, bu benim fikrim. haber doğru da olsa yanlış da olsa böyle düşünüyorum... hele hele gerizekalı aktroll çomarın biri de nikaltıma kadar aklınca pisliğini kusmuş... mal olduğunuzu biliyoruz da bu dipnotu yazdıracak kadar da salaklaşmayın arkadaş!
bir kaç entry üsteki yazar ne güzel özetlemiş. chp bu kadroyla başa gelirse bezeremez deseler yine iyi, ülke batar diyorlar. ulan ayı bekir bozdağ beceriyorsa, herkes becerir, bekir'in yerine herhangibi bir lise öğrencisi tarafından yönetilmeyi yeğlerim açıkçası
ülkede metallica'ya ve kitap okumaya bok atarak prim kasmaya çalışan adamlar bir bitmedi ona yanıyorum.
yine silkilmedik bir kulak arkamızın kalacağı başlık.*
suriyelileri gönderme söylemi kadar önemli olan tek konu var bence; yenilenebilir rant sağlaması. yiyici kesime bunu sağlayabilirse iktidar olurlar. “kardeşim siz yemeye devam edeceksiniz ama daha kardeşçesine, pastada hepimize yer var, tek birine muhtaç değilsiniz” imajı önemli.
yani zaten hayvanseverler, sezgin tanrıkulu, eren erdem gibi tiplerden bıkan chp’liler cepte artık akp’ye oynasın. fetö’den bahsetmesine bile gerek yok, zaten bu sebeple canı yananlar en güçlü muhalife oy verecek.
suriyeliler konusunda da trump’ın meksika tavrını yaparsa kazanrlar. bizim insanımız komünistlikten tiksinir, paylaşmayı sevmez. kendi asgari ücreti suriyeli yüzünden az değil ama öyle yansıtılırsa baya bi kesim alır bu mesajı.
yani kimsenin rabia filan umrunda değil, ortada olandan çok para varmış da hepsi suriyelilere gittiğinden kalmıyomuş gibi gösterilirse bir sabah meral akşener’i başkan görebiliriz.
yani zaten hayvanseverler, sezgin tanrıkulu, eren erdem gibi tiplerden bıkan chp’liler cepte artık akp’ye oynasın. fetö’den bahsetmesine bile gerek yok, zaten bu sebeple canı yananlar en güçlü muhalife oy verecek.
suriyeliler konusunda da trump’ın meksika tavrını yaparsa kazanrlar. bizim insanımız komünistlikten tiksinir, paylaşmayı sevmez. kendi asgari ücreti suriyeli yüzünden az değil ama öyle yansıtılırsa baya bi kesim alır bu mesajı.
yani kimsenin rabia filan umrunda değil, ortada olandan çok para varmış da hepsi suriyelilere gittiğinden kalmıyomuş gibi gösterilirse bir sabah meral akşener’i başkan görebiliriz.
tek bir yorumuna katılıyorum.
"ipini koparanın yazı yazdığı"
"ipini koparanın yazı yazdığı"
tek oğlusun - dolayısı ile işlerinin başına geçmeni bekler... ama senin hayallerin vardır, bunu farkeder ve ortaokuldan sonra seni okuldan alır... liseyi gizlice dışardan bitirirsin... üniversiteyi kazanırsın... 2 master 2 uzmanlık programı, 2 si y.dışı olmak üzere toplam 5 üniversite okursun, uluslararası sertifikalar vs.
işinde de oldukça iyisindir ama ülkenin durumu belli... liyakat vs hak getire...
baban durur mu koyar lafları oturur içine...
"n'oldu şimdi, o kadar okudun ettin... kaç para kazandın?"
"..."
"yazıklar olsun... o kadar okudun bi ceo olamadın mı?"
"..."
"işin başına geçseydin şimdi kaç milyonluk adamdın..."
"..."
kendisi orta 2 terk ve maalesef haklı.
işinde de oldukça iyisindir ama ülkenin durumu belli... liyakat vs hak getire...
baban durur mu koyar lafları oturur içine...
"n'oldu şimdi, o kadar okudun ettin... kaç para kazandın?"
"..."
"yazıklar olsun... o kadar okudun bi ceo olamadın mı?"
"..."
"işin başına geçseydin şimdi kaç milyonluk adamdın..."
"..."
kendisi orta 2 terk ve maalesef haklı.
din tacirliği + cehalet + kleptomani= iktidar
(bkz: kılıçdaroğlu)
kursun dokme'yi unutmuslar
tabi ki burhanın öleceğini düşünüp şampanya içip kilt giyip evinde dans ettiği sahnedir.
yerli ramos diyenler olmuş. ne yiyiyor ne içiyorsunuz da bu kafayı yaşıyorsunuz anlamıyorum. bomboş topçudur. bol sakatlanır, yavaştır, her pozisyon eli kolu rakibinin üstündedir. çok bariz fauller yapar.
ben savunmacının bülent korkmaz, tomas ujfalusi ve rigobert song gibi olanını severim.
not: gs.
ben savunmacının bülent korkmaz, tomas ujfalusi ve rigobert song gibi olanını severim.
not: gs.
"insanın sevdiklerini uyurken seyretmekten, saçlarını öpmekten, açılmışsa şayet üstünü örtmekten mahrum olması, doğrusunu allah bilir, günahlarına kefaret sayılsa yeridir."
radyo dalgalarını meleklerin ve cinlerin taşıdığı konusunda çok ciddi (!) tespitleri olan,
islamı istediği gibi yorumlayıp allah tarafından kendisine kitap yazdırıldığını iddia eden,
2.abdulhamit'e önce hakaretler yağdırıp sonra dualar eden,
mustafa kemal atatürk'e önce dualar edip öldükten sonra arkasından sallayan,
islam'da en büyük faziletlerden biri sayılan evlilik kurumunu gizliden gizliye kötü bir yolmuş gibi gösteren,
ingiliz muhipleri cemiyeti'nin en önemli üyesi ve de eski bir ırkçı olan,
hayatının bir döneminde akıl hastanesine tıkılan,
van'da zindanda yatarken parmaklıklar dışına çıkıp aşağıda bulunan kaynaktan abdest alıp namaz kıldığı gibi müthiş bir kerameti de talebeleri değil, kendisi tarafından açıklanan, değişik.
ateşi bol olsun.
islamı istediği gibi yorumlayıp allah tarafından kendisine kitap yazdırıldığını iddia eden,
2.abdulhamit'e önce hakaretler yağdırıp sonra dualar eden,
mustafa kemal atatürk'e önce dualar edip öldükten sonra arkasından sallayan,
islam'da en büyük faziletlerden biri sayılan evlilik kurumunu gizliden gizliye kötü bir yolmuş gibi gösteren,
ingiliz muhipleri cemiyeti'nin en önemli üyesi ve de eski bir ırkçı olan,
hayatının bir döneminde akıl hastanesine tıkılan,
van'da zindanda yatarken parmaklıklar dışına çıkıp aşağıda bulunan kaynaktan abdest alıp namaz kıldığı gibi müthiş bir kerameti de talebeleri değil, kendisi tarafından açıklanan, değişik.
ateşi bol olsun.
modern,eşitlik ve adaletin olduğu,yeşil,temiz ve düzenli,özgür,konforlu,saygılı ve eğitim düzeyi yüksek insanların yaşadığı,aydınlık bir türkiye cumhuriyeti.
regl dönemine denk gelirsiniz inşallah.
bu firmanın boykot edilmesinde en ufak bir şüphe bırakmayacak olaydır:
- boykottan sonra satışlar iyice düştü patron ne yapalım?
- sosise baş koyun, baş yesinler.
- boykottan sonra satışlar iyice düştü patron ne yapalım?
- sosise baş koyun, baş yesinler.
şu silindirik maç yüzüne bir hafta galatasaraysız geçiyor..
(bkz: tekel bayi)
iş görüşmesi sonrası, olumlu/olumsuz döneceğiz deyip dönmeyen insan kaynakları kadar normaldir.
(bkz: ne kadar ekmek o kadar köfte)
(bkz: ne kadar ekmek o kadar köfte)
doğru beyandır, birkaç milyon suriyeli turist gelebilir. her türlü masrafları tc tarafından karşılanacak, savaşmayan, sevişen, kalıcı turistler.
1 erkeğe 6 erkek düşen ortam.
bence sevindirici ve olumlu bir gelişme.
son iki yılda yapılan maaş hatalarının bir sonucudur. futbolcular da insan, pepe yıllık 4,5 milyon euro alırsa fabri de 2,5 ister.
takımda bu sezon geçen yıllardaki arkadaşlık ortamı pek görünmüyorsa nedeni bu maaşlar arasındaki uçurumdur. negredo'nun aldığı maaşa girmiyorum bile.
ya diğer oyunculara da benzer maaşlar vereceksin ya da yavaş yavaş böyle sorunlar, performans düşüşleri görünecek.
önümüzdeki sezon bu hatalardan dönülür umarım.
takımda bu sezon geçen yıllardaki arkadaşlık ortamı pek görünmüyorsa nedeni bu maaşlar arasındaki uçurumdur. negredo'nun aldığı maaşa girmiyorum bile.
ya diğer oyunculara da benzer maaşlar vereceksin ya da yavaş yavaş böyle sorunlar, performans düşüşleri görünecek.
önümüzdeki sezon bu hatalardan dönülür umarım.
karmaya inanarak orospuluğuna kılıf uydurur, neşesini bulur. şeyinin keyfine yaşar. arada cici kız görünmek için de "etik değil" falan der ama sonra "bana ne" diyerek özüne döner.
itinayla sikip atınız. evet hemcinsim için diyorum bunu. bunlar ahlakî saygıyı haketmiyor.
edit; sevgilisini aldatanlar, sevgilisi olan erkeğe sürtünenler mesaj kutuma akıyor maşallah. neymiş kadın kadına "şunu sikin atın" der miymiş ? der efendim. konu kadın olunca niye hemen bi "ay ama kadına öyle söylenmez" diyorsunuz ? bi erkek ahlâksızlık yapınca itin götüne sokuyoruz ama ? en ağır küfürü ediyoruz ama ? kadın gidip ahlâksızlık yapıyorsa ben de onun anladığı dilden konuşurum. pozitif ayrımcılığınıza da kafam girsin ayrıca.
itinayla sikip atınız. evet hemcinsim için diyorum bunu. bunlar ahlakî saygıyı haketmiyor.
edit; sevgilisini aldatanlar, sevgilisi olan erkeğe sürtünenler mesaj kutuma akıyor maşallah. neymiş kadın kadına "şunu sikin atın" der miymiş ? der efendim. konu kadın olunca niye hemen bi "ay ama kadına öyle söylenmez" diyorsunuz ? bi erkek ahlâksızlık yapınca itin götüne sokuyoruz ama ? en ağır küfürü ediyoruz ama ? kadın gidip ahlâksızlık yapıyorsa ben de onun anladığı dilden konuşurum. pozitif ayrımcılığınıza da kafam girsin ayrıca.
çok eğlenceli olabilir.
3 yılda bir kez yapıyorum o bile keyifli mesela.
3 yılda bir kez yapıyorum o bile keyifli mesela.
yemeklere de tuz atmazlar
şahsen ben atmıyorum
şahsen ben atmıyorum
muhteşem bir armoniye sahip şarkının içine sıçmışlar.
bu şarkıyı muhteşem yapan ergüder yoldaş'ın aranjmanı, ara bas partisyonları ve inanılmaz şekilde kullanılan doğru seçilmiş tüm enstrümanlardır.
sadece bestesini alıp, elektro gitara distortion'u verince aynı tadı vermesini nasıl beklemişler, anlamadım; ki mor ve ötesi iyidir aslında aranjman işinde.
olmamış..
bu şarkıyı muhteşem yapan ergüder yoldaş'ın aranjmanı, ara bas partisyonları ve inanılmaz şekilde kullanılan doğru seçilmiş tüm enstrümanlardır.
sadece bestesini alıp, elektro gitara distortion'u verince aynı tadı vermesini nasıl beklemişler, anlamadım; ki mor ve ötesi iyidir aslında aranjman işinde.
olmamış..