verilen karar
siktir edilmesi gerekenleri hayatında tutmak
belki düzelir dediğin ne varsa duzelmez
Sık geçen başlıklar
defoe 37
ekşi profilisol şeritte ağır vasıta gibi ilerleme özgüveni, düz yolda önü boşken ara ara yanan fren lambası, sinyal verir vermez şerit değiştirme, yan yoldan ana yola bodoslama çıkış gibi ritmi hızlandıran hareketlerdir.
bazıları da da sol şeritte ışık hızı denemeleri ve makas atarlar.
bazıları da da sol şeritte ışık hızı denemeleri ve makas atarlar.
sikmeye adam arayan dişçi görünümlü çakaldır
biz seni deneyelim bir sene bedava diş yap, memnun kalırsak kadrolu diş hekimimiz olursun.
biz seni deneyelim bir sene bedava diş yap, memnun kalırsak kadrolu diş hekimimiz olursun.
işimi de yaparım rahat da takılırım kombinidir.
tertemiz ve güncelliğini hiçbir zaman kaybetmeyecek klasik bir ikilidir.
karanlık dönem görmek isteyen nargile kafede kısa paça kumaş pantolon, sert bakış, kirli sakal kombinasyonlarına bakabilir.
tertemiz ve güncelliğini hiçbir zaman kaybetmeyecek klasik bir ikilidir.
karanlık dönem görmek isteyen nargile kafede kısa paça kumaş pantolon, sert bakış, kirli sakal kombinasyonlarına bakabilir.
çalışınca oluyor
yarak oluyor afedersin
yarak oluyor afedersin
piyon.
kendimi harcama konusunda çok yetenekliyim.
kendimi harcama konusunda çok yetenekliyim.
(bkz: uzun)
cevabı ekonomide saklı sosyal olgu.
geçim sıkıntısı çeken insanların hobisi ancak işi olabilir. severse!
geçim sıkıntısı çeken insanların hobisi ancak işi olabilir. severse!
satılık olarak ilana koyuyorsa geri zekalı gibi görünen erkektir.
araç bakıyorsun yanında elini kapıya yaslanmış bir hıyar var. veya motosiklet bakıyorsun yanında bir apaçi.
nasıl bir kafa, amaç ne çok enteresan.
araç bakıyorsun yanında elini kapıya yaslanmış bir hıyar var. veya motosiklet bakıyorsun yanında bir apaçi.
nasıl bir kafa, amaç ne çok enteresan.
yaşadığı yere kök salamamış, kültürünü benimsememiş insanların sorusu.
aslında insan nerenin kültürünü aldıysa oralıdır.
ama biz gittiğimiz yerin kültürünü almaz, kültürümüzü gittiğimiz yere götürürüz. bu yüzden istanbul 'da hala sokak ortasında bağıra bağıra konuşan insanlar (köy yerinde gibi) camdan halı silkeleyen kadınlar vardır.
otuz yıl olmuş hala sivaslıyım diyor. çünkü uyum sağlamıyor.
çok garip sosyolojik bir konudur bu.
aslında insan nerenin kültürünü aldıysa oralıdır.
ama biz gittiğimiz yerin kültürünü almaz, kültürümüzü gittiğimiz yere götürürüz. bu yüzden istanbul 'da hala sokak ortasında bağıra bağıra konuşan insanlar (köy yerinde gibi) camdan halı silkeleyen kadınlar vardır.
otuz yıl olmuş hala sivaslıyım diyor. çünkü uyum sağlamıyor.
çok garip sosyolojik bir konudur bu.
160-170 aralığıdır.
zaten 170 üstünü ararsanız yalnız kalırsınız tr şartlarında.
zaten 170 üstünü ararsanız yalnız kalırsınız tr şartlarında.
ölmeden cehennemi yaşayan insandır.
doğru bir tespittir.
daha dün biraderimle bu konuyu konuştuk.
en güzeli cam şişe. onun tadı bambaşka. keşke litrelik cam şişe olsa hatta.
edit.
bir litrelik cam şişe cola migrosta varmış. bilgi veren arkadaşa teşekkür ediyorum.
haa höö eskiden vardı liseliler bilmez diyerek beni ergenlikle alaya alan geri zekalıya da 2005 yılında liseyi bitirdiğimi ilettim.
boşuna sataşıp kendinizi rezil etmeyin.
daha dün biraderimle bu konuyu konuştuk.
en güzeli cam şişe. onun tadı bambaşka. keşke litrelik cam şişe olsa hatta.
edit.
bir litrelik cam şişe cola migrosta varmış. bilgi veren arkadaşa teşekkür ediyorum.
haa höö eskiden vardı liseliler bilmez diyerek beni ergenlikle alaya alan geri zekalıya da 2005 yılında liseyi bitirdiğimi ilettim.
boşuna sataşıp kendinizi rezil etmeyin.
çok güzel terkedilen erkektir.
büyük bir rezalettir.
puanım 10
puanım 10
geri çevrilme isteğidir.
yardım almaktır.
hayatında intihar etme derecesine gelmemiş insanların "abi yapan zaten yapar, ulaşacağı son noktaya gelmiştir" tarzı yorumlarını da büyük bir cehalet olarak görüyorum.
yaşamadığınız olaylarla ilgili boktan yorumlarınız bir insanın ölümüne sebep olabilir. son damla olmayın!
psikolojisi alt üst olan insana yaparsan yap demek çok büyük bi vebaldir. herkesin sorumluluk sahibi olarak ciddiyete yorum yazması gereken konular var.
yardım almaktır.
hayatında intihar etme derecesine gelmemiş insanların "abi yapan zaten yapar, ulaşacağı son noktaya gelmiştir" tarzı yorumlarını da büyük bir cehalet olarak görüyorum.
yaşamadığınız olaylarla ilgili boktan yorumlarınız bir insanın ölümüne sebep olabilir. son damla olmayın!
psikolojisi alt üst olan insana yaparsan yap demek çok büyük bi vebaldir. herkesin sorumluluk sahibi olarak ciddiyete yorum yazması gereken konular var.
(bkz: elektronik kelepçe)
kadın adamdan ayrılmış, ayrılmak istiyor ve adam peşini bırakmıyor, taciz tehdit gırla.
tak amına kodumun kelepçesini adama de ki bu kadına yaklaşırsan ananı sikerim.
hücreye atarım, beş sene çıkamazsın, hadım ederim vs caydırıcı bir ceza bul.
bak bakalım oluyor mu bu ne ya. her gün bi cinayet. bu kanun koyucular ne sikime yaşıyor.
kadın adamdan ayrılmış, ayrılmak istiyor ve adam peşini bırakmıyor, taciz tehdit gırla.
tak amına kodumun kelepçesini adama de ki bu kadına yaklaşırsan ananı sikerim.
hücreye atarım, beş sene çıkamazsın, hadım ederim vs caydırıcı bir ceza bul.
bak bakalım oluyor mu bu ne ya. her gün bi cinayet. bu kanun koyucular ne sikime yaşıyor.
renault 1.5 motorunu kullanan herhangi bir otomobildir.
kendi adıyla hitap etmek.
(bkz: bundan bize ne olması)