yaşadığı yere kök salamamış, kültürünü benimsememiş insanların sorusu. aslında insan nerenin kültürünü aldıysa oralıdır. ama biz gittiğimiz yerin kültürünü almaz, kültürümüzü gittiğimiz yere götürürüz. bu yüzden istanbul 'da hala sokak ortasında bağıra bağıra konuşan insanlar (köy yerinde gibi) camdan halı silkeleyen kadınlar vardır. otuz yıl olmuş hala sivaslıyım diyor. çünkü uyum sağlamıyor. çok garip sosyolojik bir konudur bu.