kimse silah zoruyla bir insanı sevmediği birisiyle evlendirmez, sevmediği işi yaptırtmaz. insan kendi seçimlerini kendi yapar, kendi karar verir. sonuçlarına da yine kendi katlanır.
hadi sevmediği işi maddi kaygılarla yapsın. sevmediğinden insanla evlenmenin sebebi neydi ki? gerekirse mutlu yaşa, yalnız öl.
kendi üzerine toprak atmış. daha ölmeden de bu toprağı sırtlamış, taşıyan kişidir. yazıktır. bu hayatta cehennemi yaşayandır.
edit: hala zorla evlendirilen çok insan varmış. onlar için sözümü geri alıyorum.
01.09.2021 · 31. sıra
subaraknoidal
31.08.2021 00:09 ~ 07:53