Sık geçen başlıklar
falconvirtue 22
ekşi profilialt kat komşum. 60 küsür yaşlarında. pazar günü asansörden inince apartman girişinde karşılaştım. "nasılsın amca iyi misin nasıl geçiyor günler" dedim. ağzında tam takamadığı maskesi ve eksik dişleri ile "gemiğim ağrıyor oğlum dizlerim de ağrıyor camiye gidip geliyom sadece çok sıkılıyom" dedi. gözlerimiz göründüğü için karşılıklı tebessümlü bakışlarla vedalaştık.
salı günü akşam hastaneye kaldırıldığını duydum, korona olmuş oğlundan kapmış diyorlar. oğlu süpermarkette çalışıyor. evleri karantinaya alınmış şerit çekmişler.
bu sabah da vefat ettiği haberini aldım.
pazar gördüğüm alt komşum bu sabah vefat etti. 4 gün içinde. dışarıya bakıyorum hayat herkes için aynen devam ediyor, dirseklere takılmış maskeler dışında.
salı günü akşam hastaneye kaldırıldığını duydum, korona olmuş oğlundan kapmış diyorlar. oğlu süpermarkette çalışıyor. evleri karantinaya alınmış şerit çekmişler.
bu sabah da vefat ettiği haberini aldım.
pazar gördüğüm alt komşum bu sabah vefat etti. 4 gün içinde. dışarıya bakıyorum hayat herkes için aynen devam ediyor, dirseklere takılmış maskeler dışında.
"eğer ağrı yoksa vaktini boşa harcamışsın" diye bir cümle okudum. youtube izleyip izleyip gelip burda yorum sıçmayın rica ediyorum.
bırak instagrama atmayanını,gezdiği yerleri çekmeyen insanlar bile var. anın tadını çıkaran insandır.
diaby, boyd,rocco,rebecho,lens'in olduğu takımda transferi beğenilmeyen futbolcu.
daha güven,necip,umut'a gelmedim.
daha güven,necip,umut'a gelmedim.
sen başarısızsin diyecek göt olmadığı için hızlı oyuncunuz yok onun eksikliğini hissettiniz bir de leminayi kazandınız diyor levent tüzemen yalakası. böyle yazarlar yorumcular olduğu sürece daha çok sağar bu adam galatasaray'ı.
beşiktaş eğer ölüm kalım maçına çıkıyorsa genelde ölen taraf olur.
not: 30 yıllık beşiktaşlı.
not: 30 yıllık beşiktaşlı.
italya'dan daha çok ülkemizde ünlü olan maç. italyanlar duysa manyak mı lan bunlar derler.
düşünsene avusturya'da konyaspor-kayserispor maçının bilinir beklenir olduğunu.
düşünsene avusturya'da konyaspor-kayserispor maçının bilinir beklenir olduğunu.
zeki olmasından değil de kendini zeki sanmasından korkuyoruz. evlerden ırak.
sikini çıkarıp işemek ile el kadar bebeğin besin ihtiyacını aynı kefeye koyan beyinsiz ergenleri görmemizi sağlamış durum.
3'ten 2'ye çekmenin zevki diye başlayan apaçiler de geldiğine göre dağılabiliriz..
299 maçtır ağzımıza sıçtın 300.macinda sikip bırak yakışır.
300ünü ayrı seni 11'e alan hocanı ayrı...
300ünü ayrı seni 11'e alan hocanı ayrı...
bize de abubakar geldiğinde ilk 3-5 hafta ne top sürebiliyordu ne de topa vurabiliyordu. şampiyonlar ligi ve ligde içinden drogba çıktı ve herkes bonservisi alınsın dedi. ama bu anlattiklarimin diagne ile hiç bir alakası yok.
bir an (bkz: başakşehir futbol kulübü) sandım bu farklıymış. iki takım ilk ikiye oynar birkaç yıla.
bi entry giriliyor hemen üstüne ama şunlar daha az alıyor yeaacılar hazır bekliyor,ne geldiyse başımıza bu yavşaklardan geldi. hakkını arayana ilk engel yönetenlerden idarecilerden patronlardan önce bunlar.
tanım: türk eğitim sistemindeki kara lekelerden birine örnektir.
tanım: türk eğitim sistemindeki kara lekelerden birine örnektir.
bu başlıkta kaslı ve kültürlü olduğumuzu belli ediyoruz.
an itibariyle gerçek beşiktaş taraftarı
3 hafta sonra sakatlanıp 2 ay yatar. sonra iki maç oynar sonra da el kol hareketi çeker vodafone'da taraftara,bunu yalayanları not edin bu başlıkta en çok onlar yazacak. iş işten geçtikten sonra şikayet etmenin anlamı olmayacak tabi.
sezon sonu hocasıyla ait olduğu yere gitmesini şimdiden dilediğim adam turan'ın kankası.
edit:transfer gerçekleşti. trabzonspor'a 950bin euro bonservis,burak yılmaz'a ise yıllık 2.5 milyon euro ( 15 milyon tl)'dan 2.5 yıllık sözleşme ile anlaşıldı..
daha önce ne dediysem o. 30 yıla yakın beşiktaşlıyım bu adam ve bu adamın gelmesinde sebep olanlar defolup gidene kadar beşiktaş'ı takip etmeyi bırakıyorum. kanımız siyah beyaz o ayrı konu. laz ziya'nın dediği gibi "bu sirkiii başınıza yıkarım" diyecektir gerçek taraftar..
3 hafta sonra sakatlanıp 2 ay yatar. sonra iki maç oynar sonra da el kol hareketi çeker vodafone'da taraftara,bunu yalayanları not edin bu başlıkta en çok onlar yazacak. iş işten geçtikten sonra şikayet etmenin anlamı olmayacak tabi.
sezon sonu hocasıyla ait olduğu yere gitmesini şimdiden dilediğim adam turan'ın kankası.
edit:transfer gerçekleşti. trabzonspor'a 950bin euro bonservis,burak yılmaz'a ise yıllık 2.5 milyon euro ( 15 milyon tl)'dan 2.5 yıllık sözleşme ile anlaşıldı..
daha önce ne dediysem o. 30 yıla yakın beşiktaşlıyım bu adam ve bu adamın gelmesinde sebep olanlar defolup gidene kadar beşiktaş'ı takip etmeyi bırakıyorum. kanımız siyah beyaz o ayrı konu. laz ziya'nın dediği gibi "bu sirkiii başınıza yıkarım" diyecektir gerçek taraftar..
sakin bir vuruşla topu kendi ağlarına göndermiştir.
forvetim diyen larin love pektemek bu coollukta vuruş yapamaz.
forvetim diyen larin love pektemek bu coollukta vuruş yapamaz.
sen çekilirsen lig öksüz kalır..
sen çekilirsen tek derbi olan fener-gs derbisi yetim kalır..
sen çekilirsen avrupa aslansız kalır..
sen çekilirsen ligin anlamı kalmaz..
şaka şaka siktir git..
sen çekilirsen tek derbi olan fener-gs derbisi yetim kalır..
sen çekilirsen avrupa aslansız kalır..
sen çekilirsen ligin anlamı kalmaz..
şaka şaka siktir git..
ronnie colemen'dan heberiniz vardır. bu adam squat ve deadlift'i çok ağır kilolarda yapardı. hatta powerlifterlar gibi belki daha ağır. yıllarca strese bindirmekten bel fıtığı oldu yıllar sonrasında. şimdi koltuk deynekleri olmadan yüreyemiyor yıllardır yaptığı vücut da boşa gitti şu an yaşlı insan vücudundan farksız.
ağır sağlam izleyip izleyip gelip buraya savunmayın. amaç sağlıklı vücut ve estetik görünüm ise olmazsa olmaz değil deadlift. tüm vücudu çalıştırdığı doğru ama alternatif çok hareket var. istediğin kadar doğru formda yap istersen en az 5 yıl hiç bir problem yaşamamış ol,günün birinde "kıt" sesini duyduğunda anlamış olman boşa. vücut senin tercih senin. ama şunu savunup ballandıra ballandıra anlatıp durmayın. lavaş'ın haklı olduğu nadir konulardan biridir ayrıca.
ağır sağlam izleyip izleyip gelip buraya savunmayın. amaç sağlıklı vücut ve estetik görünüm ise olmazsa olmaz değil deadlift. tüm vücudu çalıştırdığı doğru ama alternatif çok hareket var. istediğin kadar doğru formda yap istersen en az 5 yıl hiç bir problem yaşamamış ol,günün birinde "kıt" sesini duyduğunda anlamış olman boşa. vücut senin tercih senin. ama şunu savunup ballandıra ballandıra anlatıp durmayın. lavaş'ın haklı olduğu nadir konulardan biridir ayrıca.