Sık geçen başlıklar

mbaye diagne 25

ekşi'de gör
döve döve gol attırdı. her rizeli düsüsünde manasızca güldüm ya. çekilin ulan ayak altından der gibi kostu gitti.
kırmızının hakkını vermiştir, daha haklı bir kırmızı kart görmedim. ne bileyim sahada pompalıyla vursan adamı sarı olabilir ama bu hareket net kırmızı.
patlamayı bu maçta yapacağını düşündüğüm forvet. götümüzde patlayacak. umarım bu lafımı bana yedirir.
zannedersem bu herifte bio-electric aura var, gol atabilmek için gerekli enerjiyi elde edebilmek için önce kendisine küfürler ettiriyor, biriken bu negatif enerjiyi de pozitif enerjiye çevirip absorbe ediyor.
ne pis adamsın lan sen.*
penaltı olmazsa bugün gol atamayacak golcümüz.

edit:onu da atamadı.

edit-2: 90+7 de attı.
abi yeteneğini falan geçtim zihinsel engelli galiba. oğlum var var lan var. ayı gibi yere atıp durma amk kendini.