Sık geçen başlıklar

galatasaray'ın ligden çekilmesi 4

ekşi'de gör
gs'li olarak diyorum ki... ahahahahahhahahahahahahahhaha

yok ebesinin amı. oldu olacak kendi ülkemizi de ilan edelim.

ulan sıvacı ertem atacağın iddia bile kolpa. cahil ertem!!! https://youtu.be/f8gz2oxed50

edit: bak hala ciddi ciddi entry kasan, mantikli aciklama pesinde olanlar var. yaw ben bu iddia denilen seyle ilgili, tasak gecen bile olsa, entry yazdim diye uzulurken, sen gitmis uzun uzun anlatmissin. ben ertem'i ciddiye alanin ertem kadar akli yok diye kendime kiziyorum, sen gitmis hala ertem uzerinden baskasina laf sokma cabasindasin. bak eglenmene devam et. olmadi sac ektir falan...
sen çekilirsen lig öksüz kalır..
sen çekilirsen tek derbi olan fener-gs derbisi yetim kalır..
sen çekilirsen avrupa aslansız kalır..
sen çekilirsen ligin anlamı kalmaz..

şaka şaka siktir git..
yıllarca süleyman seba'nın "şerefli ikincilikler şaibeli şampiyonluklardan iyidir" sözüyle dalga geç,

rakibine hakem gol atsın, sezon sonunda bir puan farkla şampiyon olduğunda rahatsızlık duyma,

rakibinin oyuncusu ceza alsın diye kural değiştirilsin, cezayı aldıktan sonra tekrar değiştirilsin,

rakibine herhangi bir haksızlık yapıldığı zaman "ağlayacaksanız oynamayalım" diye dalga geç,

rakibin haksız yere 7 kişi kalsın, takımın pas yaparken 'oley' çek,

sonra bunlar başına gelince ağla. ne güzel değil mi?

berabere biten fenerbahçe maçından bu yana yaptıklarınızı herhangi bir rakibiniz yapsa buralara "ahahah aha kudurun" tadında şeyler yazardınız.

ben yazmayacağım.

tanım: gerçekleşmesi mümkün olmayan olay. ligdeki bütün takımlar anlaşıp çekilse bile galatasaray son anda cayar, tek başına oynayıp her sezon şampiyon olur ve bundan taraftarı çok keyif alır.
gerek yok. bein tv, digitürk üyeliklerini toplu halde sonlandırmamız gerek.