gs'li olarak diyorum ki... ahahahahahhahahahahahahahhaha
yok ebesinin amı. oldu olacak kendi ülkemizi de ilan edelim.
ulan sıvacı ertem atacağın iddia bile kolpa. cahil ertem!!! https://youtu.be/f8gz2oxed50
edit: bak hala ciddi ciddi entry kasan, mantikli aciklama pesinde olanlar var. yaw ben bu iddia denilen seyle ilgili, tasak gecen bile olsa, entry yazdim diye uzulurken, sen gitmis uzun uzun anlatmissin. ben ertem'i ciddiye alanin ertem kadar akli yok diye kendime kiziyorum, sen gitmis hala ertem uzerinden baskasina laf sokma cabasindasin. bak eglenmene devam et. olmadi sac ektir falan...
04.04.2021 · 3. sıra
iskenderkebap ii
03.04.2021 02:17 ~ 07:28